Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) [LUKKU] http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=149306 |
1. leht 5-st |
Autor: | bemmimees95 [ 22.04.2015 18:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Ja kus on valikust BMW? |
Autor: | TDS [ 22.04.2015 19:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Veidi vales foorumis vist. Siin arutatakse ikkagi mis pilli osta, mis suudab pikemad triibud joonsitada. No ja automaatkast on igaljuhul väga mööda teema, kui just mingi 7,5l ameeriklane pole. (või tds) Tõnu. |
Autor: | .Alar. [ 22.04.2015 19:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Accord eriline säästupill ei ole, eriti linnas automaatkastiga. Kui just diisliga tegu pole. Kui nüüd puhtalt emotsioonidele toetuda siis kas B8 või CC. Pigem isegi viimane, näeb huvitavam välja. |
Autor: | risto995 [ 22.04.2015 19:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
julgen ka cc soovitada |
Autor: | .Alar. [ 22.04.2015 19:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
No 3-4 aastat vana DSG kohta tasub uurida, kas on remonditud juba. Tehas kattis enamus kulusid ka siis, kui garantii läbi oli. Ma muretseks pigem VW turbobensukate kombe üle liiga palju õli võtta |
Autor: | Novart [ 23.04.2015 01:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Olgugi, et pole kõige suurem VAG toodangu austaja (Bentley puhul teen erandi), siis paraku antud juhul valiks ka ise 1.8 turbo bensumootoriga CC. Kaaluksin muidugi veel ise 2.0 bensiin turbokat Insigniat ja suure tõenäosusega vastupidavust silmas pidades siiski ka valiksin selle - kas siis pruuni nahksisuga või beežiga (viimast sai kombineerida ka puitliistudega) - kuid see siinkohal vist ei kvalifitseeru ökonoomseks mootoriks? |
Autor: | ändi [ 23.04.2015 07:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
AntiL kirjutas: cc osas muus osas ei põeks, kui dsg kasti töökindluses. 2.0 tdi ja 1.8turbod on vist üsna töökindlad? Bensuka kohta ei tea aga 103kw diisel jookseb lihtsalt kotti. Mingi teema õlipumba ja õlitusega. Väga tihti otsitakse neid mootoreid ja mingi koodiga mootoreid on väga raske leida. Kui sinna dsg ka juurde liita, siis ongi auto, millest eemale hoida. |
Autor: | .Alar. [ 23.04.2015 07:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Insignial pidi paar aastat vana Flexride kehval teel päris häälekas olema. Ma otsiks tavalise vedrustusega Insignia pigem. Vanematel on Insignia nüüdseks vist paar aastat olnud (diisel&aut) ning peale katki läinud tagaluugi mikrolüliti pole sel ühtegi mure olnud. |
Autor: | Tanel [ 23.04.2015 15:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Kindlasti saan ma nüüd sõimu selle eest, et ma lugeda ei oska kuid ma olen nõus enda sokke sööma hakkama kui sa ei ole peale 100k läbimist selle lexusega võidus suvalise VAG grupi masina ees. http://www.auto24.ee/used/1920118 http://www.auto24.ee/used/1971129 See on siis kütuse ja remondi suhtes. Auto muidugi ületab vanust ja kui sul see liisingu intressi puhul nii oluline on, siis jääb jah ära see värk. Sellisel juhul soovitaksin vist superbi, uut accordit või mazda 6'te |
Autor: | dellu [ 23.04.2015 16:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
ändi kirjutas: AntiL kirjutas: cc osas muus osas ei põeks, kui dsg kasti töökindluses. 2.0 tdi ja 1.8turbod on vist üsna töökindlad? Bensuka kohta ei tea aga 103kw diisel jookseb lihtsalt kotti. Mingi teema õlipumba ja õlitusega. Väga tihti otsitakse neid mootoreid ja mingi koodiga mootoreid on väga raske leida. Kui sinna dsg ka juurde liita, siis ongi auto, millest eemale hoida. Neil on jah mingi õlipumba võll, mis maksab paar eurot tegelikult ja lihtne koos õlivahetusega ära teha, aga enamasti keegi ei raatsi või ei oska küsida. Kui see ära vahetada peaks muretu olema. |
Autor: | fabre [ 23.04.2015 20:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
AntiL kirjutas: Jah, lexuse legendaarne töökindlus on teada ja korra piilusin ka IS250 mudeleid 2006-2007a. GS ei vaadanud, kuna aastaarvu poolest läheb juba väheke raamidest välja, kuigi tõenöoliselt see aasta siia-sinna GS puhul ilmselt erilist rolli ei mängi. Aga hetkel tundub GS/IS olevat üks tõsiseltvõetavam kanditaat. Aga kõige selle värgiga on hakanud mul süda verd tilkuma. Kas on OK käia 13k välja 8-9a vana auto eest, kui sama summaga võiks hoovipeale veeretada 3-5a uuema mondeo, opeli või muu taolise. Kuna ostu põhieesmärk ei ole leida üks ainuüksi nelja rattaga asi punktist A->B veeremiseks vaid ka veidike meeleolu tõstjat siis ilmselt jääks hall-metallik-diisel-2010 auto soetamisega okas torkima ja tänaval ikka vahid ostetud autost 2-3a vanemat lexust. Ilmselt tuleb see ost ära teha, et veenduda õiges otsuses. Kinnitage või lükake ümber ![]() Sõber vahetas uuena ostetud 2013 Corolla talvel 2009 ISi vastu ja on ülirahul. Lexus küll 4a vanem, kui kordades parem auto. IS on täisvarustuses, samas Corollal oli ka suht kõik võimalik küljes ja seetõttu pikka aega kahtles, kas on mõtet nö vanema vastu vahetada, aga oli 100% õige otsus. |
Autor: | S!!M [ 23.04.2015 21:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
AntiL kirjutas: Aga kõige selle värgiga on hakanud mul süda verd tilkuma. Kas on OK käia 13k välja 8-9a vana auto eest, kui sama summaga võiks hoovipeale veeretada 3-5a uuema mondeo, opeli või muu taolise. Kuna ostu põhieesmärk ei ole leida üks ainuüksi nelja rattaga asi punktist A->B veeremiseks vaid ka veidike meeleolu tõstjat siis ilmselt jääks hall-metallik-diisel-2010 auto soetamisega okas torkima ja tänaval ikka vahid ostetud autost 2-3a vanemat lexust. Ilmselt tuleb see ost ära teha, et veenduda õiges otsuses. Kinnitage või lükake ümber ![]() Kõige lihtsam on sul mõned tõsisemalt võetavad kandidaadid välja valida, proovida ja võrrelda. Netis võid küll marke, aastaarve, kütusekulu jms andmeid võrrelda, aga lõppkokkuvõttes loeb ikka see kuidas sulle autoga reaalselt sõita meeldib. |
Autor: | .Alar. [ 23.04.2015 21:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
Ma eelmine suvi olin samasuguse valiku ees - kas juba omajagu vana ning suht suure läbisõiduga "äge" auto või miskit võimalikult uut, mitte küll nii ägedat ja minimaalse läbisõiduga. Kaalusin plusse ja miinuseid ning valisin viimase. |
Autor: | Novart [ 23.04.2015 22:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
No ütleme nii, et korraliku mootoriga (2.0 või 2.8 turbo bensiinikad) ja hea varustusega (st kena nahksisu jne) Insignia on igati mõnus auto sõita (kõigil kellel olnud kiidavad ka vastupidavust, 2.0 turbo vastupidavuse kohta pole midagi halba kuulnud, 2.8 V6 turbol olid Vectra ajal mingid probleemid mootoriketiga, kuid ei tea kas ka Insignia puhul), kuid selge see, et nt eelmise põlvkonna GS Lexusega on parem, mugavam ja mõnusam sõita. Endal oli mõni aasta tagasi selline Cadillac CTS http://www.auto24.ee/used/1976498 ning samuti mõnusam auto kui Insignia, vastupidavus oli ka ok. |
Autor: | Tanel [ 23.04.2015 23:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: OK igapäevaauto 12-13k (atm kast) |
IS pole päris see, olen neid kõiki proovida saanud. IS on väga kitsas ja mitte võrreldav GS'ga. Mitte, et ma GS sõber ka oleks, LS on ikka hoopis teine level. Aga siiski GS juurde tagasi tulles, siis tegemist on ikkagi premium klassi masinaga. Kvaliteetselt koostatud ja üsna läbimõeldud lahendused - sellest ka töökindlus. Teiseks on lexuse disain üsna hea. Mina isiklikult arvan, et proovi sõita. Olen üsna kindel, et unelmautost saad proovisõidule mõne GS'ga (soovitan kindlalt president varustusega) ja samuti saad sa igas teises esinduses proovisõitu mõne muu masinaga. Ilmselt pead ikka selle ostma mis endale meeldib aga usun, et tunned end kodusemalt 8 aastat vanas, väikese läbisõiduga ja korralikult hooldatud kõrgema otsa autos kui 4 aastat vanas tavalises kesklassi pelleris. GS miinus on muidugi see, et ta on järsku jube massidesse läinud ja sellest tulenevalt leidub kindlasti ka juba raipeid. LS'ga õnneks seda häda veel pole aga sinule sobivas hinnaklassis on paraku LSid kuni 2006 aastani mis on veits iganenud teema juba. |
1. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |