Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

BMW X5 E53
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=154407
3. leht 3-st

Autor:  Reimers [ 31.12.2015 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Eile vaatasin sugulase ML320CDI kulu ja armatuuris ilutses 14.2 sajale. Ja siis tulevad need jutud et kurja kui öko see diisel on, aga paraku suurema kubatuuriga diislid pole midagi nii ökod.

Autor:  tomcraft [ 31.12.2015 16:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Reimers kirjutas:
Eile vaatasin sugulase ML320CDI kulu ja armatuuris ilutses 14.2 sajale. Ja siis tulevad need jutud et kurja kui öko see diisel on, aga paraku suurema kubatuuriga diislid pole midagi nii ökod.


3.0d Q7 najalt ütleks, et küttekulu tõusis hüppeliselt, kui kraad õues läks miinusesse. Kui sügisel sai sõidetud 11 keskmiselt, siis miinuskraadidega alla 15.5 keskmist ei saand (keskmine kompu järgi on minu puhul 90% Tartu linn 10% mnt). Aga kuskilt peab see vääne ja kw tulema, et neid suuri kolakaid edasi liigutada.

Autor:  KenOlen [ 17.01.2016 09:56 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Reimers kirjutas:
Eile vaatasin sugulase ML320CDI kulu ja armatuuris ilutses 14.2 sajale. Ja siis tulevad need jutud et kurja kui öko see diisel on, aga paraku suurema kubatuuriga diislid pole midagi nii ökod.

Minul just vastupidine kogemus. X6 kolme liitrine diisel 180kw+Chip reaalne kulu Tallinna linnas raske jalaga 10,5 (tehase andmed linnas 8,7). Sõbral Q7 4,2 bens ja (samuti jalg raske) kulu ca. 18,5-20 linnas ja aeglasem, kui X6 (testitud neljapäeviti). Selles valguses ütleksin küll, et diisel pole paha.

Autor:  ändi [ 18.01.2016 20:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Diisel on tore asi, kui ta on vähe sõitnud ja kestab. Kui läbõisõit läheb suureks ja asi hakkab pudenema, siis on kokkuvõttes odavam ja lihtsam tihedamini bensuluuki avada, kui diisli kapotti remondiks.

Autor:  moribundity [ 18.01.2016 21:23 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

KenOlen kirjutas:
Reimers kirjutas:
Eile vaatasin sugulase ML320CDI kulu ja armatuuris ilutses 14.2 sajale. Ja siis tulevad need jutud et kurja kui öko see diisel on, aga paraku suurema kubatuuriga diislid pole midagi nii ökod.

Minul just vastupidine kogemus. X6 kolme liitrine diisel 180kw+Chip reaalne kulu Tallinna linnas raske jalaga 10,5 (tehase andmed linnas 8,7). Sõbral Q7 4,2 bens ja (samuti jalg raske) kulu ca. 18,5-20 linnas ja aeglasem, kui X6 (testitud neljapäeviti). Selles valguses ütleksin küll, et diisel pole paha.

kas q7 mitte vähe raskem ka pole... ja seda 10.5 kulu ei usu nagunii keegi... 5seeria bemmiga sõidetakse 3litrase dislaga 12-13sajale linnas raske jalaga...

Autor:  Fluid [ 19.01.2016 00:08 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Häbi Audile kui ta mingi diisli käest suhu saab. Kas ta tehaseandmete järgi peaks ka X6 käest kotti saama?

Autor:  Ragnar74 [ 19.01.2016 02:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

KenOlen kirjutas:
Reimers kirjutas:
Eile vaatasin sugulase ML320CDI kulu ja armatuuris ilutses 14.2 sajale. Ja siis tulevad need jutud et kurja kui öko see diisel on, aga paraku suurema kubatuuriga diislid pole midagi nii ökod.

Minul just vastupidine kogemus. X6 kolme liitrine diisel 180kw+Chip reaalne kulu Tallinna linnas raske jalaga 10,5 (tehase andmed linnas 8,7). Sõbral Q7 4,2 bens ja (samuti jalg raske) kulu ca. 18,5-20 linnas ja aeglasem, kui X6 (testitud neljapäeviti). Selles valguses ütleksin küll, et diisel pole paha.

Helari Q7 pidasid silmas?

Kütusekulu kohta nagu ikka - kõik sõltub taustüsteemist aga ega muud kui üks koht peale koma ei loeta ju.

Mul see samune 135kw 2001a 3.0 disla, mingi eriti haige map on peale pandud, astub edasi nagu elajas võrreldes stockiga. Vist selle soome Siimu kirjutatud. Ma lasen linnas pahatihti paarsada kilti päevas ära ja suvel sain kuluks 19" velgedega kuskil 10-12L/100km ja nüüd talvel 17" naeltega tuleb SÕITMISE kulu kuskil 14 kanti, aga kuna ma mugav ja lasen webastol minna igal võimalusel ja mõnikord auto käib maja ees paar tundi, et oleks hea soe ja sulanud, siis koos sellega on kulu kuskil 15.5-16. Ikkagi üsna mõistlik sääst võrreldes V8-ga mis suvel heal juhul 20 võtab ja talvel samamoodi ekspluateerides vabalt 30.

AGA võtke kindlasti webasto, istme ja roolisoojendusega. Webasto on eriti tähtis talvel ja mitte selleks, et salongi eelnevalt soojendada, vaid ta tuleb külma mootoriga ise järgi, ja mul siin -25-ga paari kilomeetri pärast juba tuleb sooja tuppa.

Peale eelmist postitust on vahepeal läinud katki kojamees. Olid klaasi küljes kinni nii kõvasti, et mootoriga lahti ei tõmmanud. Pärast aga parempoolne enam ei töötanud. Täna parandasin ära - hoova mutrit pidin pingutama. 10min kulus kuna keegi oli 17 padruniga nahui tõmmanud.

Autor:  KenOlen [ 19.01.2016 20:55 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Q7 tõesti Helari oma. Ma ei näe siin, midagi väga ulmelist, kui tehas annab 8,7L linna kuluks ja maantee 6,7L ning mina suudan tallamisega (ja me ei räägi kohe kindalsti normaalsest sõidustiilist) 10,5 reaalselt välja sõita. Tehnoloogia on arenenud (eriti uuemad diislid). Teema natukene X5 e53 ostuabist kõrvale kaldunud küll :D

Autor:  roland525 [ 19.01.2016 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Fluid kirjutas:
Häbi Audile kui ta mingi diisli käest suhu saab. Kas ta tehaseandmete järgi peaks ka X6 käest kotti saama?


Tehaseandmed 0-100 suht samad. Audi 7,4 sek ja BMW 7,5 sek. Ehk siis chipiga BMW on tõenäoliselt kiirem jah.

Autor:  varikasutaja [ 20.01.2016 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW X5 E53

Fluid kirjutas:
Häbi Audile kui ta mingi diisli käest suhu saab. Kas ta tehaseandmete järgi peaks ka X6 käest kotti saama?

audil peaks juba niisama häbi olema et olemas on

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/