Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=125860 |
1. leht 2-st |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 15:38 ] |
Teema pealkiri: | Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
Plaan mida talveks osta on siis A8 mis sai üleval ära mainitud, suht heade lisadega ja auto laias plaanis hästi hooldatud ja tsekke ja teostatud tööde pabereid hulgi. käivitub kenasti. Lisadeks siis suur ekraan (navi plus) S-i rool. bose heli, el istmed , kat luuk, originaal xenon jne jne. aga laias plaanis mis arvate sellest masinast. tean paljud hakkavad seda 2,5tdi maha tegema v6 mootor jne aga kes on seda mootorit omanud ja kes oskab nagu reaalselt mulle miskit sellest mootorist rääkida. hetkel siis liikumiseks 2003 ,e39 ,4,4 bensiin m pakett. ei jaksa niipalju peale kallata kütet ![]() |
Autor: | tr22nsmees [ 29.12.2013 16:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
Mis arvamust sa ikka tahad? Konkreetselt mootoril on nukkvõllide kulumise probleem - igaks petteks tasuks varuda ca 500eur uute nukkvõllide komplekti tarvis + paar-kolmsada eurot vahetuse tarvis, kui hiljuti sama tööd tehtud pole. Muidu on diisel nagu diisel ikka, omab kehvast kütusest ja väärkasutamisest tulenevaid võimalikke vigu - pihustid, kõrgsurvepump ja turbo. |
Autor: | Killer666 [ 29.12.2013 16:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
See nukkvõlliteema pole pooltki nii hull viga kui see trastunud boschi vp44 pump. |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 16:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
no see kurikuulus nuka probleem on 250 000km peale ,et iseenesest pole just see kõige lühem maa ju... Pumba probleemist olen teadlik sammuti , aga see tuleneb ka kütusest mis sa sinna sisse surad |
Autor: | tr22nsmees [ 29.12.2013 16:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
Originaalosade puhul tuleb nukaprobleem esimest korda reeglina tõesti 250tkm peal. Olen samas kuulnud, et uued odavamad nukakomplektid kestavad ligi pool vähem. Kui pump on otsas, tuleb see ühel hetkel lihtsalt välja vahetada - 700 eurot uue pumba eest ei ole mu meelest kõige mõrvarlikum. Järeldus - mõistlik on lasta masinat kontrollida margiesinduses või mõnes antud marki sõidukite hooldusele spetsialiseerunud ettevõttes (Flameko, Forss vms). Kui mõlemad sõlmed viimse vindi peal on, saad vast poole juppide hinnast alla tingida ning ise teise poole juurde investeerides on sõidurõõmu aastateks. |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 16:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
tr22nsmees kirjutas: Originaalosade puhul tuleb nukaprobleem esimest korda reeglina tõesti 250tkm peal. Olen samas kuulnud, et uued odavamad nukakomplektid kestavad ligi pool vähem. Kui pump on otsas, tuleb see ühel hetkel lihtsalt välja vahetada - 700 eurot uue pumba eest ei ole mu meelest kõige mõrvarlikum. Järeldus - mõistlik on lasta masinat kontrollida margiesinduses või mõnes antud marki sõidukite hooldusele spetsialiseerunud ettevõttes (Flameko, Forss vms). Kui mõlemad sõlmed viimse vindi peal on, saad vast poole juppide hinnast alla tingida ning ise teise poole juurde investeerides on sõidurõõmu aastateks. ütleme nii ,et auto on olnud väga heades kätes kõike asju siiski vahetatud, igast rihmad, salongi foltrid , kütte filtrid ja asjad vahetatud. ka kontrollitav. eeldan ka ,et kui siiski nagu ta kohe laiali kukkumas pole peaks ta ju siiski kestma. volkarid sõidavad selle mootoriga, audi a6 ja a8 ja neid veel mis selle jõuallikaga liigub pole ju kõik remondi ootejärjekorras. jätan selle 4,4 v8 bmw mootori ka hooldamatta annab see ka varem või hiljem otsad. |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 16:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
paharett1 kirjutas: tr22nsmees kirjutas: Originaalosade puhul tuleb nukaprobleem esimest korda reeglina tõesti 250tkm peal. Olen samas kuulnud, et uued odavamad nukakomplektid kestavad ligi pool vähem. Kui pump on otsas, tuleb see ühel hetkel lihtsalt välja vahetada - 700 eurot uue pumba eest ei ole mu meelest kõige mõrvarlikum. Järeldus - mõistlik on lasta masinat kontrollida margiesinduses või mõnes antud marki sõidukite hooldusele spetsialiseerunud ettevõttes (Flameko, Forss vms). Kui mõlemad sõlmed viimse vindi peal on, saad vast poole juppide hinnast alla tingida ning ise teise poole juurde investeerides on sõidurõõmu aastateks. ütleme nii ,et auto on olnud väga heades kätes kõike asju siiski vahetatud, igast rihmad, salongi foltrid , kütte filtrid ja asjad vahetatud. ka kontrollitav. eeldan ka ,et kui siiski nagu ta kohe laiali kukkumas pole peaks ta ju siiski kestma. volkarid sõidavad selle mootoriga, audi a6 ja a8 ja neid veel mis selle jõuallikaga liigub pole ju kõik remondi ootejärjekorras. jätan selle 4,4 v8 bmw mootori ka hooldamatta annab see ka varem või hiljem otsad. PS: auto ongi korrapäraselt Flamenkos hooldatud ja remonditud, tsekid ja paberid kaasas |
Autor: | smiley [ 29.12.2013 17:20 ] |
Teema pealkiri: | |
Kui nüüd süüvida asjasse "audi a8 1998.aasta" siis olen kuulnud, et neid pidi kallis pidada olema. e39 ja v8 mootor üks asi, aga kui remondi peale sama palju kulub kui pragu kütte siis pole asjal mõtet. Remondid korraga liht suurema raha eest, kui preagu praegu iga natukese aja tagant paaki lased. Pigem võta ükskõik, mida muud. Vw passat kasvõi siis nagu asjal vilumust ja tasub see auto vahetus ära "kütusekulu " arvelt ja ei remondi ennast teistpidi vaeseks... Kõige lihtsam pane müüki või vaheta sama aastakäigu liht lahjema mootori vastu ja keep smiling! ![]() |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 18:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: |
smiley kirjutas: Kui nüüd süüvida asjasse "audi a8 1998.aasta" siis olen kuulnud, et neid pidi kallis pidada olema. e39 ja v8 mootor üks asi, aga kui remondi peale sama palju kulub kui pragu kütte siis pole asjal mõtet. Remondid korraga liht suurema raha eest, kui preagu praegu iga natukese aja tagant paaki lased. Pigem võta ükskõik, mida muud. Vw passat kasvõi siis nagu asjal vilumust ja tasub see auto vahetus ära "kütusekulu " arvelt ja ei remondi ennast teistpidi vaeseks... Kõige lihtsam pane müüki või vaheta sama aastakäigu liht lahjema mootori vastu ja keep smiling! ![]() aga passat pole ju a8 |
Autor: | mkb [ 29.12.2013 18:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
Mis teema point on? Negatiivsetele arvamustele võitled vastu ja positiivsetele kiidad takka? Audiklubis on 2,5 v6 tdi kohta pikk teema, samuti piisavalt juttu D2 kerega isenditest. Lisad on ka täiesti normaalsed. Naljakas olekski vaadata kaltsusisuga ja kehva varustusega isendit. |
Autor: | axo [ 29.12.2013 18:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
See värdjas v6diisel võtab linnas d2kerel pm, samapalju kütet kui see e39 4.4. |
Autor: | L-Tech [ 29.12.2013 19:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
Ise otsisin suvel A8-t ja minu meelest mootorist hullem ikaldus on neil Tiptronic. Kõigil autodel millega proovisõitu sai tehtud oli käiguvahetused rõvedad ja ka veakoode üksjagu. Mootori ilmselt elab üle, kui ostes arvestad, et võib olla tuleb mingi hetk a'la 1k€ sutsakas teha(tundmatu ajaloo puhul). Mina viskasin käega, kuna tipronicuga rahu sobitada ei suutnud ja manuaal quattrot Eestist too moment ei leidnud. |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 20:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
mkb kirjutas: Mis teema point on? Negatiivsetele arvamustele võitled vastu ja positiivsetele kiidad takka? Audiklubis on 2,5 v6 tdi kohta pikk teema, samuti piisavalt juttu D2 kerega isenditest. Lisad on ka täiesti normaalsed. Naljakas olekski vaadata kaltsusisuga ja kehva varustusega isendit. tahaks just kuulda inimeste seisukohta kes seda omanud on |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 20:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
axo kirjutas: See värdjas v6diisel võtab linnas d2kerel pm, samapalju kütet kui see e39 4.4. kas sa mees teed huumorit, tahaks teada kuidas ma selle diisli panen 20L sajale jooma? niipalju kui kuulnud olen on sellel 10L keskmine keskmise vajutamisega |
Autor: | paharett1 [ 29.12.2013 20:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi A8 2,5tdi quattro 1998a??? |
L-Tech kirjutas: Ise otsisin suvel A8-t ja minu meelest mootorist hullem ikaldus on neil Tiptronic. Kõigil autodel millega proovisõitu sai tehtud oli käiguvahetused rõvedad ja ka veakoode üksjagu. Mootori ilmselt elab üle, kui ostes arvestad, et võib olla tuleb mingi hetk a'la 1k€ sutsakas teha(tundmatu ajaloo puhul). Mina viskasin käega, kuna tipronicuga rahu sobitada ei suutnud ja manuaal quattrot Eestist too moment ei leidnud. okei panen kõrvataha ,et käimaril silmapeal hoida... |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |