Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Audi A6 03a. Hitler Tartus LUKKU!!!
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=162512
1. leht 2-st

Autor:  siimk [ 10.12.2016 19:34 ]
Teema pealkiri:  Audi A6 03a. Hitler Tartus LUKKU!!!

Tsau!
http://www.auto24.ee/used/2413036

On keegi seda vaatamas käinud või teab mis seisus on?
Kindlustus läbi ja ÜV lõppeb ka see kuu.

Siim

Autor:  marcelius19 [ 10.12.2016 21:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Kui ta on uuematüübimootor siis pole ta mingi hitler enam, ÜV saab alati teha ja Kindlustus ka väike asi, mine kohale tingi maha ja kontrolli :rokib

Autor:  Tanel [ 10.12.2016 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Unustage ära enda uuematüübi mootor - kes teile rääkis seda või kus kohast te võtate seda ?
See on ilmselt veidi töökindlam korraliku hoolduse puhul kuid sureb lõpuks veel ropumalt maha kui need vanematüübi omad.

Mul on tööl lauapeal isegi üks pooleks nukkvõll ja päris kindlalt toodi sarnase veaga neid ühel päeval audihooldusesse veel 2tk korraga. Kuna siit-sealt kuuled veel aegajalt sama juttu, siis ilmselgelt juba statistika põhjal on ka sellel võrratul mootoril oma võrratu häpening.

Samuti ju nukkvõlle müüakse vabamüügis ja kõike muud ka kaane sisse. Miks neid vabalt võtta peaks olema kui asi nii hea on ?

Autor:  TDS [ 10.12.2016 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

No nukad pole ju ainus probleem. Lisaks pumba plunser ja aju. Lollid õlilekked lambikohtadest jne.

Läbisõit läbisõiduks, praegu hakkab kättejõudma see aeg kus paljukiidetud üksüheksad hakkavad järjest laiali lendama. Kõik mis liigub, see kulub ja miski ei kesta igavesti, v.a tds.

Autor:  Toivoku [ 10.12.2016 22:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Ka mina kuulen tihtipeale,et Bau 132kw mootoritel, pole seda nukkade probleemi ja blablabla ja kui üritad isegi vaielda, siis ei võeta kuulda, veider kust sellised külajutud pärinevad :D
Veits kauem küll vist kestis ,sest 110kw vist sai otsa 220k pealt, see bau vist pidi ikka 300 ära venitama kellale.

Autor:  kloox [ 11.12.2016 11:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Mõni raibe kestab suht okilt,toodi meitemaale 60 tuh ls juures ja nukad vahetati alles 360 tuhhi peal (Olid tunduvalt paremas seisus,kui mõni 180 tuhhi ls masina pea nähtud)ja pumpa pole veel keski näppinud.Eestis 1 inimese käes ka olnud kogu selle aja.

Autor:  TDS [ 11.12.2016 18:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Selle pumbaga on see lugu, et igasugune õhuleke või punase tulega sõitmine lühendab seda allesjäänud eluiga poolevõrra

Autor:  H.m.m [ 11.12.2016 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

m57 oleks nagu parem

Autor:  highrankin [ 11.12.2016 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Tänapäeva mõistes juba täiesti tavalise kestvusega mootor. Lihtsalt see oli esimene peale neid igikestvaid diisleid ja sai omale halva kuulsuse. Tänapäeva diislite kestvus tundub sama olema, enne 300 tuleb juba igast kette ja muud jama vahetada. Pihustid sama moodi probleem jne.

Autor:  Toivoku [ 12.12.2016 02:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

highrankin kirjutas:
Tänapäeva mõistes juba täiesti tavalise kestvusega mootor. Lihtsalt see oli esimene peale neid igikestvaid diisleid ja sai omale halva kuulsuse. Tänapäeva diislite kestvus tundub sama olema, enne 300 tuleb juba igast kette ja muud jama vahetada. Pihustid sama moodi probleem jne.

skodadel tuelb osadel ju juba 120 pealt kette vahetada :D

Autor:  Indrek300 [ 12.12.2016 04:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Eitea kas skoda mootorid samad mis vag krupil kõigil? Ilmselgelgelt äge lahendus kuna osadel autodel rihmavahetus pole ka nii kulukas kui nendel fag masinatel ketivahetus on.

Autor:  maksim12 [ 12.12.2016 16:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

Kust on tekkinud arusaam, et ketiliini peaks kordi kauem kestma ja odavam vahetada olema?

Autor:  Toivoku [ 13.12.2016 00:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

maksim12 kirjutas:
Kust on tekkinud arusaam, et ketiliini peaks kordi kauem kestma ja odavam vahetada olema?

Sellest,et sama aasta rihmaga mootor ja sama aasta ketiga mootor siis ketiga mootori keti eluiga on 3-4 korda pikem. noh paneme aastaks 1991 siis.

Autor:  jarxz [ 13.12.2016 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

maksim12 kirjutas:
Kust on tekkinud arusaam, et ketiliini peaks kordi kauem kestma ja odavam vahetada olema?

Keti üks ainsaid eeliseid ju oligi see, et ta kestab kauem. Nahhui on vaja ketti mis on raskem, kallim, lärmakam, nõuab pidevat õlitust aga kestab vähem kui suvaline rihm?
Aastaid või isegi aastakümneid suudeti teha ketiga mootoreid mis kestsid ja nüüd äkki enam ei saa. Näitena kasvõi suvaline Mondeo mk3 diisel. Pole kuulnud, et keegi oleks ketti vahetanud ja läbisõidud 400000 ja rohkemgi. Uuemad VAG autod aga juba alla 100000 läbisõiduga nõuavad mõned juba mitmendat ketti. Varuosa müümine on ikka palju tulusam äri kui kestva auto tegemine.

Autor:  Toivoku [ 13.12.2016 00:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi A6 03a. Hitler Tartus

jarxz kirjutas:
maksim12 kirjutas:
Kust on tekkinud arusaam, et ketiliini peaks kordi kauem kestma ja odavam vahetada olema?

Keti üks ainsaid eeliseid ju oligi see, et ta kestab kauem. Nahhui on vaja ketti mis on raskem, kallim, lärmakam, nõuab pidevat õlitust aga kestab vähem kui suvaline rihm?
Aastaid või isegi aastakümneid suudeti teha ketiga mootoreid mis kestsid ja nüüd äkki enam ei saa. Näitena kasvõi suvaline Mondeo mk3 diisel. Pole kuulnud, et keegi oleks ketti vahetanud ja läbisõidud 400000 ja rohkemgi. Uuemad VAG autod aga juba alla 100000 läbisõiduga nõuavad mõned juba mitmendat ketti. Varuosa müümine on ikka palju tulusam äri kui kestva auto tegemine.

AHh eks maksim üritas lihtsalt saagi käima tõmmata.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/