Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2024 08:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 24.09.2015 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
.Harri. kirjutas:
No midaa? Rootslaste autod on ikka väga odavad ja kentsakad seest.



Uuemad Volvod ikka päris kõvad seest. Salong kestab ikka jube hästi ja keemilist on teha lausa lust


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 02:02 

Liitunud: 07.09.2014 13:47
Postitusi: 4
Teise põlvkonna IS-ide puhul tuleb kindlasti eelistada 4GR-FSE ottomootoriga isendeid. Diislitega on probleeme, kasutusel samad 2AD-FHV mootorid, mis D-CAT Avensistel, üsna heade näitajatega, aga väga kapriissed ja vajavad täpset ja tihedat hoolt. Bensiinimootoritega esineb probleeme väga vähe. Ostmisel tuleks kindlasti kontrollida õlilekkeid. Esmapilgul võib tiksuv hääl kapoti all ära hirmutada, aga tegemist on otsepritse jaoks vajaliku kõrgsurvepumbaga, mis asub kaassõitja poolse klapikambrikaane peale ning seda käitab nukkvõll, ja see hääl on täiesti normaalne. Enne ostu tuleb ka summuti üle vaadata, see kipub roostetama nii diislitel kui bensukatel. Igasugused naginad hakkavad selles autos väga hästi kõrva, sest auto salong on niivõrd vaikne. Armatuurinaginaid eemaldati garantii korras palju ja enamikul on nendega juba tegeletud, kui ei siis on need lihtsalt kombel endal võimalik eemaldada kasutades natuke mürasummutavat teipi. Ilma naviekraanita mudelitel on esinenud armatuuri piirkonnas kõvem "plõks", selline hääl nagu saaks väikse killustikukiviga vastu tuuleklaasi, selle kohta on esindustel tehniline info ja vajadusel saab tellida vähem kui 10€-ga endale kleepsuge komplekti, mille abil see eemaldada. Naviga autodel enamusel on juba kaardid vananenud, ning uus OEM kaart maksab esinduses ligi 200€. On katsetatud ka piraat navigatsiooni uuendustega, mis mõnel juhul töötavad, aga enamusel mitte. Kõige madalama vasrustusega autol on juba 13 kõlariga pioneeri audiosüsteem salongis. Kõrgeima tasemega on 14 kõlariga Mark Levinsoni süsteem. Hilisemad facelift mudelid said ka 8 kõlariga süsteemid. Ka kõige lihtsama varustusega autod on varustuse poolelt suurest osast saksa konkurentidest üle. Originaal valuvelgedel esineb värvikobrutamist, sest värvi/laki kiht on meie talve jaoks liiga õhuke. Tagumised pidurid vajavad tihedat hooldust, muidu kipuvad kinni jääma. Talvel võib tunda imelikku kärsahaisu, mis on põhjustatud teedelekantavast soolapläga paiskumisest väljalaskekollektorite/summutite pihta.

Varuosadehinnad jäävad jaapani autode tavalisele tasemele, aga neid kulub väga vähe. Kulukamad hooldused on 90 000 km hooldus ja 180 000 km hooldus, sest nendes vahetatakse iriidium süüteküünlad ja nende hind on kõrge. Samuti tuleks nendes hooldustes vahetada automaatkäigukasti õli, mida küll esindus ette ei näe. Kasutata tuleks Toyota originaal WS ATF õli. Teised hooldused on samaväärsete autodega võrreldes suhteliselt soodsad. 2008 aastal uuenes sõiduabidesüsteem ja VSC-st sai VDIM, mis koondab kõik sõiduabid ühte süsteemi kokku. Veermik on väga vastupidav isegi 200 000 km eesti/Tallinna teedel ei nõua pukside/liigendite vahetamist. Mõnel üksikul korral on vahetatud esimene rattalaager. Auto pöörderaadius ja juhitavus on väga head. Võimsust pole ülemäära palju IS250-e 4GR-FSE mootoril, siis haruldaseks võimsamaks alternatiiviks võiks olla 2GR-FSE mootoriga IS350, mida ametlikult Euroopa autoturul uuena ei pakutud, aga pakub head dünaamikat 0-100 5,5sekundiga. Ja kui seda on veel liiga palju ja rahakott on suurem, võib vaadata Lexus ISF-i suunas. Meie turul pakutud ISF-id on kõik pre-facelift mudelid siiamaani, kuigi ARK-s arvelevõtmis aastaarvu järgi võiks olla tegemist facelifti mudeliga. Lexus arendas ISF-i facelifti käigus üsna olulisel määral veermikku ja ISF-i juhitavust võitis sellest väga palju. Mõnikord eksivad meie turule ära ka USA-st toodud neliveolised IS250-d, kuna tihti on nende ajalugu küsitav, siis neid ei julgeks väga soovitada.
Eelistada tuleks kindla ajalooga korrektselt hooldatud Eestist uuena ostetud autosid. IS250 kütusekulu maanteel on 6.3 l/100km ja linnas 10,7.

Tuli pikk ja mõttekäiguhüpetega jutt. Kui tekkis küsimusi, siis proovin abiks olla kui oskan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 04:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.09.2007 15:31
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
Lōpuks ka pädevat juttu selle toyota corolla nupuhala vahele. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 20:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2015 14:49
Postitusi: 91
BS jutt. Diisel on parem. Mõni jama ikka on, aga ei midagi erilist võrreldes teiste tänapäeva diislitega.

Is250 võtab juba ilustatud tehase andmetel linnas 12.7 ja mnt 7l sajale, seejuures uimab täiega.
Miks pole juttugi kolbide jamast, kus tuleb pool mootorit ära vahetada. Tehasepoolne kampaania oli koguni.
Väga kehv tulemus ja siis väita, et kindlasti eelistada seda diislile, the fk. Järjekordne penus fännboi.

_________________
Rollerite Chiptuuning, vähemalt +10kw rattast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2012 19:35
Postitusi: 1018
Asukoht: Tallinn
Mul ühel sõbral 250 ja teisel 220. Mõlemal oma head ja vead. Atm kasti pärast võtaks ise 250.

_________________
TEH kirjutas:
17:24 TEH (mobiil) diisel tanklas juba 0.799
17:24 TEH (mobiil) liiga rott juba diisliga sõita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 20:51 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 24.12.2020 16:58, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 21:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.11.2012 19:35
Postitusi: 1018
Asukoht: Tallinn
allan1 kirjutas:
Mis sellest puruks mootoriga is250st saanud on mis liiter õli 1000km peale sööb?


Pole rohkem talle soola haavadele hõõrunud ja küsinud, aga sõidab minuteada hooldusest hoolduseni. Ja aeg-ajalt siis valab õli juurde :rokib

_________________
TEH kirjutas:
17:24 TEH (mobiil) diisel tanklas juba 0.799
17:24 TEH (mobiil) liiga rott juba diisliga sõita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 22:35 

Liitunud: 07.09.2014 13:47
Postitusi: 4
.Harri. kirjutas:
BS jutt. Diisel on parem. Mõni jama ikka on, aga ei midagi erilist võrreldes teiste tänapäeva diislitega.

Is250 võtab juba ilustatud tehase andmetel linnas 12.7 ja mnt 7l sajale, seejuures uimab täiega.
Miks pole juttugi kolbide jamast, kus tuleb pool mootorit ära vahetada. Tehasepoolne kampaania oli koguni.
Väga kehv tulemus ja siis väita, et kindlasti eelistada seda diislile, the fk. Järjekordne penus fännboi.


Lgp. .Harri. tehase kampaania kolbide kohta puudutas enamasti Põhja-Ameerikat ja seal kasutatavaid kütuseid. Kui enam-vähem mõistlikult liiklusreeglite järgi liigelda, siis mängib need eelnimetatud kulunumbrid välja küll. Kahjuks ei ole IS diislite dünaamika bensiinikate dünaamikaga võrreldav. Ja tõsiasi on see, et 2AD mootor on üks õnnetumaid Toyota mootoreid. Kui diisel on teie valik, siis sõbralik soovitus oleks teha väga põhjalik kontroll, sest remondikulud võivad olla kõrged. On selge, et ei saa 100% kõiki ette tulnud vigu siia kirjutada ja kõik minu kirjutatud jutt ei tähenda, et ei saa leida usaldusväärset ja töökindlat IS220d või IS200d. Väga palju sõltub eelneva omaniku hoolsusest.

Eelnevalt jäi nimetamata mõne autoostja puhul oluline kriteerium, et tagumine iste ei ole alla klapitav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 09.10.2015 22:46 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 24.12.2020 16:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 10.10.2015 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Just see dünaamika ja käiguvahetus sujuvus on see millepärast 250 valida. Muidugi kahju jah et euroopa jaoks ei olnud 350 mudelit. Üks hea asi on ka pöörderaadius mis teeb sellest ulmeliselt hea auto just linnaliikluses. Küttekuluks näitab mu auto 8.xx millegiga kui naine sõidab maantee ja linna mixi igapäevaselt. Ütleme et V6 ja automaadi kohta ökopill. Euroopas ei ole nende mootoritega mingisuguseid probleeme olnud v.a mõned asjad VVTi ajamiga. Kui kellegi auto õli võtab siis arvatavasti lekib kuskilt otsast, kuna minu auto ei võta grammigi õli hoolduste vahel. Selle auto vastupidavus on ulmeliselt hea. Armatuuri naginate hoolduses tehti armatuur naginate vabaks ja kadus ka see lendava kivi hääl vastu esiklaasi ära :D Nüüd peaks veel laskma juhiukse polstri üle vaadata et kas saab midagi teha sellega. Mul juba 1.5a see auto ja ei kahetse ostus kuna selle klassi autosid on vähe ju tegelt Bmw 3, Audi A4 ja C mersu.

Ütleme et B16 võttis kõik selle auto jutu nii kokku et rohkem pole midagi lisada.

Oma uimamise jutu võite piixu pista :D vastavalt oma kw suurusele,kaalule,tagaveole ja automaatkastile on see kiirendamisvõime täpselt see mis olema peab. GPSiga sain 0-100 7.9s sajani ja auto heast juhitavusest näitavad ka numbreid ringrajal sõidetud ajad. Üllatavalt hästi juhitav on see auto oma tobedalt suure massi juures. See et te diislis tunnete korra turbo nõxu ei tee sellest veel kiiret autot.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 10.10.2015 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2015 14:49
Postitusi: 91
Mis krdi dünaamika? Sõida 325 bmw-ga, seal on dünaamika. Uimane käru on see is. Vähemalt need 3 millega mina sõitnud olen. Tehaseandmetest parem kiirendus ja kütusekulu? Hea nali poisid.

Huvitav, et need inimesed kes foorumites oma autosid üles ei haibi, saavad oma is250 küttekuluks hoopis suuremad numbrid kui siin välja tuuakse.
Is250ga ringrajal? Nagu päriselt v?
Kiirendus on 8.6 disla vs 8.2 bens. Nagu feil bensuka poolt, arvestades et kw on 130 vs 153.

_________________
Rollerite Chiptuuning, vähemalt +10kw rattast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 10.10.2015 23:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Kas tavalise autoga ei või siis rajal käia ? Tahad puuriga autot kohe või :D Jah Bmw 325 on kindlasti parem auto sellest. Bmw on alati kõige parem sellest valikust aga just lagunemise ja oma krdi miljoni mure pärast ei julge seda osta.

Küttekulu ma tõesti ei tea mis linnas on kuna pole tervet paaki linnas maha sõitnud. Tehas annab linnas 12.7 ja seda ei ole palju isegi 2.0 automaat mazda võtab samapalju

Ostke mis auto tahate

http://www.auto24.ee/used/2003539

Vaadake mis tööd on juba selle väikese LS tehtud ja aasta jooksul :D Juba mingi Vanoste jama jne bmw ühesõnaga. Sama ls lexusega käid korra aastas õli ainult vahetamas


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 10.10.2015 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2015 14:49
Postitusi: 91
Vastupidavuse kohalt võib rahule jääda ja välimus oli ka aastal 2006-7 ikka teistest kõvasti üle, kui esimesed mudelid meie tänavatel liiklema hakkasid. Paljud olid imelikud oliiivirohelised ja vanamutid või milfid roolis.

_________________
Rollerite Chiptuuning, vähemalt +10kw rattast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 10.10.2015 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Hetkel sirvisin auto24 ja tglt ega ei ole midagi leida kui otsida bmw 325 või üle selle võimsusega :( Ütleme et korralik 325 maksab ikka omajagu raha. Muidugi mingihetk tahaks bmwd jälle proovida midagi uuemat siis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lexus IS 250
PostitusPostitatud: 12.10.2015 13:26 

Liitunud: 08.04.2003 02:55
Postitusi: 1101
.Harri. kirjutas:
BS jutt. Diisel on parem. Mõni jama ikka on, aga ei midagi erilist võrreldes teiste tänapäeva diislitega.

Is250 võtab juba ilustatud tehase andmetel linnas 12.7 ja mnt 7l sajale, seejuures uimab täiega.
Miks pole juttugi kolbide jamast, kus tuleb pool mootorit ära vahetada. Tehasepoolne kampaania oli koguni.
Väga kehv tulemus ja siis väita, et kindlasti eelistada seda diislile, the fk. Järjekordne penus fännboi.



Neid autosid pole siin ilmas palju, kus diisel on parem kui bensiin. Viimasel ajal BMW on suutnud oma bensukad veel hullemad teha kui diislid.
Ise küll "uuema" IS bensukaga sõitnud ei ole aga olen omanut vanemat IS200 ja hämmastav kui januse ja aeglase masina nad on suutnud kaheliitrisest autost teha, seega seda uimamise ja janutamise juttu ma isegi usun.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 89 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7