Kui diislitest ja kastidest rääkida, siis seniloetu põhjal on kõige murevabam kooslus 1.6 manuaal (kas see seda suurt kere ka normaalselt edasi viib, ei oska öelda, pead ise proovima). Parimat sõidurõõmu ja ülihead mineku/kütusekulu suhet pakub muidugi 2.0 125kW DSG, aga selle võimalik remont võib nutma ajada. Olen sõitnud kokku ca 7000km facelift 2013. a 2.0 125kW DSG 4x4 Superbiga ning 5000-kildise raske jalaga sõidetud Euroopa tripi keskmiseks kuluks sain 6,7L sajale.
Kui eelarve üle 15k ei lähe kuidagi, siis pead leppima vähemalt 150 000km-se läbisõidu ning facelifti-eelse ehk kuni 2012. a kerega, mis näeb koledam välja (maitseasi muidugi). Hetkel üks erand ka saadaval (
http://www.auto24.ee/used/2151351), mille võid 15k eest kätte saada heal juhul. Parajalt suur osa neist on olnud taksod, niiet tasub silmad lahti hoida.
Ise valiks eesti ajalooga auto, millel on ka roolinupud olemas.
Kui auto välja valitud, pikema proovisõidu linnas-maanteel oled ära teinud ja auto meeldib, siis esindusse kontrolli (50-100euri läheb täiskontroll esinduses maksma tavaliselt sõltuvalt margist) ning saad auto seisukorrast pildi ette.
Tõnu