Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
K:Audi A6 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=138279 |
1. leht 1-st |
Autor: | Pingu [ 20.08.2014 23:15 ] |
Teema pealkiri: | K:Audi A6 |
http://www.auto24.ee/used/1818674 Mis sellise isendi +/-, mida tuleks ostma minnes jälgida sellel autol. Kaarel |
Autor: | tomcraft [ 20.08.2014 23:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Esimene asi, mida selle puhul tuleks jälgida on müüjad ![]() Neil suurem osa tehnikat piltide peal otsekui kataloogist, kohapeale minnes aga avaneb reeglina oluliselt nurkam pilt. Muidugi on nad alati ka suht soodsad võrreldes omasugustega, aga ettevaatlikuse mõttes kontrolli / lase ülevaadata kõike! Muidugi ma ei mõista, miks siiamaani inimesed soovivad soetada ajaloo ilmselt ühte suurimat käkerdist mootorite osas? Aga kui sadomaso ja anaal meeldib, siis mix mitte... |
Autor: | mkb [ 20.08.2014 23:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Kone vast väga peetis pole, muidu oleks starteri juhe läbi lõigatud. |
Autor: | kermo [ 21.08.2014 19:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Vastaks siis küsimusele ka...mitte ei targutaks niisama.... Antud mootorite suurimaks veaks on nukvõllid mis kipuvad ära kuluma,õnneks on see viga tuvastatav.... õlikorgi mahakeeramisel on näha kas nukvõllile on soon sisse kulunud või mitte,kahjuks on see mootori ja kasti kompott vähe kahtlane jh...ise ostsin masina millel oli just tehtud kastiremont,ning garantii ka veel(selle pärast ostsingi)ometigi lendas kasti õlipump laiali ja loomulikult see garantii alla see ei läinud...uus kast 500 euri.. Samas sõitsin selle autoga peale seda 1,5a ja mitte ühtegi probleemi ei olnud,üks tuttav sõidab juba kolmandat aastat ja ainsa asjana on vahetanud eelsüüteküünlad(kuluosad välja arvatud) |
Autor: | .Alar. [ 21.08.2014 19:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Su jutt on poolik, räägi siis ka sellest, et kuskil sel ajal, kui see auto toodetud on, tulid juba parandatud verisoonid sellest mootorist, kus seda nuka viga ei ilmnenud |
Autor: | ändi [ 21.08.2014 19:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Automaatkasti saab vist küll iga vagi mees remontida, kui autoga üle ühe päeva sõidab. Seda 2,5 kirutakse aga samas mootori raud ise kestab, kütusepump ja nukkvõllid välja arvata. Seevastu paljukiidetud 1,9ne mootor on lammutuses üsna minev kaup. |
Autor: | dellu [ 22.08.2014 00:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Viimasel ajal on jah 1.9-t ka kõvasti küsima hakatud, ilmsed hakkavad need pommikindlad ka otsa saama. Samas kõrgsurvepumpasid sinna ei taha keegi, kui 2.5 omad päevadega lähevad. 2.5-se kohta olen aru saanud, et need siiski kuskil 2005+ paremaks said, aga ega needki igavesed pole. Samas tõesti sellest firmaks käiks suure kaarega mööda, ise sealt ühe immo veaga saanud. Oma viga et kohapeal ei hakanud mässama immo kontrollimiseks, samas siiski olin arvestanud, et kui asi hullem siis saan ikkagi jupitamisega ka hakkama investeeringuga. Tulles aga nüüd firma juurde tagasi, siis just 20ndal oli au näha selle firma tööpoolt ostmisel. Ilmselt otsivad nad kõige odavamaid kuulutusi ja kauplevad sealt veel hullult alla. Minu puhul ühe odavaima omalaadse puhul oli pakkumine 40% väiksem minu soovitust. Ilmselgelt ei müü nad seal prillikivisid, ilmselt heal juhul mõne vea parandavad, aga ilmselt läheb täpselt samasugusena kallimalt müüki. Minuga kohtunud isik ei teadvat immoveaga autodest midagi, tema lihtsalt ainult ostab ![]() |
Autor: | MartenL [ 22.08.2014 14:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
AUtorahaks.ee kuulutused leiab kõige paremini pannes auto24 otsingusse õige läbisõidu vahemiku, kõik autod on 232, 237 või 238 tuhat sõitnud. Näiteks 232000-232000; 237000-237000; 238000-238000 |
Autor: | 01tuner [ 22.08.2014 22:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Paranduseks, mitte 2005 alates ei tulnud parandatud versioone, vaid 2003. lõpust umbes. Kannab siis mootoritähist BAU, parandati nukkvõllisüsteemi, kuid seegi pole igavene. Kõik kardavad hitlerit, kuna öko ta ei ole ning nukkvõllid ja autom.kastid lendavad. Nukkasid saab vahetada odavalt, kuna juppe nüüd sellele piisavalt hea hinnaga. Kastidega on selline lugu nagu üks härra siin juba seletas. Kui galonkaga ei tangi ja diislit üleilma ei armasta ning odavalt ei saa, siis vast ei ole asjal tõesti jumet osta. |
Autor: | lauri8 [ 22.08.2014 23:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
Kuidas see käiski, teed kasti korda annab mootor saba, teed mootori korda ei pea kast enam vastu... vahepeal uus esisild ka alla ![]() |
Autor: | Killer666 [ 23.08.2014 08:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: K:Audi A6 |
01tuner kirjutas: Paranduseks, mitte 2005 alates ei tulnud parandatud versioone, vaid 2003. lõpust umbes. Kannab siis mootoritähist BAU, parandati nukkvõllisüsteemi, kuid seegi pole igavene. Kõik kardavad hitlerit, kuna öko ta ei ole ning nukkvõllid ja autom.kastid lendavad. Nukkasid saab vahetada odavalt, kuna juppe nüüd sellele piisavalt hea hinnaga. Kastidega on selline lugu nagu üks härra siin juba seletas. ...galonkaga ... Galonka on siiski see kust sa tanklast tangid, ilmselt mõtlesid kanistrit? See bau ei ole kindlasti parem kui vana. Vanal lendavad need nookurid vahelt ära, aga tollel versioonil on kohe pilpad. Samuti hakkavad need baud just sinna ikka jõudma et hakkavad järjest ptssi minema. Seega vana afb on kõige lollikindlam. Alguses vahetevahel paned nookureid tagasi või ostad uued 10€x24 , tavainimene ei saagi aru kui osad on vahel ära. Minumeelest on kõige suurem ikaldus see ks.pump. Esiteks elektroonika, teiseks see kuradi süütenurga kolb ja kurikuulus 00550 viga. Samas kui b-varuosa jupid on sel mootoril päris odavad siis peale kapoti avamist ja kogu seda seapesa lähemalt vaadates kaob igasugune tööisu ära. Võrdluseks 1.9 kus on kapoti all nii palju ruumi, et võib karteri põhja ka ülevaltpoolt lahti keerata. |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |