Mul on üks sõber kellel on 100% iga kord mingi faking seiklus. Ta käib ka paar korda aastas midagi toomas.
Huumor 1: Vembu läks saksa, viskas esinduses pleki lauale ja nõudis tutikat intruderit (ratas noh).
Lõpuks ta selle sai aga mulle jääb tänaseni arusaamatuks mis numbri ta täpselt sai aga dokumente kui selliseid tal polnudki kuna vileuus pill ja arvele võtmine pidi alles Eestis toimuma vms.
Ühesõnaga mingid paberid tal olid ja kõik oli OK. Tuli siis ka nii, et lõpuks maabus Soome ja sealt hakkas siis Eesti laevale sõitma BUIAKA. Mendid võtsid maha koos tolliga. Kuule vembu, sul puudub numbrimärk.
Sügas isegi kukalt ja jäi nõutuks. Andis siis enda mingid paberid ette ja mendid vaatasid teda umbes sellise pilguga, et mis sa teed huumorit või ? Õnneks oli ta sadamas korraliku ajavaruga ja peale seda kui oldi IGALE POOLE helistatud ja otsapidi sealt samast saksa puhvetist ikkagi kinnitust saanud, et asi on õige, sisi lasti minna ja sai viimasel sekundil veel laeva peale. Oleks see Saksa puhvet kinni olnud kus ta selle ostis, siis ta oleks ilmselt rootsi kardinaid vaatama läinud
Huumor 2: Mees läks ostis Belgiast ühe kaubiku ja sai transiidid. Sealt edasi läks Hollandisse ja tahtis osta endale Kaatrit. Kaater ostetud, siis tuli välja, et treila millel oli kaater polegi arvel. Hollandis nimelt ma sain aru, et on selline süsteem, et kärul on vedava auto numbrid (kuigi see kõlab veits jaburalt).
Ühesõnaga ta oleks pidanud minema kohaliku "MNT büroosse" ja sealt taotlema endale numbrid vedavale masinale. Kuna vedav masin polnud ju hollandi registris vaid belgia transiidikatega, siis polnud võimalik sellele treialele transiite väljastada. Samuti ei saanud ta ka mitte transiite, sest buss polnud ikka veel arvel. Lõpuks see paadimüüa skeemitas talle ise mingid suvalised kleebitavad transiidid sinna külge ja võltsis mingi ostu-müügi lepingu (sh. ka paat oli ostu-müügi lepinguga kuid õigega). Poole tee peal tal ilmselgelt lohisesid käru juhtmed ka veel kuidagi puruks ja siis ta tuli.... belgia transiitidega bussiga millel oli sabas võltsitud dokumentide-ostu-müügi lepinguga treila millel mingid mittemidagi ütlevad transiidid-tuled ei oõlenud ja peal kaater mis oli samuti OM lepinguga ostetud ja isegi mitte Hollandis arvel

Õnneks jõudis kuidagi elusast peast kohale
Kolmas situatsioon. Tuli saksast, samamoodi ostetud kaubikuga mille kongis kaks ostetud ratast. Kaubikule sai saksast õiged transiidid ka kõik tibatoba aga ratastega oli jälle mingi korralik nuss.
Leedus tõmmati rajalt maha. Vinjett või mis iganes see leedu kaubiku maks on oli jäänud tegemata unise peaga. Jälle räige hunnik pabereid-lepingud jms sitta. Mendid sirvivad tükk aega teeääres. Bussiga on nagu kõik OK aga ratastega hakkaski mingi jama pihta. Lõpuks juhtus nii, et mingi ilge rekka tõmbas mööda ja kogu see suur kuhugi pabereid lendas lihtsalt raipeks mööda kiirteed laiali rekka tuulest

Mendid tõmbasid normilt terve liikluseseisma ja korjasid kõik kokku. Kuidagi ta sealt peale seda hästi ruttu minema pääses
