Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Abi Volvodega
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=137543
1. leht 2-st

Autor:  mait152 [ 01.08.2014 23:25 ]
Teema pealkiri:  Abi Volvodega

On tulnud isu Volvot osta, aga ei tea neist mitte midagi.
Ootan arutlust Volvode 2.5TDI 103kw ja 2.4 D5 120kw kohta, mis on nende mootorite erinevus peale kubatuuri veel, kuidas on neil lood küttekuluga, millised võivad olla tüüpvead?
Lisaks tüüpvigasi S80, S60 ja V70 kohta ja nende iseärasused millised võivad olla?
Olen ka täiesti teadlik et nii vana autot ostes, on põhiline ikka konkreetse isendi seisukord, kuid igasugune info mida võiks selliste 2000 alguse aastate autode kohta teada on teretulnud.

Autor:  corsair [ 01.08.2014 23:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

See 2.5 TDI 103kw peaks olema Audi mootor. Üsna töökindel, öko ja jõudu ka nagu puudu pole. Lagiseb nagu traktor ainult. D5 120kw on common rail süsteemiga ning käib üsna vaikselt. Edasi kerib ka päris hästi. Sõbral on V70 D5 mootoriga, midagi eriti lagunenud ei ole, kuid külmaga ei tahtnud asi eriti käima minna.

Autor:  mkb [ 02.08.2014 00:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Minu arust pole ukseliistudest mingit tolku. Ülemine äär ulatub kaugemale ja pekstakse kenasti mõlki parklates.
Igasuguseid veateateid ja tulukesi meeldib samuti põletada.

Autor:  kiljotiin [ 02.08.2014 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Rahakott lubab, siis kindlasti 120kw. Öko, edasi liigub hästi. Auto väga ei lagune, aga selle eest on jupid keskmiselt kallimad.

Autor:  Lulz [ 03.08.2014 09:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Varuosad on keskmisest kallimad.Häid Volvo spetse on Tallinnas vähe(Info autost ja volvoteenindus.ee-st hoia eemale) .
Sõidumugavus on parem kui enamus autodel.

Autor:  Harri_K [ 03.08.2014 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Kui külmalt käima ei taha minna siis on pihustid kutud või paigast ära. Minu D5 seisis nädal aega vähemalt -20 pakases ning käivitus nii nagu oleks +20, ei mingit tõrget ega valet värvi suitsu.
Kui ostad siis vali kindlasti 120kw, 96st ise enam ei mõtlekski, kui just poolmuidu ei anta(minekuvahe on nagu öö ja päev). Muidu tüüpvigadest, roolilatt, pihustid, egr tahmab täis, kahemassiline hooratas, automaadid nõrgad, tulukesi meeldib vilgutada, keredetailid kallid ja ei liigu eriti, talvel ei taha sooja eriti anda. Eks enamus vead on tänapäeva autode tüüpilised vead.
Muidu reipa liikumisega, suht vaikne, mugav, turvaline, ei mädane ning moodsa välimusega. 2.5 103 on nö pommikindel trakats jah, möliseb aga kestab.

Autor:  ändi [ 04.08.2014 17:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Mulle meeldivad need 120kw diiselmasinad sellepärast, et nad toovad väga kiiresti oma raha tagasi, samas bensukate juppe praktiliselt ei küsita. Paljud näevad auto ostul ainult seda, kui palju masin kütust tarbib. See on poh, et diislil praktiliselt iga remont on 200-300e või lendab seesama 2,4d mootor ribadeks (700-1000e).

Autor:  Harri_K [ 04.08.2014 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Sellepärast ise enam commonrail süsteemiga diislit ei ostagi. Kui diisel siis tutikas või vanakooli pill.

Autor:  nrgchris [ 04.08.2014 23:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Peres teine( 6 aasta jooksul ) v70 millel 2.5 103kw disla vahel. Ütleme nii, enam pommikindlamat mootorit olla ei saa, alguses tehtud rihmade ja rullikute vahetus ning masinad kestavad kaua.
Esimesel hakkas esimesi rattalaagreid minema millegipärast, sai maha müüdud kuna kere polnud ka enam esimeses nooruses. Teisel samamoodi, tagaluuk juba õrnal kobrutab, juhi klaasilüliti kah neil suht tüüpviga nagu täheldanud olen. Kütusekulu 5-6l vahel, ning samas minekut on, kõik peab ja probleeme pole.

Autor:  kj [ 05.08.2014 00:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Sa räägid vanast kerest, teise generatsiooni omad ei roosteta, kõige vähem tagaluuk, ning klaasilülitid on ka vanema teema.
Aga 103kw mootor on tõesti väga hea ja rohkem nõutud isegi selle kere peal, kui D5.
Iseärasus on kindlasti ülimalt kehva pöörderaadius nendel, mis on kohati ikka päris häiriv lausa.

Autor:  ghozt [ 05.08.2014 10:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Pöörderaadiusega harjub ära.
Sõidan 103kw manuaal s80ga. Kütusekulu 5-6 eeldab maanteed. Puhas linnakulu jääb mul 8,5-9 vahele nt.

Autor:  Harri_K [ 05.08.2014 21:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Andmete järgi on s80 103kw manuaal 4.9 :D S60el oli tagaluuk pooleldi plastist vist? Muidu pöörderaadius oli tõesti häiriv.

Autor:  Reimers [ 05.08.2014 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Pool plast tagaluuk jah S60. Kütust võttis puhtalt linnas talludes ca 10l sajale 120kw automaat. Kui webastot peal ei ole siis talvel soojaks seda autot ei saa. Muidu minek normaalne,mugav sõita. Muidugi armatuur väriseb mõnusalt kaasa mootoriga ja kui vähekene vale rehvimõõt siis kraabib kohe koopaid ja ei keera ka see auto hästi

Autor:  mkb [ 05.08.2014 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Pöörderaadiuse jutt on päris huvitav, ise ei pane tähelegi. Ja eks gabariitide ja asjadega harjub kiiresti.

Autor:  wolly [ 06.08.2014 10:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Abi Volvodega

Volvo v70 2003 D5 oli tagaluuk plastikust ja 225/ 45 17" käis pööramise pealt juba koopasse. Proovisõidul kindlasti kõvasti pähe anda, mootor läheb avariireziimi, kui midagi viga peaks olema. Tüüpilised asjad on raili otsas olev andur, pumba soleindklapp, turbo geomeetria tahmab täis ja palju muid asju veel.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/