Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi Coupe Quattro 2.3 R5 98kw -91 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=14443 |
1. leht 1-st |
Autor: | jannu [ 25.05.2009 16:26 ] |
Teema pealkiri: | Audi Coupe Quattro 2.3 R5 98kw -91 |
Audi Coupe quattro 2.3 R5 98 kW, 91 aasta. Kuidas sellistele isenditele varuosi saadaval on ja kas varuosade hind on mõistlik? Mida peaks sellise auto ostu puhul kindlasti vaatama? |
Autor: | .Alar. [ 26.05.2009 08:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: audi coupe quattro |
Varuosad on saadaval ja hinnad vägagi mõistlikud. |
Autor: | DeLaBig [ 26.05.2009 19:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: audi coupe quattro |
Varuosade kättesaadavus: mine ainult poodi ja vali. Vastupidavus: peab vägagi hästi vastu, pommikindlad süsteemid. Varuosade hind: kuluvosad nagu kettad/klotsid on kallimad kui esiveolisel aga mitte midagi hüüratut, mine võrdle: www.ladu.ee Ühesõnaga, kui plaan Audi osta, siis alati tasub eelistada Quattrot, kuna sellega saab ka elamuse talvel ja peale seda sa midagi muud ei soovigi. Jälgida tasub igasuguseid lõtkusid sildades, soovitavalt auto üles tõsta ja teadjamal lasta üle vaadata. Tüüpveaks nimetaks: 10v R5`l roolivõimu lekkimist ja hüdrotõukurite klõbisemist. Paljud räägivad, et pritsung streigib neil tihti, samas minu neljal sigaril pole midagi häda olnud. Kütusekulu: 2.2 10v 101kw/2.3 10v 98kw ~10-11l/100km Kokkuvõtvalt: ei usu, et on mõni inimene, kes seda mudelit laidaks ühegi nurga alt. |
Autor: | trykmann [ 26.05.2009 20:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: audi coupe quattro |
Selles suhtes, et pritsungiga on neil ikka probleeme. Sul on vedanud siis. Ise olen kohanud mitmeid, millel on mingine häda küljes. Tihtipeale on probleemiks lekkiv vaakumsüsteem, surnud andurid, kusevad pihustid ning ära kulunud reostaat(see mis liigub koos õhuklapiga). Selle pritse probleem on selles, et suhteliselt palju voolikuid + liikuvaid/kuluvaid asju. Muidugi kõik on parandatav ning ei tasuks selle tõttu meelt heita, lihtsalt niisama ei ole mõtet seal juppe vahetada, vaid lasta probleemide tekkimisel auto mõnel asjatundjal üle vaadata. Neid muidugi, kes mehaanilist pritsungit lahti hammustavad ei liigu eriti. Muidu üldlevinud probleemid selle mootoriga siis, et pöörded kõiguvad, jõuetus, kiirendamisel augud sees, suur kütusekulu ning lihtsalt ei käivitu. Külajutud katkistest pritsepeadest ning 20-30k minevatest remondiarvetest on muidugi ulme. Üldiselt mehaanilise pritsungiga autod siiski töötavad ning sõidavad. |
Autor: | Andres003 [ 27.05.2009 12:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: audi coupe quattro |
Olles ise ühte Audi 80Q´d omanud ja ta ka tõstukil üles tõstnud. Siis pilk peale visates näis tagasild olevat praktilisem sama ehitusega nagu seda on ka esisild. ( Keegi targem kindlasti parandagu mind kui mu info vale, kuna ma olen suhteliselt autoehitusest kauge inimene. ) |
Autor: | gingamees [ 01.06.2009 16:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: audi coupe quattro |
B3 kerega sedaanil ongi tagasild nö. tagurpidi esisild. Ainuke erinevus peaks olema rooliotsad vs. kaldevardad. Coupe puhul peaks samasugune sild minema välja kuni Coupe tootmise lõpuni. Kindlasti quattro! Endal oli kuangi A90Q ja sain maanteel näiteks ka 6-7 hakkama Tln-Trt maanteel ja ei mingit meeletut ökotamist. Kui väga suurt matsu pole olnud, siis kestab ka kere hästi(tsingitud). Roolivõimule kindlasti MITTE panna punast õli, vaid Audidel käib sinna originaal mineraalõli. |
Autor: | gingamees [ 02.06.2009 11:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: audi coupe quattro |
DevilDeVille kirjutas: LHM peaks väegadegi hästi sobima, algselt teine nn sidruni õli Sidrun = Citroen ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |