Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2024 11:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 30.11.2015 11:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2013 22:10
Postitusi: 21
Olen mõnda aega veidi kiiremaid hatchback-e vaadanud.
Hinnapiiriks olen pannud 8000eur.

Honda civic type-r (fn2)
Subaru impreza wrx
Golf gti (5)
Ford focus st

Millist eelistada? Kulukamad tüüpvead ja ülalpidamiskulud? Või oskab keegi veel mõnd alternatiivi pakkuda.

_________________
"This is fucking awesome"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 30.11.2015 12:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Civic üsna muretu ja kõige "sportlikuma tunnetusega" asi stock seades. Samas soovitan ikkagi turbokat, sest civicul väänet pole ja ei tule. Rajal hea, linnas peab pöörded väga kõrgel hoidma, et jõudu tuleks.

Kõige suurema potensiaaliga on äkki ford. vana-hea volvo pada ja juppe on navaala. WRX-i puhul vahetad käigukaste jms vidinaid. Ei kesta nad väga jõudu. Golf on ilmselt hea kesktee igas mõttes.

Põhimõtteliselt, kui tahad linnas paugutamiseks siis Ford. Kui rinkal hooramiseks siis civic, Kui tahad midagi sinna vahepeale siis Golf

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 30.11.2015 13:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.09.2007 15:31
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
Honda neist ilmselt kōige lollikindlam,peenestamist tahab saada.
Pakuks veel eelmise pôlvkonna Leon Cupra valikusse. 177kw peaks piisavalt käre olema. Kuigi jah nii sise kui välisdisain pole igaühele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 02.12.2015 03:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2008 18:31
Postitusi: 238
Asukoht: Seal, kus aastaläbi ujuda saab ning ookean (nüüdseks Vahemeri) paistab koduaknast :)
Kõige neljaga kogemus olemas, lisaks siis veel mitme muu konkurendiga. Lähtun sellest, et otsid autot igapäevaseks kasutamiseks.

Leon Cupra - mitte just kena välimusega, interjöör üsna jube ning üsna jäik. Juhitavus on muidugi hea, kiirendas samuti ja käiguvahetus igati ok. Sõita sellega täitsa hea, kahjuks visuaalne pool ja odav interjöör rikuvad asja ära.

Octavia RS - nagu tüüpiline Škoda, st väljast igav, seest igav ja pm ka igav sõita (st ei jäänud meelde millegi hea ega halvaga). Samas muidugi praktiline, mootor ok, juhitavus ok, käiguvahetus (manuaal) ok, piisavalt mugav ka.

Megane RS - välimus pole küll minu maitse, kuid siiski omapärane ja omamoodi huvitav. Interjöör paraku jube ja odava ilmega. Jäik, samas muidu päris hea sõita, liigub hästi edasi, käiguvahetus ok. Pole Renaulti hingeeluga väga kursis, kuid kas hooldus ja remont pole puhtalt esinduse rida?

Focus ST - üldiselt midagi halba öelda pole, st igati ok sõita, liigub hästi, käiguvahetus ok, välimus ok, sisemus ok, piisavalt mugav, kuid mis iganes põhjusel jättis see auto isiklikult mind täiesti külmaks.

Mazda 3 MPS - välimus on küll suht tagasihoidlik, kuid samas omamoodi jõuline. Interjöör on kahjuks igavapoolne, kuid seeeest autol jõudu on, sõita hea, käiguvahetus igati ok, kuid mälu järgi oli vist suhteliselt jäiga vedrustusega. Peaasi, et rooste ei lähe :) Muidu vist väga rahakotile ei käi.

Golf V GTI - üldiselt kehtib minu jaoks reegel, et kõigel millel on mingi seos VW AG-ga on paratamatult automaatselt teatud kehv maik juures (vaid mõni erand on suutnud reaalselt vastupidist tõestada), kuid Golf V GTI on tegelikult täitsa ok auto sõita ja näeb ka üpris ok välja. Interjöör on selgelt parem kui nt Leon Cupra ja Octavia RS, kuid siiski selline mainstream mis jätab pigem külmaks. Vb läks see ajapikku paremaks, kuid algusaastate mudelitel kippus nuppude pealt suhteliselt edukalt värvi maha tulema. Aga sõita on hea, mootoril jaksu on, DSG-kast sobis autoga üllatavalt hästi kokku, mugavus oli ka täitsa ok. Kuid paraku kahtlus, et kuna tegu Volkswageniga, siis omamine vist paras peavalu, juppe lendab... DSG-kast jne?

Civic Type-R - välimus ju täitsa vahva, interjöör ka omamoodi huvitav. Sõita lõbus, hea konkreetne käiguvahetus, paljude arvates liiga jäik, kuid minule jättis täitsa ok mulje, kuid selge see, et tegu siiski jäiga poolse vedrustusega autoga. Mis nüüd puutub mootorisse, siis ju pöörete lembelised vabalthingavad mootorid on igati mõnusad ning niisama sõitmiseks ei peagi ju koguaeg pöörded piirajas sõita, liigub ka niisama. Aga kui vaja, siis on ikka omamoodi mõnu pöörded punasesse lasta ja küll siis ikka liigub ka. Lisaks ei vii Type-R omamine kedagi pankrotti.

Astra OPC - ülihea välimusega auto, interjöör samuti ok. Omal ajal peeti sellist Astra OPC-d perutavaks hobuseks, kuna veermik oli hädas kogu selle 240 hõbujõulise võimsusega, kuid omalt poolt võin kinnitada, et ka kehva ilmaga kannatas ilma probleemideta vajutada. Tegelikult ka mitmetes testides selgub, et ringrajal on Astra OPC sama võimsast Leon Cuprast nö grammi võrra kiirem, seega pole häda midagi. Seega jõudu on, liigub hästi, sõita mõnus, käiguvahetus ok, piisavalt mugav ja nagu juba öeldud näeb ülihea välja. Mis puudutab vastupidavust, siis ainukene uus auto, mis mul olnud on, oli sama põlvkonna sama kerega Astra GTC ja mitte ühtegi paha sõna nende aastate jooksul vastupidavuse kohta. Ka omaaegse Astra OPC omanik ütles väga vahvalt, et ostis selle auto, kuna igapäevaselt niikuinii teenib leiba autode parandamisega ja viimane asi mida teha soovib on omada autot, mis pidevalt remonti vajab. Muideks Astra OPC oli Saksa ajakirja Auto Motor ja Sport ajaloos esimene auto, mis läbis 100000km kestvustesti ilma ühegi probleemita.

Impreza WRX - algselt ei meeldinud see auto oma välimusega vist meile kellelegi, kuid nüüdseks pole ju enam hullu midagi vast. Interjöör on kahjuks paraku tüüpiline selle ajastu Subaru, kuid seeeest on sõita hea. Mootoril jõudu on ja on hea häälega, nelikvedu on siiski nelikvedu ja käiguvahetus on mõnusalt mehine. Kuid Subaru omamine pole vist kõige odavam lõbu.

Aa ja tegelikult oli veel selline auto ka nagu Toyota Corolla TS - ega selle puhul väga midagi oodata polegi ju, sest välimus on igav Corolla, sisu on igav Corolla, sõidab nagu igav Corolla (kuigi otseselt mitte halvasti), kuid kõige suurem pettus oli selle auto mootor. Oodatud sai mõnusat pöördelembelist vabalthingavat, kuid paraku selgus, et kuni 6000 pöördeni käitus nagu tavaline ca 115 hj mootor ning siis järsku ja korraga oli saadal kõik ülejäänud kuni 192 hobujõudu. Eriti kummaline tundus see tagant järgi siis, kui sai sõidetud sama mootoriga Celicaga, mis paugutas küll igal pöördel ja loomulikult eriti siis alates 6000 pöördest. Seega ???

Kokkuvõttes siis sedasi, et favoriit oleks Astra OPC, kuid paraku selle põlvkonna OPC-d (täpsemalt siis Astra H OPC) vist 8000 euroga ei saa. Impreza WRX oleks ka päris meeldiv valik, kuid küsimärk ülalpidamiskulud ja seda eriti selles hinnaklassis ostes. Golf V GTI on tegelikult hea sõita, kuid Volkswageni omamine on pigem elustiil, seega ...? Focus ST miks mitte, kui see auto meeldib. Seega siiski Type-R? Eks sellel ole ju ka mingi põhjus, et neid kõige rohkem ringi liigub või mis :)

_________________
S 600 L 5.8 W220 & SL 55 AMG W230 & tuhande eurone rannaauto...


Viimati muutis Novart, 31.05.2016 00:55, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 03.12.2015 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
äkki siis civic jh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 03.12.2015 17:03 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
Arvestades meie kliimat siis kindlasti Audi S3.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 03.12.2015 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Loor kirjutas:
Arvestades meie kliimat siis kindlasti Audi S3.


Et lund üldse pole või :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 07.12.2015 19:45 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
Üle 150kw on juba esiveolisega meie vihmaste ilmadega jõu maha saamisega raskusi, pole enamikel ju mingeid tarkasid ega lukus diffreid ees. Kuiva ilmaga otse kiirendades sileda asfalti peal saab veel hakkama aga reaalne elu on tihti midagi muud. Ja vahel viskab meil seda lund ka, paraku mitte tihti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 00:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2009 14:34
Postitusi: 372
kiire Hatchback. E46 325Ti 7.1s/0-100kmh

_________________
E36 316ia Compact - E46 328ia Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 01:42 

Liitunud: 21.12.2006 12:31
Postitusi: 288
Asukoht: Tallinn
Tripo kirjutas:
kiire Hatchback. E46 325Ti 7.1s/0-100kmh


Pariselt???
Esiteks on tegemist aarmiselt koleda bmw-ga ning teiseks oma 7.1sek on ta uks aeglasemaid siin loetelus.

_________________
Because bitches be like WOW...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 10:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2015 23:14
Postitusi: 146
Ma annaks ka hääle bmwle


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 10:34 

Liitunud: 23.10.2009 20:42
Postitusi: 2327
Asukoht: Tallinn
Tripo kirjutas:
kiire Hatchback. E46 325Ti 7.1s/0-100kmh

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 12:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2009 14:34
Postitusi: 372
Jõhkrad arvamusliidrid :hail
See ~0.4 sek annab sulle tänaval ju nii julma eelise, street credi kukub nii , et vähe pole. :rokib
Ilmselt oled veel 20+ aastase kogemusega disainer ka :hail

_________________
E36 316ia Compact - E46 328ia Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 18:12 

Liitunud: 17.01.2007 00:09
Postitusi: 321
Asukoht: Pealinn
Pilt

See on siis see ilus bmw ? Päriselt ???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sportlikud luukpärad ( CTR; WRX; ST; GTI)
PostitusPostitatud: 08.12.2015 18:38 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2755
Asukoht: Tartu
Mis see compact asjasse puutub? :bs


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7