Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2024 01:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega, miks mitte?
PostitusPostitatud: 25.12.2014 12:50 

Liitunud: 23.10.2009 20:42
Postitusi: 2327
Asukoht: Tallinn
2.0 bensukas pidi ka yldiselt suht ok olema??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega, miks mitte?
PostitusPostitatud: 25.12.2014 12:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.04.2006 21:31
Postitusi: 311
Asukoht: tallinn Kristiine
Endale ostsin talveks sellise täis lisadega variandi ja 10x mugavam sõita kui 330xd ga. Jupid ei maksa ka midagi,täis hooldus koos kõige küünalde ja filtritega oli mingi 50 euri vist.Aga kõige odavamat laipa ei tasu ka osta mina arvan.

_________________
E30 cabrio ja E53 Individual , e36 compact California edition. talve driftikas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega, miks mitte?
PostitusPostitatud: 25.12.2014 16:59 

Liitunud: 16.08.2011 19:16
Postitusi: 392
2.0 bensukas suht kindel valik, 85kw variant pommikindlam kuivõrd tõenäoliselt kui rihm lendab siis klapid-kolvid ei kohtu. 100kw liigub vähe erksamalt, rihmavahetusel silm peal hoida (60 000 km), korralikku õli ja varuosa (korralik pole kallis) kasutada siis kestab väga hästi. Lekivad reeglina kkk-tihendid, õli lendab küünlapesasse ja saab küünlad, juhtmed, süütepooli ka välja vahetada, see kindlasti ostes üle kontrollida ja vajadusel vahetada. Õõtsapukse ilge kepp vahetada, targem terve uus õõts võtta, esisillas tagumised puksipesad ise vahetades keerab ilmselt nkn pekki. Kässarit kurvis mitte kasutada, tüüpiline opel, tõmbab katted maha.
Jupid suht kilohinnaga ja kvaliteetjupp kestab ka. Küttekulu maantee 7/7.5, linn 10-12, samas ise suhteliselt raske jalaga.
FL masinad tsingitud kerega.


2.5td ise ei võtaks (kütusekulu samasse auku, tarbetu mure pumba, eelsüüteküünalde ja kõige muu pärast, talvel hoia hinge, et käivituks). Enamus isendeid soojalt käivitub vaevaliselt(pump). 2.2td öko aga samuti pumbaprobleemid ja hoorattavahetus võib ette tulla.
2.0td diislitest ilmselt parim variant aga oomi peal eriti ei kohta toda.
2.2 bens kapriisne ja linn ca 14l/100km
2.6 bens pole kursis
2.5 3.0 ja 3.2 kkk tihendid ja karterituulutust jällegi kontrollida, muus osas tüüpvigu ei tea et oleks

Ühesõnaga normaalselt hooldada siis suur, mugav ja mahukas auto.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega, miks mitte?
PostitusPostitatud: 27.12.2014 20:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2007 21:58
Postitusi: 1413
Asukoht: Grammilinn
Mul neid TDS konega bemme päris palju olnud ja külmaga pole kunagi mingit käivitus probleemi olnud,ükskõik kui kohvi ta ka poleks.

_________________
Audi A8 Q. Audi Cabrio, BMW E38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega, miks mitte?
PostitusPostitatud: 07.01.2015 05:33 

Liitunud: 29.11.2008 13:17
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kiidaks Opel Omegat igast otsast.

Sellise vana auto kohta on ta maanteel sõita üllatavalt stabiilne, salongist piisavalt ruumikas, pagasiruum caravanil veel eriti. Kui mootorit kunagi hooldama peaks, siis 2.0 ecotec hammasrihma vahetuse teeb ära 15 minutiga, genekarihma vahetuse teeb ära mõne minutiga. Minu jaoks kalla-ja-talla auto ning kütust võtab praeguste ilmadega 50:50 linn/maantee sõites 10l sajale. Suvel sain 8l hakkama.
Kere on ainuke asi, mis meie soolase talvega näitab väsimusmärke. Mis seal ikka, ega miski siin pole igavene. Kuna minu autol on kohe 20a vanust täis saamast, siis ära on väsinud sitasti disainitud GM-i elektrilised pistikud. Kipuvad vibra peale lahti tulema ning seetõttu olen nipukatega kõik kapoti all kinni tõmmanud.

Caravani sisse olen mahutanud 2.20 pika voodi nii, et tagumine luuk läks kenasti kinni. Kord sai veetud ka korteris maast-laeni olnud kassipuud, mille pikkus oli 2.80 ning luuk läks jällegi kenasti kinni.

Seega ideaalne trash-around auto oma tagaveolisuse tõttu :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Omega, miks mitte?
PostitusPostitatud: 23.01.2015 10:50 

Liitunud: 05.01.2014 21:57
Postitusi: 76
tomcraft kirjutas:
Et laseb ketsi foori all, so what? Rehvi kulumist ju näed, vähemalt on autot sihipäraselt kasutatud, ja kui mingi asi on saba andnud, on see eeldatatavasti korda tehtud või siis müüaksegi "remonti vajavana" erinevalt mingist kodanikust, kes viimased 100k on plödistanud 50ega, ja kui korra mnt kickdowni paned siis pooled asjad annavad saba, kuna sellist pinget pole lülid saanud aastaid ja on lihtsalt vaikselt oma amortisatsiooni maha tiksund "tööle-poodi" režiimis.


Naljakas, aga kahjuks tõsi. Sai ka mõni aasta tagasi 2003a DTI omega ostetud, välimus nagu maasikas, müüja jutt ilus nagu kopli öö. Kui vestlesime pikemalt auto juures, siis selgus, et tema on sõitnud autoga 4a ning pole kunagi pöördeid üle 2500 lasknud ning väldib väiksematki tee kumerust, et mitte autot lõhkuda. Tulemus? 4a jooksul mitte ühtegi sillaosa pole vahetanud(ostes üks parem rattalaager tegi häält) ja mootor juba käivitus/töötas kahtlaselt. Kuna hind oli hea siis ostsin ära ning esimese asjana kui talda andsin lõi summutisse augu sisse. Ma isegi ei kujuta ette mis mootori sees toimus, tahmapilv oli igatahes mehine. Müüsin auto edasi, rääkisin veel täpselt ära mis lugu autoga on. Mis tast praegu saanud on, ei oska öelda.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 66 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7