Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
VW Passat B6 2010 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=131626 |
1. leht 1-st |
Autor: | trek [ 31.03.2014 10:40 ] |
Teema pealkiri: | VW Passat B6 2010 |
Tere! Mida tasuks sellise auto puhul kontrollida? Mootor on 2.0 81kW diisel, manuaal kastiga. Lugesin, et palju elektroonilisi vigu ja hooratas on peamisteks vigadeks. Kuid mida võiks ostmisel kindlasti jälgida ning testida? |
Autor: | tauri117 [ 05.04.2014 10:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Lähed vaatad oma silmaga üle, kui näeb korralik välja ja muidu meeldib viid esinduse kontrolli. Ja ma pole küll 3,5 aasta jooksul täheldanud, et ulmeliselt oleks elektroonika vigu. Eks kui arvuti sappa panna tuleb ja seal tavaliselt mingi pool A4 vigade list aga enamus ei tähenda seal reaalselt midagi. Ja hooratta saad mingi moment nagunii vahetada, sellega pead juba arvestama. |
Autor: | tomcraft [ 05.04.2014 19:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Hooratta eluiga peaks olema ~100.000km, nii et kui just tehtud sis ehk ei pea ise jurama sellega. Kuigi see on tõsi, et 90% neist läheb myyki just kohe kohe laiali kukkuva hoorattaga |
Autor: | Umx [ 06.04.2014 10:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Kui ilgelt hea hinnaga saad, siis küll, aga muidu ma ei näe põhjust 81kW mootorit vaadata. Isegi 103kW jääb mõnikord nagu natuke puudu (a la käru taga ja kiiresti mööda vaja sõita). |
Autor: | tauri117 [ 13.04.2014 14:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Häguste esitulede pärast jätta auto ostmata, vat see on soovitus millest mina aru ei saa. Ja küsitud oli mida jälgida ja kontrollida, mitte palju miskine hooldus maksab. Õlivahetused ja sellised asjad on nagu elementaarsed, suht savi palju maksavad. Muidugi tasuks valida 103kw isend kuna see 81kw pole eriti laialdaselt levinud, pärast midagi kallist laiali lendab siis 103kw pillile hea lammutusest juppi leida. |
Autor: | siLc [ 13.04.2014 16:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Juppide saadavuse osas 2.0 TDI 81 ja 103kW on sisuliselt samad mootorid, ainult 81-sel on 1.9 TDI-lt pärinev (väiksem 228mm vs 240mm) sidur ja 5-käiguline kast. Kõik 103-sed on 6-käigulised. Olen Golf 6 peal selle 81kW mootoriga nädala ringi vuranud väljamaal ning Golfi peal oli täiesti pädev, ei jäänud kuskil hätta. 103kW-ga pole veel sõita saanud ![]() |
Autor: | roland525 [ 13.04.2014 20:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Esituled saab 15 minutiga ilusaks poleerida. Endal sai just tehtud. |
Autor: | roland525 [ 13.04.2014 21:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: VW Passat B6 2010 |
Saab ka need korda. Aga siis vaja täkked välja lihvida ja tuled üle lakkida. Lõpptulemus jääb isegi parem, kui poleerida. Ei ole ka see eriliselt suur töö. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |