Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Fiat Ducato 3.0HDI
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=157627
1. leht 1-st

Autor:  pauleta [ 18.02.2016 21:30 ]
Teema pealkiri:  Fiat Ducato 3.0HDI

Tere,

Ootan natukene teemaarendust teemal Fiat Ducato 3.0hdi, eelkõige huvitab mootori vastupidavus ja tüüpvead.

Tänan!

Autor:  axo [ 26.02.2016 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Ducato 3.0HDI

See kolmene diisel on Iveco toodang, igaljuhul vastupidavam kui see Transiti 2.2 diisel sellel kerel.

Autor:  madisasd [ 29.02.2016 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Ducato 3.0HDI

Ka 2,3 on Fiatil ka Iveco toodang. Jumperil ja Boxeril on transiti mootor. 3,0 peaks olema vastupidavam, kuid Euroopast toodud autodel on läbisõidud megad ja Eestis maksis uuena suht palju rohkem ja üldiselt enamasti euroopast toodud, kus kasutati 3,0 mootorit trassi peal. Linnas suhteliselt janune. Soovitaks pigem 2,3 kaaluda, kui enamus linnasõitu. Mis nende keredega autodel kõigil eriline peavalu on - klaasipesu vedeliku juurde valamise on mõelnud välja küll inimene kellel käed kasvavad persest välja. Eur
2,3 mootoril tasub jälgida õlitaset. Endal autojuht sai aru siis, kui 3l puudu oli, õlituli põles ja mootor kohvi. Vahetasin mootori ära, eestis lammarid küsisid 2,5-3k€, leedust sain loteriiga korraliku mootori 1,3k€. Lisaks pihustid(sama lugu eesti ca 300-400/tk, leedu loterii 500€/4tk, kõik töötasid ja näitajad head), turbo(taastatud) ja veel nipetnäpet. Kogu eelarve mootorivahetusel 3k€. 2,2 mootori õlipumba probleeme ei esine(transiti (boxer, jumper) mootoril on see häda küljes). Üldiselt nagu ikka vaata auto millel on võimalikult korralik hooldusajalugu kaasas. Vaheta õli iga 10k km tagant ja väga suuri probleeme ei tohiks esineda. Sillaremonti olen teinud korra aastas(ca 500-600 euri koos õlivahetusega).
Küljeukse tasub parandada A-osadega(võib ka kvaliteetsete b-osadega), Alvadi B-osad paar kuud ja vaheta uuesti, kuigi hind ahvatlev.
Lisaks võiks soovitada transitit, 2,4 mootor(103kw), AGA kindlasti eestist ja täiusliku ajalooga auto. Euroopa autodel 50k hooldusvälp ja 250-300k pealt läheb mootor laiali. Endal läks eriti lollilt kõige pealt nukkvõll pooleks, tegin ülemise otsa korda, remont ca 2400 euri. Aasta hiljem käis keps küljepealt välja. Remont 4k€. Teine buss sama mootoriga, eesti ajalooga 650k kellal ja käib nagu kelluke. Enne 500k täitumist vahetati õli 15k km tagant, nüüd 10k km. Õli tuleb endal hea hinnaga kätte ja ei näe probleemi. See remontimine on väga valus. Mul käivad bussid reaalselt korra kuus hoolduses. Läbisõidud on suured ja perses buss tiksub igapäev miinust.
Aga järgmisena ostan kindlasti uued bussid. Garantiiline, sõidan esimesed 200k km, kuniks garantii kehtib ja vahetan uue vastu välja, olen tasuvusarvutused teinud ja tean, et 100€ suurem liisingumakse ja 1500€ suurem sissemakse tasuvad end aastaga või vähemaga ära. Kui vähegi kannatab osta uus buss.

Autor:  moribundity [ 01.03.2016 02:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Fiat Ducato 3.0HDI

Eestis ka 48k hooldevälp jumperil

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/