Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2024 20:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Audi Coupe Quattro 2.3 R5 98kw -91
PostitusPostitatud: 25.05.2009 16:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2009 13:04
Postitusi: 136
Asukoht: Tartu
Audi Coupe quattro 2.3 R5 98 kW, 91 aasta.
Kuidas sellistele isenditele varuosi saadaval on ja kas varuosade hind on mõistlik?
Mida peaks sellise auto ostu puhul kindlasti vaatama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi coupe quattro
PostitusPostitatud: 26.05.2009 08:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Varuosad on saadaval ja hinnad vägagi mõistlikud.

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi coupe quattro
PostitusPostitatud: 26.05.2009 19:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1838
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Varuosade kättesaadavus: mine ainult poodi ja vali.
Vastupidavus: peab vägagi hästi vastu, pommikindlad süsteemid.
Varuosade hind: kuluvosad nagu kettad/klotsid on kallimad kui esiveolisel aga mitte midagi hüüratut, mine võrdle: www.ladu.ee

Ühesõnaga, kui plaan Audi osta, siis alati tasub eelistada Quattrot, kuna sellega saab ka elamuse talvel ja peale seda sa midagi muud ei soovigi.

Jälgida tasub igasuguseid lõtkusid sildades, soovitavalt auto üles tõsta ja teadjamal lasta üle vaadata.

Tüüpveaks nimetaks: 10v R5`l roolivõimu lekkimist ja hüdrotõukurite klõbisemist. Paljud räägivad, et pritsung streigib neil tihti, samas minu neljal sigaril pole midagi häda olnud.

Kütusekulu: 2.2 10v 101kw/2.3 10v 98kw ~10-11l/100km


Kokkuvõtvalt: ei usu, et on mõni inimene, kes seda mudelit laidaks ühegi nurga alt.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi coupe quattro
PostitusPostitatud: 26.05.2009 20:57 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Selles suhtes, et pritsungiga on neil ikka probleeme. Sul on vedanud siis. Ise olen kohanud mitmeid, millel on mingine häda küljes. Tihtipeale on probleemiks lekkiv vaakumsüsteem, surnud andurid, kusevad pihustid ning ära kulunud reostaat(see mis liigub koos õhuklapiga). Selle pritse probleem on selles, et suhteliselt palju voolikuid + liikuvaid/kuluvaid asju. Muidugi kõik on parandatav ning ei tasuks selle tõttu meelt heita, lihtsalt niisama ei ole mõtet seal juppe vahetada, vaid lasta probleemide tekkimisel auto mõnel asjatundjal üle vaadata. Neid muidugi, kes mehaanilist pritsungit lahti hammustavad ei liigu eriti.

Muidu üldlevinud probleemid selle mootoriga siis, et pöörded kõiguvad, jõuetus, kiirendamisel augud sees, suur kütusekulu ning lihtsalt ei käivitu. Külajutud katkistest pritsepeadest ning 20-30k minevatest remondiarvetest on muidugi ulme. Üldiselt mehaanilise pritsungiga autod siiski töötavad ning sõidavad.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi coupe quattro
PostitusPostitatud: 27.05.2009 12:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Olles ise ühte Audi 80Q´d omanud ja ta ka tõstukil üles tõstnud. Siis pilk peale visates näis tagasild olevat praktilisem sama ehitusega nagu seda on ka esisild. ( Keegi targem kindlasti parandagu mind kui mu info vale, kuna ma olen suhteliselt autoehitusest kauge inimene. )

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi coupe quattro
PostitusPostitatud: 01.06.2009 16:54 

Liitunud: 23.01.2007 15:25
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
B3 kerega sedaanil ongi tagasild nö. tagurpidi esisild. Ainuke erinevus peaks olema rooliotsad vs. kaldevardad. Coupe puhul peaks samasugune sild minema välja kuni Coupe tootmise lõpuni.
Kindlasti quattro! Endal oli kuangi A90Q ja sain maanteel näiteks ka 6-7 hakkama Tln-Trt maanteel ja ei mingit meeletut ökotamist. Kui väga suurt matsu pole olnud, siis kestab ka kere hästi(tsingitud). Roolivõimule kindlasti MITTE panna punast õli, vaid Audidel käib sinna originaal mineraalõli.

_________________
Oettinger
Uued veljed ja rehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi coupe quattro
PostitusPostitatud: 02.06.2009 11:35 

Liitunud: 23.01.2007 15:25
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
DevilDeVille kirjutas:
LHM peaks väegadegi hästi sobima, algselt teine nn sidruni õli


Sidrun = Citroen :) Seal süsteemis sama õli kasutusel jah

_________________
Oettinger
Uued veljed ja rehvid


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7