KenOlen kirjutas:
Reimers kirjutas:
Eile vaatasin sugulase ML320CDI kulu ja armatuuris ilutses 14.2 sajale. Ja siis tulevad need jutud et kurja kui öko see diisel on, aga paraku suurema kubatuuriga diislid pole midagi nii ökod.
Minul just vastupidine kogemus. X6 kolme liitrine diisel 180kw+Chip reaalne kulu Tallinna linnas raske jalaga 10,5 (tehase andmed linnas 8,7). Sõbral Q7 4,2 bens ja (samuti jalg raske) kulu ca. 18,5-20 linnas ja aeglasem, kui X6 (testitud neljapäeviti). Selles valguses ütleksin küll, et diisel pole paha.
Helari Q7 pidasid silmas?
Kütusekulu kohta nagu ikka - kõik sõltub taustüsteemist aga ega muud kui üks koht peale koma ei loeta ju.
Mul see samune 135kw 2001a 3.0 disla, mingi eriti haige map on peale pandud, astub edasi nagu elajas võrreldes stockiga. Vist selle soome Siimu kirjutatud. Ma lasen linnas pahatihti paarsada kilti päevas ära ja suvel sain kuluks 19" velgedega kuskil 10-12L/100km ja nüüd talvel 17" naeltega tuleb SÕITMISE kulu kuskil 14 kanti, aga kuna ma mugav ja lasen webastol minna igal võimalusel ja mõnikord auto käib maja ees paar tundi, et oleks hea soe ja sulanud, siis koos sellega on kulu kuskil 15.5-16. Ikkagi üsna mõistlik sääst võrreldes V8-ga mis suvel heal juhul 20 võtab ja talvel samamoodi ekspluateerides vabalt 30.
AGA võtke kindlasti webasto, istme ja roolisoojendusega. Webasto on eriti tähtis talvel ja mitte selleks, et salongi eelnevalt soojendada, vaid ta tuleb külma mootoriga ise järgi, ja mul siin -25-ga paari kilomeetri pärast juba tuleb sooja tuppa.
Peale eelmist postitust on vahepeal läinud katki kojamees. Olid klaasi küljes kinni nii kõvasti, et mootoriga lahti ei tõmmanud. Pärast aga parempoolne enam ei töötanud. Täna parandasin ära - hoova mutrit pidin pingutama. 10min kulus kuna keegi oli 17 padruniga nahui tõmmanud.