Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW X5 E53
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=154407
1. leht 3-st

Autor:  highrankin [ 19.10.2015 13:08 ]
Teema pealkiri:  BMW X5 E53

Tuttav ajas mul oma ML-iga hamba verele ja nüüd tahaks ka endale osta midagi, milles vähe kõrgem isteasend ja mis poleks kaubik. Esialgselt on silma jäänud lõpuaastate feisslift e53, millel 160kw mootor.
Ei viitsi ennem minna inimesi proovisõitudega tüütama, kui pole selged selle auto pidamise kulud.

Kuigi neid autosid on suht palju, siis ei leidnud ma ühtegi varasemat ostuabi teemat, seega teadjad võiksid kirjutada tehnilise poole pealt heast ja halvast, tüüpvigadest jne.

Autor:  tomcraft [ 19.10.2015 14:45 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Üldharivat teksti seoses X5ega:

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2070

Aga laias laastus võib kõik sellise alatooniga teemad kokku võtta lühidalt: Tegu on premium klassi masinaga, ja sellele vastav on ka auto ülevalpidamise hind. Kui oled harjund peenemate pillide pidamisega, siis ilmselt suuri üllatusi ei tule. Golfi pealt üle minnes, võib nii mõnegi varuosa hinnakuulmine jala värisema võtta. Samas on Eestis väga levinud, seega leiab ka kasutatud varuosi ja know-howga oskab iga nurgatagune kuur tänaseks päevaks juba aidata, kui ise remondimees pole, aga kas see on viis, kuidas X5e pidada, on iseküsimus. UM küsib soliidset raha, samas on korrektne hooldusajalugu margiesinduses sellise auto müügi puhul võtmeküsimus, nii et samas on see ka nö investeering tulevikku. Valik on suur, seega võimalus hoiduda lõpuni sõidetud laipadest, neid ei jõua keegi lappida enam.

Autor:  TDS [ 19.10.2015 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Praktiliselt on see e39 ja e60 vahepealne asi. Vaevalt see ülalpidamine näiteks 4wd viiesest kallim on.

Autor:  Gr [ 19.10.2015 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Miinused: Ei sõida edasi see diisel, kallis üleval pidada, isteasend madalam kui full-size maasturil (jääd ikka alt ülesse vaatama, kui mõni sõber RAM-i ostab), libanelikvedu (kasutab pidureid veojõu jaotamiseks).
Plussid: 10 aastat tagasi oli äge. Parketimaasturi kohta on üllatavalt hea juhitavus, kuna sisuliselt on see kõrgemaks tehtud e39.

Autor:  ändi [ 19.10.2015 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Kui suudad leida sellise, millel kohe mingid diislihädad kallal ei ole ja käigukasti remontida pole vaja, siis sillatükke ja vidinaid jõuab ikka vahetada. Juhitavus on tõesti hea ja autot on väga mugav kasutada. 19" veljed madala rehviga ei sobi Tallinna teedele aga 17" orig. rehviga väga hea lasta. Ukselingid jäävad pihku ja numbritulede paneel mädaneb ära aga need pisiasjad. See on juba maitseasi, kas disla või bens.

Autor:  Fluid [ 22.10.2015 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Gr kirjutas:
Miinused: Ei sõida edasi see diisel, kallis üleval pidada, isteasend madalam kui full-size maasturil (jääd ikka alt ülesse vaatama, kui mõni sõber RAM-i ostab), libanelikvedu (kasutab pidureid veojõu jaotamiseks).
Plussid: 10 aastat tagasi oli äge. Parketimaasturi kohta on üllatavalt hea juhitavus, kuna sisuliselt on see kõrgemaks tehtud e39.


Ei sõida edasi see diisel käib vist 135kW kohta. 160kW käis isegi minusuguse bensukaarmastaja jaoks piisavalt edasi.

Autor:  tomcraft [ 22.10.2015 16:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Fluid kirjutas:
Gr kirjutas:
Miinused: Ei sõida edasi see diisel, kallis üleval pidada, isteasend madalam kui full-size maasturil (jääd ikka alt ülesse vaatama, kui mõni sõber RAM-i ostab), libanelikvedu (kasutab pidureid veojõu jaotamiseks).
Plussid: 10 aastat tagasi oli äge. Parketimaasturi kohta on üllatavalt hea juhitavus, kuna sisuliselt on see kõrgemaks tehtud e39.


Ei sõida edasi see diisel käib vist 135kW kohta. 160kW käis isegi minusuguse bensukaarmastaja jaoks piisavalt edasi.


Bensuka armastaja jaoks käib iga diisel hästi edasi :D

Autor:  highrankin [ 22.10.2015 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Kas sel mootoril on ka probleeme talvel soojaks minemisega? Paljudel tegelt webasto peal, aga iseasi kas need töötavad üldse peale 10 aastat.

Autor:  Fluid [ 22.10.2015 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

tomcraft kirjutas:
Fluid kirjutas:
Gr kirjutas:
Miinused: Ei sõida edasi see diisel, kallis üleval pidada, isteasend madalam kui full-size maasturil (jääd ikka alt ülesse vaatama, kui mõni sõber RAM-i ostab), libanelikvedu (kasutab pidureid veojõu jaotamiseks).
Plussid: 10 aastat tagasi oli äge. Parketimaasturi kohta on üllatavalt hea juhitavus, kuna sisuliselt on see kõrgemaks tehtud e39.


Ei sõida edasi see diisel käib vist 135kW kohta. 160kW käis isegi minusuguse bensukaarmastaja jaoks piisavalt edasi.


Bensuka armastaja jaoks käib iga diisel hästi edasi :D


No mis nali see siis on :) Mul oli 4.4 V8 E53 ja nii hästi see 160kw diisel ka edasi ei läinud, et sellele ära teinud oleks :)

Autor:  tomcraft [ 23.10.2015 08:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Fluid kirjutas:
tomcraft kirjutas:
Fluid kirjutas:
Gr kirjutas:
Miinused: Ei sõida edasi see diisel, kallis üleval pidada, isteasend madalam kui full-size maasturil (jääd ikka alt ülesse vaatama, kui mõni sõber RAM-i ostab), libanelikvedu (kasutab pidureid veojõu jaotamiseks).
Plussid: 10 aastat tagasi oli äge. Parketimaasturi kohta on üllatavalt hea juhitavus, kuna sisuliselt on see kõrgemaks tehtud e39.


Ei sõida edasi see diisel käib vist 135kW kohta. 160kW käis isegi minusuguse bensukaarmastaja jaoks piisavalt edasi.


Bensuka armastaja jaoks käib iga diisel hästi edasi :D


No mis nali see siis on :) Mul oli 4.4 V8 E53 ja nii hästi see 160kw diisel ka edasi ei läinud, et sellele ära teinud oleks :)


"Kõva võrdlus". Arvata on, et 50kw päris diisli vääne ei kompenseeri. Pidasin silmas ikka enamvähem võrreldavaid asju, ehk siis mine proovi 3.0 bena bemmi (e39 nt) ja siis istu 160kw diislisse :)
Boonusena saad paari soti eest disla x5 200+kw chippida, aga 3.0 benakaga pole väga midagi teha sellise summaga.

Autor:  Fluid [ 23.10.2015 09:54 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

tomcraft kirjutas:
Fluid kirjutas:
tomcraft kirjutas:
Fluid kirjutas:
Gr kirjutas:
Miinused: Ei sõida edasi see diisel, kallis üleval pidada, isteasend madalam kui full-size maasturil (jääd ikka alt ülesse vaatama, kui mõni sõber RAM-i ostab), libanelikvedu (kasutab pidureid veojõu jaotamiseks).
Plussid: 10 aastat tagasi oli äge. Parketimaasturi kohta on üllatavalt hea juhitavus, kuna sisuliselt on see kõrgemaks tehtud e39.


Ei sõida edasi see diisel käib vist 135kW kohta. 160kW käis isegi minusuguse bensukaarmastaja jaoks piisavalt edasi.


Bensuka armastaja jaoks käib iga diisel hästi edasi :D


No mis nali see siis on :) Mul oli 4.4 V8 E53 ja nii hästi see 160kw diisel ka edasi ei läinud, et sellele ära teinud oleks :)


"Kõva võrdlus". Arvata on, et 50kw päris diisli vääne ei kompenseeri. Pidasin silmas ikka enamvähem võrreldavaid asju, ehk siis mine proovi 3.0 bena bemmi (e39 nt) ja siis istu 160kw diislisse :)
Boonusena saad paari soti eest disla x5 200+kw chippida, aga 3.0 benakaga pole väga midagi teha sellise summaga.


See "kõva võrdlus" oli vastus su "kõvale väitele" et bensuka armastaja jaoks käib iga diisel hästi edasi.

Autor:  mallukas [ 23.10.2015 17:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Ma viimaselajal pidanud paar korda diislit tankima, krt iga kord käed haisevad rõvedalt

Autor:  e60forever [ 26.10.2015 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Roolilatte saab koguaeg vahetada ja käigukastidki on alatihti p.tsis. Aga pemm on ikkagi äss pill ja asi see iganädal siis remondis pole käia suure sõidumõnu nimel.

Autor:  Ragnar74 [ 27.10.2015 00:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

mallukas kirjutas:
Ma viimaselajal pidanud paar korda diislit tankima, krt iga kord käed haisevad rõvedalt

No kui käed persest välja kasvavad siis ongi keeruline elada..

Autor:  mallukas [ 27.10.2015 09:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Ragnar74 kirjutas:
mallukas kirjutas:
Ma viimaselajal pidanud paar korda diislit tankima, krt iga kord käed haisevad rõvedalt

No kui käed persest välja kasvavad siis ongi keeruline elada..

No tra, kui tankur diislit täis lobistatud on siis ma peaks slangiga seda tankima või? Iga kord jälle paberihunnikuga seda tankurit näppida ikka väga tüütu.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/