Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 27.04.2024 16:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Fiat Ducato 3.0HDI
PostitusPostitatud: 18.02.2016 21:30 

Liitunud: 26.05.2011 19:24
Postitusi: 68
Tere,

Ootan natukene teemaarendust teemal Fiat Ducato 3.0hdi, eelkõige huvitab mootori vastupidavus ja tüüpvead.

Tänan!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Fiat Ducato 3.0HDI
PostitusPostitatud: 26.02.2016 23:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2007 21:58
Postitusi: 1413
Asukoht: Grammilinn
See kolmene diisel on Iveco toodang, igaljuhul vastupidavam kui see Transiti 2.2 diisel sellel kerel.

_________________
Audi A8 Q. Audi Cabrio, BMW E38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Fiat Ducato 3.0HDI
PostitusPostitatud: 29.02.2016 23:37 

Liitunud: 22.01.2012 17:55
Postitusi: 41
Ka 2,3 on Fiatil ka Iveco toodang. Jumperil ja Boxeril on transiti mootor. 3,0 peaks olema vastupidavam, kuid Euroopast toodud autodel on läbisõidud megad ja Eestis maksis uuena suht palju rohkem ja üldiselt enamasti euroopast toodud, kus kasutati 3,0 mootorit trassi peal. Linnas suhteliselt janune. Soovitaks pigem 2,3 kaaluda, kui enamus linnasõitu. Mis nende keredega autodel kõigil eriline peavalu on - klaasipesu vedeliku juurde valamise on mõelnud välja küll inimene kellel käed kasvavad persest välja. Eur
2,3 mootoril tasub jälgida õlitaset. Endal autojuht sai aru siis, kui 3l puudu oli, õlituli põles ja mootor kohvi. Vahetasin mootori ära, eestis lammarid küsisid 2,5-3k€, leedust sain loteriiga korraliku mootori 1,3k€. Lisaks pihustid(sama lugu eesti ca 300-400/tk, leedu loterii 500€/4tk, kõik töötasid ja näitajad head), turbo(taastatud) ja veel nipetnäpet. Kogu eelarve mootorivahetusel 3k€. 2,2 mootori õlipumba probleeme ei esine(transiti (boxer, jumper) mootoril on see häda küljes). Üldiselt nagu ikka vaata auto millel on võimalikult korralik hooldusajalugu kaasas. Vaheta õli iga 10k km tagant ja väga suuri probleeme ei tohiks esineda. Sillaremonti olen teinud korra aastas(ca 500-600 euri koos õlivahetusega).
Küljeukse tasub parandada A-osadega(võib ka kvaliteetsete b-osadega), Alvadi B-osad paar kuud ja vaheta uuesti, kuigi hind ahvatlev.
Lisaks võiks soovitada transitit, 2,4 mootor(103kw), AGA kindlasti eestist ja täiusliku ajalooga auto. Euroopa autodel 50k hooldusvälp ja 250-300k pealt läheb mootor laiali. Endal läks eriti lollilt kõige pealt nukkvõll pooleks, tegin ülemise otsa korda, remont ca 2400 euri. Aasta hiljem käis keps küljepealt välja. Remont 4k€. Teine buss sama mootoriga, eesti ajalooga 650k kellal ja käib nagu kelluke. Enne 500k täitumist vahetati õli 15k km tagant, nüüd 10k km. Õli tuleb endal hea hinnaga kätte ja ei näe probleemi. See remontimine on väga valus. Mul käivad bussid reaalselt korra kuus hoolduses. Läbisõidud on suured ja perses buss tiksub igapäev miinust.
Aga järgmisena ostan kindlasti uued bussid. Garantiiline, sõidan esimesed 200k km, kuniks garantii kehtib ja vahetan uue vastu välja, olen tasuvusarvutused teinud ja tean, et 100€ suurem liisingumakse ja 1500€ suurem sissemakse tasuvad end aastaga või vähemaga ära. Kui vähegi kannatab osta uus buss.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Fiat Ducato 3.0HDI
PostitusPostitatud: 01.03.2016 02:31 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
Eestis ka 48k hooldevälp jumperil


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7