Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Vag grupi 1.8t mootor
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=128722
1. leht 1-st

Autor:  risto995 [ 17.02.2014 00:05 ]
Teema pealkiri:  Vag grupi 1.8t mootor

Nii otsin omale uut autot ja olen sõelunud bensukaid , silma on jäänud vägapaljud 1.8t masinad . Neid on kahte tüüpi minuteada 110kw ja 132kw , kummad paremad on ja miks? Miskipärast mäletan et 110kw on väga tavalised turbo probleemid , on 132kw versioonil ka selliseid probleeme või mida tuleks selliste mootorite osas jälgida?

Hetkel on silma jäänud üks variant mis tundub teiste seas kõige asjalikum :
http://www.auto24.ee/used/959293

Ehk keegi oskab sõna sekka öelda selle mootori headest ja veadest , ehk keegi on seda vaatamas käinud ?

Autor:  sander525 [ 17.02.2014 00:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Vag grupi 1.8t mootor

sooviks ka infot nende kohta

Autor:  siimuu [ 17.02.2014 01:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Vag grupi 1.8t mootor

Vastavate margi foorumites on juttu laialt nende mootorite kohta.
Üldiselt on need oma kütusekulu ja mineku poolest parimad, mis selle ajastu VAG-lt saada.

Turboprobleeme ei ole olnud ei minul ega ühelgi tuttaval.
Ajapikku väsib ära ketipinguti, mis hakkab külmkäivitusel klõbistama. Gaasiklapp väsib, seetõttu hakkavad pöörded kõikuma. Õlipumpa õigel ajal ei vaheta, siis kaob mootorist õige õlisurve ära ja ees ootab kapremont.

Paljudel on saaltevahetus aidanud. Muus osas nagu vana auto ikka- teed ühest kohast korda, siis laguneb jälle teisest.
Turboõlitoru asub sisselaskekollektori ligidal, sestap saab kuuma, aga siiani pole kohanud kedagi, kel sellepärast turbo oleks ära surnud.

Autor:  risto995 [ 17.02.2014 13:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Vag grupi 1.8t mootor

Ehk kui mootoris on korralik õlisurve sees ja saale kolksu pole siis millegile muule erilisele tähelepanu pöörata poole vaja?

Autor:  siimuu [ 17.02.2014 13:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Vag grupi 1.8t mootor

Päris nii siiski öelda ei saa. Sõltub, kuidas eelmised omanikud autot hoidnud on ja palju investeerinud. Vaata ikka asja tervikuna - s.t mootor, sillad, kere jne.

Mootori poolest küll jah, paljudel olnud probleem, et tühikäigul viskab õlitule põlema, sõitma hakkad (pöördeid rohkem) kustub ära. Sellisel juhul aitab saalte vahetus. Ei ole kallis lõbu, tükihind oli ca 14€ väga heal saalel.
Varem mainisin siis ketipinguti+tald - SKF oma oli 100€.
Lambda - tehase orig Bosch - 70€.
Roolilatti tasub kontrollida, sest see nõrk koht - tehase taastatud 6 kuulise garantii või 10k km al. 300€.
Esisild - 8 õõtsa + muud pudinad. Lemfölderi komplekt maksab ~300€ + vahetus + sillastend. Alternatiive on ka 100€ komplektide näol.
Turbo - tehase taastatud turbole parim pakkumine oli 6 kuulise garantii/10k km 290€ + vahetus.
Õlitoru turbole ca 80€ + vahetus.

Tavaline hooldus maksis minul koos nipet-näpet lisadega ca 250€. Selle sees nii rihmad-rullid (kogu krempel, auto kliimaga variant), kui ka uus õlipump, õli, õlifilter jne.
Pidurikettad olid esimesed vist kokku 60€. Klotside tükihind kuni 20€ per tk.

Mul kadus tühikäigul õlisurve ära, aga nii madalaks ei läinud, et oleks hoiatustule põlema löönud. Eks ta ajapikku süvenes ja lõpuks tuli saalekolks külla, ära läks koos purunenud kepsu ja väntvõlliga. :D

Eks neid näiteid ole äärmusest-äärmusesse. 1,8T puhul saalekolinaid teistelgi, aga nii õnnetult nagu mul läks, on läinud vähestel.

Raha matta pole eriline kunst nii vanasse autosse ja hoolt ta nõuab. Positiivse poole pealt aga vaadatuna, siis selle, n.ö B5, ajastu autod quattrona hoiavad väga hästi oma hinda ja väga häid autosid palju ei liigu.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/