Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Peugeot 207/308
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=152199
1. leht 1-st

Autor:  Giorgi [ 29.07.2015 16:27 ]
Teema pealkiri:  Peugeot 207/308

Tere !

Sooviksin pisikest kokkuvõtlikku ülevaadet, mida jälgida antud mudelite puhul. Idee oleks soetada emb-kumb.
Neil mudelitel on palju selliseid karakteristikuid, mis haakuvad minu soovidega. Kuna aga ma ei leia internetist eriti materjali võimalike "peitevigade" kohta, siis äkki on keegi, kes oskaks midagi asjalikku kosta. (Rõhuasetus sõnal 'asjalikku', see teema pole loodud kellelegi postituste kogumiseks) Näiteks enese kogemustele tuginedes...

Nägemus masinast oleks mõlema puhul diiselajamiga. 207 kindlasti universaal. Täpsustavalt 308 1. versioon. Diislid pidavat olema üsna töökindlad ? Kuidas veermik kestab ? Kas elektroonikavead on 308 võrreldes 307-ga minetanud ?

Margifoorum on täiesti mõttetu, mingid arvustused on liialt pinnapealsed ning jätaksin välismaa foorumites tuhlamise viimseks õlekõrreks.

Autor:  kloox [ 29.07.2015 18:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

1,6 hdi suht lollikindlad mootorid,120 tuhh i lisaainet vaja ja 180 tahab uut fap filtrit saada,kui korralikult hooldatud siis kestavad pikalt.Tean ühte millel ls üle 300 tuhhi ja pole muresid olnud(õli iga 10 tuhhi tagant vahetatud).Mingil fordil (mootorid samad,aga kasti poldivalem teine)oli 180 tuhhi pealt nukkvõllidel tükid väljas(pika välba hüved )ja ega ls ka keegi kindlat ei tea.Eelsüüteküünlad murduvad sisse ära,kui pikalt läbi olnud ja sõidetud.
207 tagasild üle vaadata,kui sama mis 206 siis jooksu panna.
Lühidalt kõik vast.Mingid imelikud vead,kui arvutiga vaadata on psa puhul nö sisse kirjutatud.

Autor:  cuffel [ 30.07.2015 11:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

Minul on kogemused mõlema mudeliga. 308sw-ga sõidan hetkel igapäevaselt.

Peugeot 207 sai ostetud 2007 aastal poest uuena, sõidetud natuke üle aasta ja läbitud 35000 km. Oli 1,4l 65kw bensiinimootoriga. Kütust võttis vähe, keskmine kulu oli minul alla 6 liitri sajale, samas maanteesõitu oli palju, eks ka sellest väike kütusekulu. Ainuke asi, mis ära lagunes selle aja jooksul oli piduritulede lüliti, mis garantiikorras ära vahetati. Sõiduomadused olid head, aga talvel hakkasid erinevad salongiplastikud nagisema häirivalt.

Hetkel on siis 2008 aasta 308sw. 1,6 liitrine 88kw bensukas. Jällegi väga ökonoomne. Kompuuter näitab keskmiseks kuluks 6,3 liitrit. Auto on üsna mahukas, samas tagaistujatel võiks jalaruumi rohkem olla. Salongi kvaliteet on parem kui 207-el, ei kolise/nagise kuskilt otsast. Autoga on seniajani olnud 0 probleemi, ainult korralised õlivahetused. See tuleb muidugi ka sellest, et auto on ainult 48000km läbi sõitnud (oli ennem mu isa auto, kes selle poest uuena ostis ja enamus ajast garaazis seisnud), seega ei oska kommenteerida kuidas suurema läbisõiduga isendid vastu peavad.
Mis natuke häirib auto juures on kiirendus, 1,6 liitrine bensiinimootor jääb natuke lahjaks sellele kerele. Diisel oleks kindlasti mõistlikum, samas endal diisliga kogemused puuduvad.

Need bensiinimootorid millest eelnevalt kirjutasin, on välja töötatud koostöös BMW-ga. 1,6l 88kw mis mu 308 peal on, on ketiga mootor, seega ei pea rihmavahetuse pärast pead vaevama.
Panen ka lingi oma jutu tõestuseks:
https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Ja kui sa ei ole veel lugenud, siis autolehe artikkel:
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2301

Kui midagi konkreetset huvitab, siis küsi julgesti.
Minuarust on need masinad selgelt alahinnatud ja isiklikest kogemustest julgen neid soovitada küll.

Autor:  Giorgi [ 30.07.2015 12:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

Autolehe arvustust olen lugenud, soovisingi natuke lisa pärida.

Autor:  kloox [ 30.07.2015 20:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

1,6 ja 88 vatti on jumala mõtetu kone,vanematel keti tallad annavad saba ja uuematel kett venib välja ja muidugi janused on nad kah(õli suhtes 1L u4-5000km peale norm kulu)Tehas lubab umbes samasse auku ja probleemi pole.Nukaandureid sööb nagu leiba mõni mootor(aastas 3-4 tk ), kütusekulu mina küll nii madalat kohanud pole,ikka sinna 8 kanti ja rohkem.Aga muidu hea kone :rokib

Me ainult 4-5 aastat neid remontinud :D

Autor:  Giorgi [ 30.07.2015 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

1,6 bensiinika kohta olen saanud täiesti vastakaid kommentaare. Aga kas ka 1,6 diislil esineb mootorile omast tüüpilist korduspraaki ? Midagi sellist, mida ei tingi pikk läbisõit, vaid ebanormaalne kulumine.

Autor:  kloox [ 05.08.2015 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

Hetkel es meenu küll et disladel miskit vahetada oleks saand,muidugi,kui eelmine omanik on kõvasti tossutanud või masin kaua seisnud,siis egr ussitab-tahmab kinni ja see küll üle 100 rutsine lugu.Kasutatud pole mõtet panna kuna nii jamakoha peal,et lihtne vahetada pole.

Autor:  .Alar. [ 09.08.2015 18:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

Mul oli Kreetal rendikaks 207CC, millel 1.6 bensukas vahel ja no pagan. 30tkm läbisõit küll aga üle 30 kraadise temperatuuri juures ei liikunud see auto üldse. Alla 30 siis liikus vaevaliselt...

Autor:  Giorgi [ 10.08.2015 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

Olen minetanud soovi neid mudeleid soetada. Tõepoolest, bensiinikad on uimased. Või suutsin kokku puutuda vaid läbiaetud mootoritega. 1,4l 65kw 207 peal ja 1,6l 88kw 308 peal. Mootori dünaamika jäi liialt tagasihoidlikuks minu jaoks.

Autor:  kloox [ 12.08.2015 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 207/308

207 otsi 88 kw siis miskit nagu liigub või kui disla siis kw nr peaks ka ikka 8 hakkama,muidu ikka suht uimad kõik.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/