Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mugav käruvedaja 10k eest? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=126032 |
1. leht 4-st |
Autor: | Anzix [ 02.01.2014 11:52 ] |
Teema pealkiri: | Mugav käruvedaja 10k eest? |
Palun soovitage, kiitke üles või laitke maha variante liikuritest, millega kannataks mõistlike kuludega mugavalt liigelda igapäevaselt (lühikesed otsad) kui ka paar korda kuus võtta ca tonnine käru sappa. Automaatkastiga. Raha ürituseks oleks ca 9.000€, heade argumetide korral ka kuni 14.000€ Endale esimese hooga pähe torkav valik: Audi A6 Allroad al. 2007 Audi Q7 diisel BMW E60 Xd BMW X5 E53 facelift diisel Lexus RX 400h Subaru Outback Volvo XC70 Volvo XC90 |
Autor: | biggo [ 02.01.2014 12:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Toyota LandCruiser 120? |
Autor: | FOX1000 [ 02.01.2014 12:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
no atm kastiga käru vedada siis siit valikust vast bmw ise valiks maasturitest G http://www.auto24.ee/used/725787 |
Autor: | biggo [ 02.01.2014 13:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Kui sul on piiratud ressurss ja mega g fänn ei ole, kas sa tõesti ostaksid sellise raha eest 20 aasat vana auto, kuigibturul on ca 15 aastat uuemad masinad sama raha eest voi isegi soodsamad?? Ei usu väga, et see G nüü niipommikindel masin on, loomulik kulumine küsib juba omaosa. |
Autor: | Torch [ 02.01.2014 16:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Allroadil jooksb niiskus uste liistude alla ja hakkab korrodeeruma. Patjadega amortide hinnad on esindusest ka kirve hinnaga kui üks hommik avastad et tagumik lääpas on. Esitulepirne on ka vahva vahetada ![]() Aga 3.0 diisel on üpris ok dünaamikaga, ja kui ise allroadi valima peaks siis võtakski 3.0 diisli, S-line sisuga ja bose heliga. |
Autor: | style-b [ 02.01.2014 20:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Uue kerega volvo xc70 oleks minu meelest kõige parem valik sealt. Saab piisavalt uue ja mugava auto. Samas veab väga edukalt käru ka. |
Autor: | ziim [ 02.01.2014 21:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Cayenne. |
Autor: | Anzix [ 02.01.2014 23:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
G-klassi fänn just pole jah, kuigi mersu mugavusse ja tolle aja lahenduste töökindlusesse ja robustsusesse isegi usun. Teisalt pole mul ju isegi tarvis sellist suuremapoolset läbivusvõimet, sest tavapäeval on rataste all Tallinna asfalt ning käruga samuti kõvakattelt maha ei keera. Metsas sügaval autoga ei käi ja maal ei ela... ...mis viib Allroadi puhul küsimuseni, et kas tegelikkuses oleks asfaldil kolmeliitrise diisel Allroadi kõrval sama okei käruvedaja ka sama mootoriga tavaline A6 Quattro? Madalamal ta istub, kuid nagu öeldud, ei sattu ma mülkasse, kui Tallinna tänavaid mitte selliselt nimetada. Poleks neid õhkpatjasid, ilmselt oleks tavasõite teha isegi mugavam, valik suurem ja maanteel ehk ka kütusekulu madalama auto tõttu väiksem? Või kas on Allroadi veermik oleks muidu mugavam ja töökindlam asfaldiaukudes, seni kuni õhkpadjad töötavad? Länkari jätaks hea meelega viisakalt kõrvale. Ta võib tubli tööloom olla, kuid minu silmis siiski rohkem veoauto kui igapäevane hea sõiduauto. Las sellistega sõidavad need mehed, kel seda erinevate põhjuste või puudujääkide puhul otseselt tarvis. Cayenne on kindlasti ka väga hea auto kuid tema ülevalpidamiskulud on teisest klassist. Jään maa peale. XC90 ja eriti ilmselt sellest mõnevõrra soodsamate jooksevkuludega XC70 puhul võlub lisaks võimalus leida see 7-kohalisena (jah, viimased 2 on sisuliselt lapseistmed). Kas XC70 vs V70 AWD on sama case mis Audigi puhul ülal? Kas sisuliselt samad autod või on XC70 puhul peale suurema kliirensi veel midagi erilist ja paremini sobivat? |
Autor: | Tanel [ 02.01.2014 23:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Igasugused XC volvod on ikka tripper ruudus. Mulle on mulje jäänud, et nad on XC seeriate tegemisel viilinud ja lasid need peldikud projekteerida prantsusmaa kuuenda osakonna meestel. C6 kerega audi ilmselt teeb mis sa vajad Outback oleks veel kindlamapeale minek aga ta on ka rohkem ikkagi... no subaru on subaru, ei ole temaga mugav ja hea sõita - fägi vastu ei saa. Korras X5 on ka kindlasti tänaseks päevaks suhteliselt mõistlik valik aga igasugused munadeta sepad hakavad sind kindlasti norima siis. |
Autor: | fabre [ 02.01.2014 23:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
XC Volvod kestavad normaalselt (ei ole hullemad, kui teised samalaadsed) kui korralikult hooldada. Ise valiks C6 A6 quattro 3.0 diisli või XC70 2,4 D5 (alates 136kW versioon) - samas XC70 kolmanda põlvkonna valik selle raha eest pole väga kiita. |
Autor: | Raikzz [ 03.01.2014 00:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Sellise eelarve puhul Q7 võib kindlasti ära unustada , A6 oleks muidugi hea valik , kuigi allroadil ei näe mõtet , tavaline teeb oma töö samamoodi ära |
Autor: | Inferno [ 03.01.2014 01:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Njah, mul nüüd kuuke xc90 olnud ja tegelt olen meeldivalt üllatunud. Üldiselt ei arva maasturitest midagi head sest sõidukad on mugavamad tegelt. Aga tegelt isegi kõlbab sõita. |
Autor: | siimuu [ 03.01.2014 02:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Alustagem ehk sellest, et kui suuri vahemaid on Sul eesmärk selle tonnise (+) käruga liigelda? Millistel teedel? Siin soovitati varasemalt Audi C6'te. Ei saa küll aru, mis põhjusel seda tehti, aga ühe korra elus on reaalselt olemas kogemus, kus vedasime S-line C6'ga käru, mis koos oma mudruga üle tonni. See ei olnud meeldiv kogemus. Igal juhul arvan, et mõistlikum oleks võtta selliseks otstarbeks maastur. LC on väga hea valik ning miks ka mitte WH kerega Grand Cherokee. ![]() E: lugesin nüüd tähelepanelikumalt ja sain vastuse oma küsimustele, aga arvamus jääb ikka samaks. |
Autor: | v6sa [ 03.01.2014 09:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
s-roc kirjutas: ... See ei olnud meeldiv kogemus. ... Vale koormapaigutus? Vean üsna tihti 1400-1600 kilo haagiseid e-klassi MB-ga ja ei ütleks küll, et see midagi märkimisväärset oleks. Alates kahest tonnist konksu otsas hakkab olema tunda, et sõiduauto kere on pehme... ![]() Samas ei propageeri ma tagaveolist käruvedurina - oskamatu juhi käes võib tekkida ekstsesse. Esiveolisega on teistel ohutum ![]() Nelikvedu teeb elu lihtsamaks ja eriti liikumasaamise hõlpsamaks. Tonniga saavad hakkama ka igasugused libamaasturid ehk tseeerrveelised. Ning edaspidi liikumasaamiseks on nende nelikveost küll. |
Autor: | talon [ 04.01.2014 17:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mugav käruvedaja 10k eest? |
Käru vedamiseks peaks ikka olema 4vedu. Ma ise valiks neist subaru diisli. Väänet on, öko, 4 vedu ja paberites kindlasti suurem käru mass kui pooleveolistel. |
1. leht 4-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |