Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

V8 diislid
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=160955
1. leht 2-st

Autor:  Fluid [ 20.08.2016 19:07 ]
Teema pealkiri:  V8 diislid

Ma pole tegelikult just eriline diislite fänn aga pean tunnistama, et mul on teatud huvi proovida ära V8 diisel. Tean, et BMW E38, MB ML400CDI ja Audi A8 D2'l pole ühelgi see eriti hästi õnnestunud. Aga kuidas on uuematega? Ehk siis BMW E65, MB W211 või ML420 ja Audi A8 D3 peal? Jätame BMW puhul praegu muud hädad kõrvale.

Autor:  GTIDriver [ 20.08.2016 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

BMW E65-le pandi pmst. sama 3.9l V8 diisel nagu E38-le.
M67 mootoril pole häda midagi. Lihtsalt erinevad selle jupid(pihustid, turbod) selle küljes annavad vanadusest saba.

Audi D3 kere peal oleva 4.0 V8 remondi lugu:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161922&page=1

Autor:  Fluid [ 20.08.2016 22:33 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Päris rõve :(
Ma tean, et Bemmil ei kestnud turbod ja käigukast E38 peal. Ilmselt siis turbod ei kesta E65 peal ka aga huvitav kas selle kast on tugevam tehtud? Pihustid ilmselt surevad pigem kütuse kvaliteedi pärast ära?

Autor:  Tauri_J [ 20.08.2016 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

autod on pool milli sõitnud ja sa tahad et kõik veel kestaks?

sellised vanad luksusautod on põhjusega odavad...et elulooma saada tuleb teine ostusumma remondi näol sisse panna

Autor:  Fluid [ 20.08.2016 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Nojah aga on ju halvemaid ja paremaid mootoreid ja mul on ju praegu võimalik veel teha valik.

Autor:  zorten22 [ 20.08.2016 23:18 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Mõni vana usakas v8 diisel.

Autor:  tomcraft [ 21.08.2016 01:31 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

zorten22 kirjutas:
Mõni vana usakas v8 diisel.


Milleks?? Millist vana usakat sa silmas pead, mis võiks ligilähedaseltgi minekult või küttekulult konkureerida esimeses postituses välja toodutega?

Autor:  v6sa [ 21.08.2016 09:48 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

MB V8d on endiselt nõrgad ja eeldavad rammusat rahakotti. :waah Aga kuniks toimivad, on elu muidugi lill :hail

Eesti oludes lisandub pädeva remondikoha puudumise häda - Silber remondib kõiki vigu uue ajuga. Alternatiive nagu polegi, Hort Tallinnas kuulukse nendega hädas olema. Lesvenis tehakse lihtsamad asjad ära, aga keerukamate probleemide lahkamiseks jaoks pole neil aega - leiva toob lauale taksode elushoidmine.

Autor:  Fluid [ 21.08.2016 17:04 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Kas Bemm on siis tõesti nendest kõige parem?

Autor:  RasmusL [ 21.08.2016 17:04 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

BMW on alati kõige parem!

Autor:  tomcraft [ 21.08.2016 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Teoorias võid siia nimistusse lisada ka Phaetoni / Touaregi, mis küll V10, aga pidamiskulud ilmselt samasse auku. Samas kui nüüd järgi mõelda, siis ainuke vist, mida nö. soovitatakse on audi 4.2 diisel. Teised on kõik nii ja naa (aga see naa on ilmselt tingitud ka sellest, et eelmised omanikud reeglina ei ole autot uuena ostnud, seega ostuhind vs pidamishind on väga paigast ära ja reeglina libisetakse eelmise omaniku tehtu peal, kuniks kannatab ja kui vaja lappima hakata siis pigem müüakse). Eks neil kõigil ole juba vanust ja ls omajagu turjal, seega sõnad "muretu" ja "hea" ei kehti ilmselt ühegi vana biturbo-diisli puhul.

Autor:  Fluid [ 21.08.2016 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Audil ja Mersul olid ketijamad kui ma õigesti mäletan. Bemm on ka kettidega kimpus aga seda vist pigem viimase 10 aasta jooksul toodetud erinevate mootoritega. See VW V10 oli vist üldse hammasratastega?

Autor:  charly [ 22.08.2016 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Vahest mòtleks loogiliselt ja ostaks bensuka v8 vôi siis mõne toimiva diisli, mis ei ole v8

Autor:  varikasutaja [ 22.08.2016 18:42 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Võta toyota v8 diisel, küll ainult maasturil.

Autor:  bau132 [ 22.08.2016 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: V8 diislid

Fluid kirjutas:
Audil ja Mersul olid ketijamad kui ma õigesti mäletan. Bemm on ka kettidega kimpus aga seda vist pigem viimase 10 aasta jooksul toodetud erinevate mootoritega. See VW V10 oli vist üldse hammasratastega?


V10tdi on tõesti kõik hammasratta peal. Pole ühtegi rihma ega rulli sellel mootoril, kõik kupatus töötab hammas ajami pealt. Sõita mega hea, see minek ja vääne on ikka mega 8) aga kui midagi perse peaks minema siis lihtsam veaga mahamüüa. Roolivõimu pumba vahetuseks näeb ka manual ette, et remove engine.
Siiski ütleks et parim valik neist audi 4.2tdi

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/