Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 01:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K:Chevrolet Caprice 1992.
PostitusPostitatud: 05.07.2009 19:58 

Liitunud: 10.01.2006 01:13
Postitusi: 74
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tervist!
Kuna mõtteid mõlgutanud sellise isendi ostmisel siis sooviks küsida üle, et äkki on
mõnel inimesel olnud kogemusi sellise autoga.
Mida tasuks kindlasti üle vaadata ja mis on muret tekitavad kohad sellisel autol.
Ja siis kindlasti varuosade kätte saadavus ja hinna skaala.
Autoks siis see : http://www.usaraud.ee/?id=4_4_27_4884

Suured tänud juba ette kui kellegil midagi tarka jagada on!

_________________
Elukutseline Hull


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Chevrolet Caprice 1992.
PostitusPostitatud: 05.07.2009 20:07 

Liitunud: 20.12.2007 01:20
Postitusi: 470
Asukoht: Tartu
Tqhq.ee foorum kindlasti abiks...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Chevrolet Caprice 1992.
PostitusPostitatud: 05.07.2009 21:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
evvupoiss kirjutas:
Mida tasuks kindlasti üle vaadata ja mis on muret tekitavad kohad sellisel autol.
Ja siis kindlasti varuosade kätte saadavus ja hinna skaala.
Autoks siis see : http://www.usaraud.ee/?id=4_4_27_4884

Suured tänud juba ette kui kellegil midagi tarka jagada on!


Kui käigukast kenasti toimetab, siis peaks suht kindla peale minek olema, mootor on hea pommikindel.
Varuosadega on USAkate puhul nii , et hind on üks parimaid aga arvestama peab vähemalt 2 nädalase tarneajaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Chevrolet Caprice 1992.
PostitusPostitatud: 06.07.2009 11:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Avariid - Vaata põhja alt (ja kapoti alt) raam üle. kas on sirge ja kahjustused puuduvad. Kõik plekid kinnituvad raamile, seega pisemad mõlgid on kergesti lahendatavad (uus plekk külge ja korras). kindlasti vaata üle tagaosa (pagasniku seest piilu polstri alla). Tagaosa taasamisega tuleb rohkem vaeva näha.

Sillad - Tagumine on talasild ja sisuliselt ühtki pekki minevat puksi seal pole. Esisilt on jäme ja robustne. Puksid on nii odavad, et pisar tuleb silma. Kõik on väga robustne ja töökindel (kondid kujutavad endast sisuliselt jämedat üleni keermestatud polti, mis on kahest otsast kinni tõmmatud)

Mootor - 5.0 on pommikindel vanakooli ühe pihustiga pritsungmootor. Jõudu on vähe, võrreldes 5.7-ga. Samas miskit pekki minna kah seal pole. Kindlasti tasub lasta mootor üle kuulata, et kolksusi sees pole. Ameeriklased pahatihti ei viitsi aastakümneid õli vahetada.

Käigukast peaks olema vana-hea TH700. Ilma elektroonilise juhtimiseta 4 käiguline. Töökindel kast. Remont pole sammuti kallis, kuna pääseb hästi ligi. Selliseid kaste liigub mõne tuhande eest turul ringi küll, kui miskit peaks juhtuma. Reeglina kestab remonditud kast väga väga pikalt, kuna tegemist pole kiirendusmasinaga.

Interjör - paljud nupukesed/hoovad võivad logiseda. Eriti tähelepanu ei tasu nendele pöörata, kuna nii lihtsalt on. Tagauks on väike ja tagaistujal võiks rohkem jalaruumi olla, arvestades kere suurust. Elektrivigu reeglina ei esina, kui siiski midagi on, siis varuosasi saab kilohinnaga.

Eksterjör - Kõige coolim sedaan, mis 90-datel USAst tulnud. Pikk, madal, lai.

Overall - parim cruiser selle raha eest. Kõik vahivad juhmi näoga järgi ja noogutavad kaasa. Sisse mahub vabalt 6 inimest ja üleüldse on mõnus seal lösutada.

Tjuuning Sillaosasi on vabalt saada ja asjad on odavad. (KONI amordi ring veitsa üle 4000.- jne) kui panna alla korralikud amordid, vähe madalamad vedrud ja jämedad stabikavardad, siis on selle auto juhitavus kaugel sellest, mida ollakse harjutud USA sedaanide puhul kogema.

Kütusekulu Arvestades auto vanust ja üldist amortisatsiooni on reaalsed kulud maanteel 90/kmh 9l/100km. Tallinnas 16/100km

Oleks mul hetkel 15 000 vaba raha, siis mõelda poleks enam miskit. Kui mootoris kolksu pole ja kast vahetab korralikult, siis tasub ära osta. Sillajupid ja muu pudu-padi on odav. Tarneaeg on lühike (American Beauty) ja enamus kuluosad on laos olemas. Rooliotsad maksavad b-osana suurusjärk 70.- jne.
Mul peaks keldris olema mõningaid jubinaid sellele autole (Fleetwood on tehniliselt väga sarnane). Annaksin need selle auto uuele omanikule tasuta ära.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Chevrolet Caprice 1992.
PostitusPostitatud: 06.07.2009 12:08 

Liitunud: 10.01.2006 01:13
Postitusi: 74
Asukoht: Tartu-Tallinn
Suurimad suurimad tänud!! :)
Tore, et on inimesi kes teavad ja ei ole kitsid oma teadmisi ka teistega jagama :)
Ega mul siis muud üle ei jää kui tallinna sõita ja pilk peale visata.

_________________
Elukutseline Hull


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Chevrolet Caprice 1992.
PostitusPostitatud: 06.07.2009 12:58 

Liitunud: 10.01.2006 01:13
Postitusi: 74
Asukoht: Tartu-Tallinn
oijaahhh :angry
Kuhu kanti või kellele see auto siis läks kui saladus pole ?

_________________
Elukutseline Hull


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7