Mõtlesin et ei kirjuta enam siia aga ikkagi ei anna rahu.
Minu tingimus oli vanus kuni 10aastat, ja konkreetselt 3700€ sai Passati hinnalaeks (et oleks nn. reserv remonditöödeks), ja valik oli selline, 4 autot:
http://tinyurl.com/o794ojz Konkreetselt nendest oli too isend, mis vajas keretööd ja värvimist.
Diislifännid jälgivad vaid kütusekulu ja rõhutavad seda, aga see pole reaalne km-läbimise hind pikas plaanis, üks 1000€ remont valemisse sisse ja hoopis teine pilt.
Kuna ise ei tööta autoremondi alal, siis ei saa nagu arvestada sellega et töö eest justkui ei maksagi ja jupid saan ka mingeid kanaleid pidi soodsamalt. Seega pole see praegu arvestatav argument, nagu ka kütusehindade vahe (mis juba üle aasta on sama 95-ga).
Töökaaslasel B6 Passat 2.0tdi, Forssi on viinud raha ikka omajagu vähema kui kahe aastaga, kiidab et hea sõita aga kõik need tüüpvead korda teha oli ikka üsna kallis, auto aga vananeb ja kaotab väärtust iga aastaga. VW on hea ja mugav auto, aga ise ostaks siis kunagi juba midagi uuemat.
Ok kui kriteeriumiks oli kuni 10a, siis arusaadav, ma vaatasin lihtsalt B5.5 keremudeli järgi, sest üldiselt ei näe pointi miks sama kere eest maskta pea topelt, saades paar aastat värskema, sest suurt vahet ju enam pole kas 10a või 12-13a vana. Oleks 2 vs 5a, siis veel jah.