Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=155410 |
1. leht 3-st |
Autor: | Süsteem [ 23.11.2015 12:06 ] |
Teema pealkiri: | Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Tervist. Olen nüüd pidama jäänud kahe auto peal ja tahaks kellegi teise arvamust veel kuulda. TDI: http://www.auto24.ee/used/2101895 TSI: http://www.auto24.ee/used/2116825 Kumb mootor on parema vastupidamisega? Mis on nende tüüpvead jms? Aitäh kõigile kes vastata viitsivad! |
Autor: | .Alar. [ 23.11.2015 12:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Mõlemal omad head ja vead, ühed kiidavad bensukaid, teised kiidavad diislit, kolmandad, kel kogemusi enamasti pole, soovitavad DSG-st eemale hoida. |
Autor: | koomataja666 [ 23.11.2015 12:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
See TSI armastab jubedalt bensu, aga see eest liigub ka OKilt. Ma küll Passatit pole pidanud, aga Tiguani suutis küll liigutada. Diisliga kogemus puudub. |
Autor: | Umx [ 23.11.2015 12:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Vaata, kumma värv rohkem meeldib. Kui käru tihti vead, siis võta diisel. Kui mitte, siis vaata jälle, kumb värv rohkem meeldib. Ja kui palju raha tahad kulutada. |
Autor: | Süsteem [ 23.11.2015 16:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Aga hoolduskulud on mõlemal autol ilmselt samas hinnaklassis või on mingeid märgatavaid erinevusi? TSI puhul hirmutab veidi see turbobensiini mootori vastupidavus. Ja kas keegi oskab midagi rääkida ka antud alltrackide nelikust? DSG kasti ei karda, hooldada tuleb korralikult lihtsalt. Ülalpidamiskulud tulevad odavamad ilmselt diislil? Sõitmist on ka omajagu, kuus umbes 1500-2000 |
Autor: | remo22 [ 23.11.2015 21:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
See on suht tagasihoidlik läbisõit ning teagi kas diisli valik õigustaks. Nende antud masinate puhul oleks diislile sul kohe väljaminek käigukasti hooldus 60tuh peal, ning õlide filtrite hooldus.Kui tahta, et garantii ja muud viled kehtiks, siis peaksid seda vist esinduses tegema, hinnas ca 600.- vast.(ei pruugi tõene olla, guugli põhjal saadud). See bensiini mootor juba mitmeid kordi parendatud oma komponentidega, aga siiski siit sealt kuulda probleeme. Diislil vähe mõistlikum 6-ne dsg, bensiinil kapriissem 7-ne dsg. Eks hooratta probleem juba tänapeäeval tavaline uute autode seas, pigem nagu kuluosa. Ise ostsin just 2.0 125kw 4motion masinale hooratta ja parim turul olev hind 417.- pluss 6 polti 12 raha. Töö keskelt läbi 160 peal. Diisel läheb üllatavalt hästi soojaks ja kui veel webasto olemas, siis mugavust palju. http://blogs.youwheel.com/2015/02/25/awd-system-dissected-audi-quattro-vs-volkswagen-4motion/ Eks iga mees kiida oma 4vedu. Minule see b7 kerel 4motion sobib, et käia hullamas, suurt haagist vedada aastaringselt ja üldse mitte pead vaevata, mis ilm väljas on. |
Autor: | Mrk [ 23.11.2015 21:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
remo22 kirjutas: Diislil vähe mõistlikum 6-ne dsg, bensiinil kapriissem 7-ne dsg. Nii antud bensukal kui diislil mõlemal siiski 6-k DSG kast. Sellega ka ei nõustuks, et 7-k DSG kuidagi kapriissem oleks. |
Autor: | jarxz [ 23.11.2015 22:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Selle 5500 euro eest, mis diisel kallim on, saab ju oi oi kui palju bensiini osta ja autot remontida. Diisel võib hea ja öko olla aga seda 5500 eurot ta sul tagasi küll ei teeni kunagi. |
Autor: | moribundity [ 23.11.2015 22:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
jarxz kirjutas: Selle 5500 euro eest, mis diisel kallim on, saab ju oi oi kui palju bensiini osta ja autot remontida. Diisel võib hea ja öko olla aga seda 5500 eurot ta sul tagasi küll ei teeni kunagi. bensukas on aasta vanem ja yle kahe korra rohkem sõitnud ka ju... |
Autor: | Reimers [ 23.11.2015 23:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Hoia üldse eemale ![]() |
Autor: | remo22 [ 23.11.2015 23:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Reimers kirjutas: Hoia üldse eemale ![]() Ostsin just sama aastakäigu b7-e omale, ls 210tuh, ei suutnud eemale hoida ![]() ![]() |
Autor: | Süsteem [ 23.11.2015 23:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Just mõtlengi seda, et aasta vanem, läbisõit poole suurem ning tehaseandmete järgi võtab bensukas ka 5l rohkem kütust linnas. Ainuke põhjus miks kaalun ongi hinnavahe ning ei tea selle diisli vastupidavusest miskit. |
Autor: | moribundity [ 24.11.2015 01:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Süsteem kirjutas: Just mõtlengi seda, et aasta vanem, läbisõit poole suurem ning tehaseandmete järgi võtab bensukas ka 5l rohkem kütust linnas. Ainuke põhjus miks kaalun ongi hinnavahe ning ei tea selle diisli vastupidavusest miskit. kui pank liiparitbannab ja tahad autot pidada kauem kui 1a siis see 5k suht savi 70€ kuus liisingule lisa ja pärast lihtsam myya ka... |
Autor: | dellu [ 24.11.2015 17:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
jarxz kirjutas: Selle 5500 euro eest, mis diisel kallim on, saab ju oi oi kui palju bensiini osta ja autot remontida. Diisel võib hea ja öko olla aga seda 5500 eurot ta sul tagasi küll ei teeni kunagi. Kuidas sa saad 5500 eurot "kahju"? Isegi kui aasta kahe pärast maha müüa pole ju ikka vahe enam 0, vaid diisel on ka müües kallim kui bensukas. Ma ei kujuta ette palju nende disladega kuus peab maha sõitma, sest ükskõik mis numbri juures on ikka mõni härra, kes leiab, et see läbisõit olematu. Mina kunagi arvutasin, et isegi 1000km kuus enamuses linnasõitu toob aastas disla eeliseks umbes 700-800 eurot aastas võrreldes sama võimsusklassi bensukaga (sama kere jne). |
Autor: | MantaOwner [ 24.11.2015 18:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Volkswagen Passat B8 Alltrack TSI vs TDI |
Süsteem kirjutas: Tervist. Olen nüüd pidama jäänud kahe auto peal ja tahaks kellegi teise arvamust veel kuulda. TDI: http://www.auto24.ee/used/2101895 TSI: http://www.auto24.ee/used/2116825 Kumb mootor on parema vastupidamisega? Mis on nende tüüpvead jms? Aitäh kõigile kes vastata viitsivad! Uuri, kaua diislil garantii veel kestab, see võib olla päris hea argument ostmiseks, kui nt aasta jagu garantiid veel alles. Kütusekulu+liisingu summa kuus tuleb mõlema auto puhul tõenäoliselt suht võrdne 2000km kuuläbisõidu juures, kui mingi pikema Euroopa tripi tahad nt teha, siis diisliga võidad kuludes korralikult. Selle 2.0TDI+DSG komboga on väga hea sõita nii linnas kui nt Euroopas bahni peal, sisuliselt sama autoga (Superbi kestas) sai oktoobris käidud Brüsselis ja tagasi, bahnil kiirused enamasti 150-200 vahel ning keskmine kulu 6,7L/100km, ei oskagi paremat tahta. 2.0TSI-ga pole sõitnud. Tehniliste vigade osas proovi rääkida mõne VW-sid igapäevaselt remontiva vennaga nt esinduses. Tõnu |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |