Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
MB e270 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=161510 |
1. leht 2-st |
Autor: | martint [ 29.09.2016 14:39 ] |
Teema pealkiri: | MB e270 |
Ehk teab keegi antud autost midagi: http://www.auto24.ee/2338650 |
Autor: | winston [ 29.09.2016 16:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
kena takso |
Autor: | martint [ 29.09.2016 16:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
winston kirjutas: kena takso Oled sa täitsa kindel? Siis ma ei hakka nii pikka maad maha soitmagi. |
Autor: | winston [ 29.09.2016 16:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
ei ole, aga ls ja dekoori järgi julgeks arvata küll ![]() |
Autor: | martint [ 29.09.2016 16:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Nojah, 2006 kuni 2014 oli ühe inimese kasutuses. Ei teagi kas tasub sõita need monisada km |
Autor: | ghozt [ 29.09.2016 17:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Miks taksot nii hullusti kardetakse? Enamik taksojuhte hoiavad oma autot palju paremas korras, kui suva jörr, sest tal on see töövahend ja seega peab olema korras. |
Autor: | nustu826 [ 29.09.2016 20:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Nõks üle 30 000 aastas eeldusel et ei ole keritud - Pole nagu number mille üle iriseda ju? |
Autor: | tomcraft [ 30.09.2016 16:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Ma ka aru ei saa, 400k kellal, mis vahet sel on, kuidas see sinna saand on, on see siis taksojuht, kuller, või lihtsalt keegi, kellel tajooba sõitmist?? Takso kohta tagumine pink muidugi päris korralik, aga kui 10 aastat taksojuht oli, siis vb oli katted peal. Aga kui hinda grammike veel kaubelda siis ilmselt on normaalne ost täiesti, analoogse raha eest pakutakse ka masinaid, millel on sama läbisõit ees, aga teine ring juba |
Autor: | ziim [ 30.09.2016 18:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Uuena Saksas müüdud, kuid mitte taksona. |
Autor: | Marksus [ 02.10.2016 18:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Istmed on vahetatud. Tehasest tuli musta riidega. LKF annab päris palju lakse, nendest pooled ja viimased on ilma väljamakseta. Pakun et must sisu asendus heledaga ilmselt seetõttu, et armatuurist tuli airbag välja, muidu on värvi vahetus liiga mahukas töö ja näha on et kõik detailid pole ka heledad. Läbisõit on vast ükspuha jah, aga kui autot ongi 10 aastat sama inimene juhtinud siis tasub kindlasti küsida mis ulatuses need viimased avariid olnud on ja kas remontija oli hoolikas. |
Autor: | martint [ 02.10.2016 23:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Tänud vastamast, minust jääb see masin sinna kus ta hetkel on |
Autor: | tomcraft [ 03.10.2016 09:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
martint kirjutas: Tänud vastamast, minust jääb see masin sinna kus ta hetkel on Nii puht huvist, millised on ootused E-klassi mersule 5500€ eest, et härra suvatseks kohalegi minna? |
Autor: | martint [ 03.10.2016 18:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
tomcraft kirjutas: martint kirjutas: Tänud vastamast, minust jääb see masin sinna kus ta hetkel on Nii puht huvist, millised on ootused E-klassi mersule 5500€ eest, et härra suvatseks kohalegi minna? Ehk nõks parema ajalooga. Pakuti vahetust, sellepärast ka just selle masina kohta küsisin. |
Autor: | Fluid [ 26.10.2016 19:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Takso läbisõit see kindlasti pole. Tavaline diiselauto läbisõit. Mul oli kunagi vähesõitnud takso W211 ja selle läbisõit oli 10 aastaga 600 000. |
Autor: | tomcraft [ 27.10.2016 11:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: MB e270 |
Fluid kirjutas: Takso läbisõit see kindlasti pole. Tavaline diiselauto läbisõit. Mul oli kunagi vähesõitnud takso W211 ja selle läbisõit oli 10 aastaga 600 000. See on tõesti vähesõitnud takso. Täiesti vabalt leiab ka taksosid, mille aastane läbisõit on ~200.000km. Kuigi ma ei saa aru sellest "takso" kartusest. Mersudel oli mu mäletamist mööda taksodeks tehtud autodel ka mingid tugevdatud sillad jmt, mootoril ressurssi milli jagu ja kui hooldusraamat on taga on, siis 500k kellal pole teab mis läbisõit dislamersu jaoks. Arvestades veel asjaolu, et keskmine eestlane sõidab oma diisliga palju? 15k? 20k aastas? Lisaks on ka soetushind ju vastav reeglina läbisõidule, uuena on tegu ikkagi kalli premiumklassi masinaga ja kui tänaseks päevaks müüakse poole millise läbisõiduga mersust 5k eest aga 200k läbisõidu puhul küsitakse 10k siis ja kui mõlemad hooldatud siis 5k pill peaks igate pidi rentaablim olema, kuna järelejäänud viieka eest saad teise juppideks kõrvale osta või siis lasta seda tajooba remontida. Samuti ei tasu arvata,et 200k sõitnud pill 100% lagunematuks kujuneb. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |