Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mazda Rx8
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=140452
1. leht 2-st

Autor:  risto995 [ 07.10.2014 21:03 ]
Teema pealkiri:  Mazda Rx8

Tere

On viimaselajal tekkinud huvi pisikeste japside vastu , milllel on hea varustus , hea hind jms . Ainuke asi mis muret tekitab on väike mootor , millest jubedalt jõudu välja võetud . Kuna on tegu wankel mootoriga tegu siis olen kuulnud ,et need tahavad päristihti remonti saada. Keegi kellel rohkem kogemusi nende autodega ja mootoritega võiks siia kirjutada millist mootorit eelistada , kas võimsamat 170kw või lahjemat 141kw versiooni .

Autor:  Turbiinipoiss [ 07.10.2014 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

40k oli mootorivahetuse välp?

Autor:  risto995 [ 07.10.2014 21:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

Terve mootor või ainult rootor vms see kolmnurkne asi on seal ? :D

Mis see mootor maksab neil?

Autor:  corbe [ 07.10.2014 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

:D

Autor:  ändi [ 07.10.2014 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

Täitsa huvitav näeb välja see masin. Parema rooliga saab poolmuidu toonoriks, kui midagi peaks lendama.

Autor:  risto995 [ 07.10.2014 23:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

Natukene uurisin nende mootorite kohta , pidid ala 100000km kestma normaalse sõiduga . Aga keegi on kursis mis seal täpsemalt ära kulub siis või kas on vaja ikka terve mootor vahetada või see rootor ainult ?

Autor:  rio [ 08.10.2014 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

kui õigel ajal jaole saad( ehk siis remonti edasi ei lükka, noh, et mootor töötab küll ju, mis tast ikka lahti veel võtta) siis reeglina piirdub rootori tihendite vahetusest aga kui juba silindri? / põlemiskambri seintel on kahjustused siis tuleb asendad terve selle rootori moodul ehk mootori plokk.
Kuigi leidub tulihingelisi vastaseid siis minu hinnangul on terve Renesise mootori perekond, või üldisemalt ka rootor mootor suht surnult sündinud asi.
Ameerika maal on üpris levinud swap LS7 (Corvette) mootori vastu ja see teeb selles autost ilmselt täiesti asise asja.
Välimus on hea ja sisemus sammuti kaunis ja üpris kvaliteetne aga see mootor nullib selle auto ära.

Autor:  Random Hero [ 08.10.2014 10:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

rootoriga on see asi, et see polegi mõeldu 500 000 km takso sõitmiseks. 1.3 liitrist pressitakse palju hobuseid välja, ilmselgelt tuleb rohkem remonti teha. Selle eest on aga pöörete piiraja vist 11 000 peal kui mälu ei peta, minek on hoopis teine kui 1.3 turbotatud kolvi-kepsumootoril. LS7 ehk korv-ette mootor võib küll äge olla, aga kaalub tõenäoliselt 3x rohkem - kaalujaotus ja juhitavus halveneb.

mis juhtub kui 4 rootorit ühe kapoti alla panna: https://www.youtube.com/watch?v=vEzFaEQS1CQ

Kokkuvõtvalt - osta maksab seda kas tutikana või arvestusega, et tuleb mootori kapremonti teha.

Autor:  risto995 [ 08.10.2014 10:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

rio kirjutas:
kui õigel ajal jaole saad( ehk siis remonti edasi ei lükka, noh, et mootor töötab küll ju, mis tast ikka lahti veel võtta) siis reeglina piirdub rootori tihendite vahetusest aga kui juba silindri? / põlemiskambri seintel on kahjustused siis tuleb asendad terve selle rootori moodul ehk mootori plokk.
Kuigi leidub tulihingelisi vastaseid siis minu hinnangul on terve Renesise mootori perekond, või üldisemalt ka rootor mootor suht surnult sündinud asi.
Ameerika maal on üpris levinud swap LS7 (Corvette) mootori vastu ja see teeb selles autost ilmselt täiesti asise asja.
Välimus on hea ja sisemus sammuti kaunis ja üpris kvaliteetne aga see mootor nullib selle auto ära.

Kaalujaotust ja juhitavust silmas pidades võiks sinna pigem panna siis s2000 v mõni bmw mootor pigem kapoti alla . Aga okei , sain oma vastuse, auto ilus aga kapoti all on hullem seis kui hitler .

Autor:  aphrodite [ 08.10.2014 12:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

Esmaomaniku kogemused olid, et kere roostetas, tehti garantiid, mootor läks peeti 50k pealt, vahetati garantii korras. Hoolduse detailid olid isegi japsi kohta suured. Ütles, et vaid 98t tahab mootor ja õli sõi ka vist.

Autor:  charly [ 08.10.2014 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

Niipalju on kuulda olnud, et mida rohkem pähe anda seda kindlamalt veab mootor rootori "harjadega" 100k-ni välja. Harjade vahetus ei ole otseselt raketiteadus ja ka Eestis mõned töökojad seda teevad (ES Tuning...)
Turbotamiseks kõlbavad need mootorid väga hästi kuna sisselaske trakt sisuliselt puudub. Puhu ainult otse pähe. Kestab samamoodi kuni 100k välja.
Igapäevaseks tarbimiseks vb liiga eksootiline ja kapriisne ja niisama paugutamiseks vb natuke lahjavõitu

Autor:  wax [ 08.10.2014 14:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

aphrodite kirjutas:
vaid 98t tahab mootor ja õli sõi ka vist.

vankelmootorid "söövadki" õli. see on normaalne.

Autor:  Random Hero [ 08.10.2014 15:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

vankel on jah nagu kahetaktine - põlemine ja määrimine toimuvad samas kohas, õli põletamine on paramatu.

Charly'l ka õigus - kui hagu anda, lööb mootori "puhtaks", muidu hakkab tahma koguma ja see rikub õli ära, määrimine halvem, kulumine suurem.

Autor:  tomcraft [ 08.10.2014 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

charly kirjutas:
Igapäevaseks tarbimiseks vb liiga eksootiline ja kapriisne ja niisama paugutamiseks vb natuke lahjavõitu


Kui ära turbotada, siis ka lahjavõitu? :O
Palju selle masina mootor / kast / muud detailid turbotamist kannatavad üldse, ilma suuremaid ümberehitusi tegemata?

Autor:  charly [ 08.10.2014 19:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazda Rx8

Ma mõtlesin vabalthingavana.

Turbotamise kohta tuleb sul ise googlest uurida.

Kast ise on Aisin AZ6, mis kasutatud paljudel kergetel sportautodel (MX-5, S2000, Silvia S15, GT86....)
Kerge väike kast alumiiniumist kestaga. Väänet väga ei kannata.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/