.Alar. kirjutas:
2lirtsusel pole isegi hammasrihma purunemine mingi kallis õnnetus-paned uue rihma , kui tahad autot hellitada siis ka veepumba ja rulliku ning sõidad jälle.
Parem vahetada rihm ikkagi ära. Ei ole huvitav kell 4 öösel miinus 30kraadiga kuskil pommiaugus külmetada ning mõelda kes mind nüüd koju veab.
Nagu eelpool räägiti siis ise soovitaks samuti vaadata 2liitriste isendite poole. Tuleks vaadata autot ka kindlasti altpoolt ning võtta mõni targem kaasa, et veenduda tiivaäärte ja karpide headuses. Sest võimalik, et on need pahtlist, kuid kindlalt saab väita alles autokõrval olles.
Suhteliselt töökindel pill on ta muidugi, ja nagu näha siis tal lisasid peal ei ole (loe eriti pole elektrit mis ownida võiks).
Vanavanematel samasugune Vectra, ainult et 2 liitrine. 10a Eestis sõitmist (ka talvel) ja roosteprobleeme ei esine (peale igat sõitu talvel pestakse korralikult ära ning loomulikult õlitatakse enne talve teda mõnuga).
Ise aga 16tuh eest vaataks kobedama MK1 Mondeo. Peamiseks põhjuseks, et Mondeoga kas tundub või ongi mugavam sõita. Samuti pole antud aasta Vectrat ka universaali (nii imelik kui see ka ei tunduks).