Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=141659
1. leht 1-st

Autor:  miku89 [ 31.10.2014 15:21 ]
Teema pealkiri:  Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

On keegi seda kolakat vaatamas käinud ?
http://www.auto24.ee/used/1878702
Või teab keegi midagi auto ajaloost?

Sellest saan aru, et mingi auto ärikad müüvad seda.

Autor:  Shadowz [ 31.10.2014 16:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

See masin sind tegijaks ei tee :D Ära osta muret vähem.

Autor:  Lahekas [ 31.10.2014 16:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

Igasugused 4-liitrised diislid on rahajõmmide mängumaa, nagu päriselt! Tsitaat MB klubi ostuabist:

"Mootor
Hoiduge 400CDI-st

Esialgu pakuti vaid ML320, ehk 3,2liitrise V-6-mootoriga mudelit, aasta jooksul lisandusid 2,7liitrine CDI-diisel ning 4,3liitrine V-8 (vastavalt ML270 CDI ja ML430). Viimane oli esitlusel üks kiireim džiip maailmas, tehes 0–100 km/h 8,4 sekundiga. Vastav on ka kütusekulu: tehase andmeil linnas 19 l / 100 km. Kolmandiku võrra säästlikum on diisel, mida muuseas müüdi ka manuaalkäigukastiga. Meie järelturul liiguvad siiski 99% ulatuses automaatkastiga ML-id.

Ajapikku lisandusid uued jõuallikad ning vanemad vahetati välja: ML430 asemele tuli ML500, ML320 asemele ML350 (3,7 l), samuti neljaliitrine diisel 400CDI ning ML55 AMG (0–100 km/h 6,9 s, linnakulu 20,6 l / 100 km).

Bensiinimootorid on üldjoontes kõik vastupidavad ning janused. Tavalisemad on erinevate andurite vead, ostes tasub igaks juhuks kuulata, ega kett häält tee. Parim variant oleks siiski 270CDI – juhul, kui see on korras ning hooldatud. Jõust puudu ei jää ning kütusekulu on talutav, kuid nagu nüüdisaegsetel diislitel ikka, esineb erinevaid toitesüsteemi rikkeid ning nende remont pole kunagi odav. Uuena meeldis rahajõmmidele ka 400CDI – karu jõu ning üsna väikese januga mootor. Ent pruugituna selle kohta head sõna naljalt ei kuule. Erinevaid ja väga kallilt likvideeritavaid vigu oskab spetsialist järjest üles lugeda ning olgu müüja jutt kuitahes ilus, 400CDI-st oleks targem kaarega mööda minna. Viiekäiguline automaatkäigukast on mehhanika poolelt vastupidav, kuid mitte veatu. Silm tasub pealhoida õlileketel ning alt võib vedada elektroonika."

Raudselt jälle mingi starteri juhe läbi lõigatud. Reaalselt peidab endas ilmselt mingisugust suuremat 400CDI tüüpviga.

Autor:  Random Hero [ 31.10.2014 16:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

kui kõigi mugavustega 184 kw diisel-mersu-maastur on ainult 2100€ eest müügis ja pikemat aega, siis äkki põhjusega. Miks peaks keegi müüma tehniliselt enam-vähem korras luksusmasinat hinnaga, mis oleks sobiv enam-vähem korras sama aastakäigu Golfile?

Autor:  dellu [ 31.10.2014 16:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

Starter ei käi ringi tähendab nende müüjate puhul kas mootori või kasti läbiolekut, mille varjamiseks lõigatakse starteri juhe lihtsalt läbi. Tegemist ju kurikuulsate auto rahaks vendadega, lihtsalt vähe teises kohas pildistanud seekord.

Autor:  miku89 [ 31.10.2014 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

No jah...
Mind huvitab sealt mootor ja kast.
Kahjuks on starter kah sellel ML-il nii sügaval peidus et otse voolu raske peale anda.

Autor:  eclipse [ 31.10.2014 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

Sa ei jäksa seda autot üleval pidada, kui sr'i foorumist nõu küsid.

Autor:  dellu [ 01.11.2014 03:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

Noh nende puhul enamasti käis see siiski süüteluku tagant läbi lõigates. Aga jah eks midagi võib seal ju töökorras ka veel olla, aga midagi kindlasti seal on vigast. Ükski normaalne inimene ei hakka ju ainult starteri veaga autot ära kinkima. Ma pakuks välja, et auto mille mina ostsin kunagi ammu omas isegi mitut viga (kõrgsurvepump, mootoris ka mingi kala jne).

Autor:  offline [ 01.11.2014 08:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

Ennastki huvitaks mis tal reaalselt viga on.
Äkki saab plastiliini ja teibiga kuidagi liikuvaks ja korralikult plekki vahelt rebida.

Autor:  miku89 [ 01.11.2014 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz ML 400 Facelift Luxury ATM 4.0 CDI 184kW

Minu poolt võib teema lukku panna, toon parem ühe teis doonori.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/