Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=127105
1. leht 2-st

Autor:  Smoking [ 21.01.2014 16:17 ]
Teema pealkiri:  Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Otsin endale nö pühapäeva autot, millel hinnalangmine oleks väga väike.(Raha paigutamise/investeerimis soov)
Pikalt uurinud G klassi mersusid(1996 aasta ja hind ~12K eur), uuemad seal 15K kandis. Oskab keegi veel alternatiive pakkuda, mille hind vaikselt juba põhja langenud/langeb vähe veel ning siis külmub või hakkab vaikselt tõusma?

Autor:  nrgchris [ 21.01.2014 16:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

e30 ? Korralik masin maksab ikka ulme summasi, närused mittemidagi.

Autor:  arnold [ 21.01.2014 16:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

W126, E32

Autor:  Smoking [ 21.01.2014 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Korralikud E30d hakkavad vaikselt rariteedi staatust küll võtma, kuid perfektne oleks seljuhul M3, mida liigub väga vähe ning hinnaklassist väljas.

Autor:  luft [ 21.01.2014 16:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

850CSI

Autor:  charly [ 21.01.2014 16:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Maasturitest:
LC100
Range Rover I/II
LC70

Muud:
W140
LS400
Citröen CX
W123
Porsche 924/44/28

Autor:  Ronny [ 21.01.2014 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Maasturitest kinlasti land rover defender.

Autor:  Killer666 [ 21.01.2014 20:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Ladadest Niva. :D

Autor:  ghozt [ 21.01.2014 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Kõik korralikud 30a+ vanad autod. Neil üldjuhul ei lange hind enam.
Eriti iga mudeli tippversioonidel. (Parim varustuse pakett ja võimsaim mootor, mida mudelile paigaldati)

Autor:  Novart [ 22.01.2014 03:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Üldiselt võib jah eelmises postis mainitud 30 aastase vanusepiiriga nõustuda, isegi vaat, et julgeks seda piiri 10 aastat ettepoole tuua, sest vast pea kõik masinad, mis toodetud enne 93ndat aastat (mõned isegi hilisemad) enam odavamaks ei lähe. Kuid mida konkreetselt soovitada on suhteliselt raske öelda, sest huvitavaid masinaid liigub palju.

Samas, kui läheneda asjale raha paigutamise/investeerimise soovina, siis autod pole vast kõige targem mõte, muidugi v.a. siis, kui põhieesmärk on ikka autot nautida ja investeering kui selline on teisejärguline. Nt kui oma masinaid vaadata, siis kolm neist (R129, E31 ja Turbo R) enam hinda ei kaota, kuid nende korrashoidmine ja hoiustamine sööb ära igasuguse kasumi, mis nende autode hinnatõusust tulevikus loota oleks.

Seega, kui reaalselt kasumit taga ajad on Sul vaid üks võimalus - osata õigele autole panustada. Üks selline näide oleks Ferrari F40. 15 aastat tagasi maksis ca 130000£, 2006ndal aastal ca 180000£ ja sealt edasi on tõus veel kiirem olnud, praegused hinnad on 400000+£. Aga, kui reaalsematest autodest ja summadest rääkida, siis jällegi väga hea näide on Fiat 500, mis omalajal odavaima Fiati mudelina maksis seitse korda vähem, kui tollane tippmudel Fiat 130, kuid tänapäeval maksab tollest poole rohkem. Ka Citroen 2CV on üks selline elukas, mis kunagi oli ropult odav käru, kuid nüüd küsitakse ja ka makstakse nende eest mõistmatult palju. Seega proovi ka leida mõni selline auto, mida odavalt saab, mida on odav ülalpidada, kuid millel on potentsiaali kunagi nõutud kaubaks muutuda. Ei oska väga midagi isegi soovitada, kuid julgen pakkuda, et nt esimese põlvkonna Twingol võiks selline potentsiaal olla ja ka nt 1991-1996 toodetud Mazda 121, mõlemad siis riidest avatava katusega. Kuid arvestama pead vähemalt 10-aastase ootamisajaga, alles siis tekib nende järele nõudlus. Aga nö normaalsematest autodest vast soovitaks Audi Cabriot, eeldusel, et on korralik ja originaal seisukorras. Hinnad praegu nii odavad, sõita sellega mõnus, ülalpidamine mõistlik ja hinnatõus kindlasti tuleb.

Autor:  Paugupill [ 22.01.2014 17:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Audi Cabrio tuli ka endal ühena esimestest ette, kindlasti tasuks mõelda...

Lisaks ka mainitud vanemad luks-mersud(W126SEL-id eelkõige + W123,W116,R129 jne.)

Kindlasti ei tasuks ära unustada ka Supra MKIV ja Porsche 993(varemalt välja öeldud, kui viimane õige Porsche ju...), aga see vist juba hinnaskaalast pigem väljas. Huvi pärast vaatasin, et Honda NSX ka juba alates 20000€...

Autor:  rio [ 22.01.2014 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

Siin samas foorumiski kaks tõusva potensiaaliga masinat pakkuda.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=126100
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=122368

Aga kõigepealt tuleb sellise "investeeringu" juures arusaada lihtsast majanduslikust tões, et selliste odavate autode juures sööb inflatsioon ja lihtsalt autode konditsiooni säilitamine, ära suure osa potensiaalsest hilisemast kasumist. Ehk lihtsalt üteldes ei tasu odavate autode hinnatõus ennast ära.

Autor:  talon [ 22.01.2014 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

4-5kilosed autod pole mingi investeering.

Autor:  tomcraft [ 22.01.2014 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

rio kirjutas:
Siin samas foorumiski kaks tõusva potensiaaliga masinat pakkuda.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=126100
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=122368

Aga kõigepealt tuleb sellise "investeeringu" juures arusaada lihtsast majanduslikust tões, et selliste odavate autode juures sööb inflatsioon ja lihtsalt autode konditsiooni säilitamine, ära suure osa potensiaalsest hilisemast kasumist. Ehk lihtsalt üteldes ei tasu odavate autode hinnatõus ennast ära.


Olgem ausad, need isendid jäävad 90% inimeste jaoks hunnikuks pasaks yxkõik mitme aasta pärast. Pensionisammast tahad siis otsid prillikivi originaal konditsioonis, audi S, bmw M vms haruldasemat kraami, mis actually on veel tänaselgi päeval piisvalt paugupillid (ja ilmselt 10 aasta pärast ka veel) ja millest suurem osa toodetud isendidest sõidetakse posti sodiks või rinkal seina, kuna ta on nii äge ja kiire ja vinge masin, mitte ei mädane vanaisa juures maal silohoidla taga roostetolmuks nagu need renault jmt käkid mida siin välja toodi. (no offence, hea varustuega rein on kyll aga no sry....)

Autor:  MDB [ 22.01.2014 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Autod, mis ei kaota väärtust kiiresti

G, vanad Länkarid oleks selles asjas õige valik. Vähe elektroonikat ja järelturgu peaks 4x4 foorumis olema piisavalt.
Üldjuhul kõik vanad auto hoiavad hinda. Ostad vana Opel Kadeti, teed korda, pühapäeval sõidad...


W123, W126, W140, LS400, BMW.... Täpselt nii nendega on, et investeeringuna ei tasu need ära. Remont maksab rohkem ja aastate möödudes tekib ka küsimus korralike varuosade saadavuses. Ainuke investeering on enda lõbuks, sest maksta ei taha keegi selle eest. Võta mobile.de lahti, seal küll väikese läbisõiduga neid ja ootavad mitmete nullide eest uut omanikku. Auto investeeringuna nõuab suurt summat ja aastatepikkust ootamist jälle. Need mis tänapäeval masstootmisest tulevad.... Kas üldse on midagi mis väärtust ei kaotaks. BMW M seeria.... Miks peaks 30 aasta pärast omama 2000 aasta M5-te? Parem siis juba veel vanem mudel mis on lihtne ja mis ei vaja juhtmega parandamist.
See on minu nägemus ja teemaalgataja tegelikult investeeringut ei mõelnud.
Ferrari hoiab tõesti hinda. Ühel mehel seisab 15-20 aastat tagasi ostetud Ferrari GTS või GTB garaazis ja ostetud just selle mõttega, et kunagi saab paju raha. Ostusumma on muidugi ammu juba tasa aastatega teeninud.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/