Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=162854
1. leht 1-st

Autor:  Ehand [ 11.01.2017 22:10 ]
Teema pealkiri:  Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

Tere !

Ehk oskab keegi anda mingi ülevaate siis antud mudelist. MB CLS320CDI alates 2008 aasta. Soov siis osta kas CLS, Audi A6 3,0TDI Quattro (alates 2008) või BMW 530D ( kindlasti m-pakett ja alates 2008 ). Kuidas CLS-i õhkvedrustus toimib, on pidev peavalu või normaalse hoolduse puhul muretuid kilomeetreid palju ? Kui kellegil siis kogemusi selle autoga, on igasugune info teretulnud.

Tänud ette ära,
A.E

Autor:  printuss [ 11.01.2017 22:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

Võta mis endale meeldib, usu mind, neid kõiki saad rõõmuga remontida. Isiklikult sellist vanat autot diislina ei võtaks mingil juhul.

Autor:  varu [ 11.01.2017 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

diisliga luksauto? tere kevad.
järgmiseks suure mootoriga gaasi-maastur ehk?

muidu, jõudu pidamisel.

Autor:  tomcraft [ 12.01.2017 15:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

varu kirjutas:
diisliga luksauto? tere kevad.
järgmiseks suure mootoriga gaasi-maastur ehk?

muidu, jõudu pidamisel.


Mis gaasi-maasturil viga on?

Autor:  Ehand [ 12.01.2017 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

varu kirjutas:
diisliga luksauto? tere kevad.
järgmiseks suure mootoriga gaasi-maastur ehk?

muidu, jõudu pidamisel.



Diisliga luksauto ? Milline neist luksauto on ? :? :o

Autor:  printuss [ 12.01.2017 18:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

Pilthttps://imgflip.com/memegenerator

Autor:  e60forever [ 14.01.2017 14:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

printuss kirjutas:
Võta mis endale meeldib, usu mind, neid kõiki saad rõõmuga remontida. Isiklikult sellist vanat autot diislina ei võtaks mingil juhul.


Tõeline esindusauto on ikkagi selline, mis logiseb, on pidevalt esinduses ja mille omanikul näpud haisevad nagu traktoristil. Sest diisliga tehakse jõudu ja samalajal on ilgelt öko ka.

Aga rääkides CLS-i ülevaatest, siis peamine mugavuslisa on see, et ka esiistmele istudes saab endal pea poolekslöödud. Tagaiste on niiehknaa peata ratsanikele.

Autor:  varu [ 14.01.2017 15:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

tomcraft kirjutas:
Mis gaasi-maasturil viga on?


wannabe-de jaoks polegi.

Autor:  mj6u [ 14.01.2017 16:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

A6-tesid ja bmw-sid on nii palju juba, et süda läheb pahaks ja müüa on hiljem raske. Osta CLS, näeb nendest kolmest parim välja kuid on vaieldamatult ebapraktiline. Õhkvedrustus on üldjuhul toimiv ja kestev mersu puhul, veermik sama mis w211-l. Esisilla b-osa õhkamort maksab ca 800€.

Autor:  Fluid [ 14.01.2017 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz CLS320 facelift (alates 2008)

Ehand kirjutas:
Tere !

Ehk oskab keegi anda mingi ülevaate siis antud mudelist. MB CLS320CDI alates 2008 aasta. Soov siis osta kas CLS, Audi A6 3,0TDI Quattro (alates 2008) või BMW 530D ( kindlasti m-pakett ja alates 2008 ). Kuidas CLS-i õhkvedrustus toimib, on pidev peavalu või normaalse hoolduse puhul muretuid kilomeetreid palju ? Kui kellegil siis kogemusi selle autoga, on igasugune info teretulnud.

Tänud ette ära,
A.E



Kõigil nendel autodel on puudusi. Sellel Bemmil on juba ketiprobleemid, samas sellel Audil ei ole enam ketiprobleeme :D. Mersu ja Audi on mõlemad kalliste õhkvedrudega, kui ka Bemm on õhkvedrudega, siis need on võrreldes Mersu ja Audiga suisa tasuta :). Ma jätaks sealt valikust Bemmi viimaseks ja kaaluks kas ma tahan stiilset aga ebapraktilist Mersut või igavat aga praktilist Audit.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/