Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

W211 2003-
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=164084
1. leht 2-st

Autor:  x2k [ 05.05.2017 08:51 ]
Teema pealkiri:  W211 2003-

Vaja oleks mingit enamvähem ja soliidset käru. On kellegil ka reaalset kokkupuudet nendega olnud?
Räägitakse igast imelugusid. Kindlasti diiselmootoriga. Või tõesti, et murevabat elu elada peaks Accordi ostma?

Autor:  v6sa [ 05.05.2017 12:33 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

x2k kirjutas:
Vaja oleks mingit enamvähem ja soliidset käru.
...
Või tõesti, et murevabat elu elada peaks Accordi ostma?


Täna siiski pigem Kia või Hyundai. :twisted:

Kui leiad avariivaba isendi, mis tegelikult on alla poole miljoni sõitnud ja aeg-ajalt hooldust ka näinud, siis kannatab täitsa kulgeda.

Loe siit pikemalt:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9275

Üldiselt klubis lääpsilma omanikud ikka sõidavad, mitte ei remondi.

Autor:  e60forever [ 05.05.2017 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Kahjuks pole see vana eeklass ei soliidne ega ammugi mitte vigadeta. Eelpoolmainitud Kia ja Hyundai on kindlasti paremad valikud. Jah, riispekki küll ei saa aga seevastu ei pea ka remonditöökojas istuma kogu aeg.

Autor:  rain0102 [ 06.05.2017 01:56 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Alla E55 või E63 on lamp.

Autor:  dexter [ 06.05.2017 09:47 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Mul abikaasale ostetud w211, 2002a 2,7 diisel. Väga mugav, küllaltki vaikne ning suhteliselt hea manööverdamisvõimega masin. Üks Õõtsa puks oli läbi, maksis 10€, vaatasin ka ülejäänud veermiku osasid, kuluosad suht nalja numbritega.
On olnud ka üks tüüpivigasid. Nimelt andis saba SBC Plokk, ehk siis elektrooniline piduri pump. 1000€ laias laastus ja uus osa koos kaheaastase garantiiga küljes.
Ainuke asi mis häirib on see, et alla on kruvitud mingid sport summuti sarnased tooted.
Minu arust on kere neil suurim murekoht, kui saad hea kerega isendi, siis ülejäänud pisimured ja suht odavad mured reeglina.

Kui huvi võin sulle enda naise autot pakkuda, vb olekski aeg väljavahetuse peale mõtlema hakata.

Autor:  tomcraft [ 07.05.2017 14:04 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

e60forever kirjutas:
Kahjuks pole see vana eeklass ei soliidne ega ammugi mitte vigadeta. Eelpoolmainitud Kia ja Hyundai on kindlasti paremad valikud. Jah, riispekki küll ei saa aga seevastu ei pea ka remonditöökojas istuma kogu aeg.


Võib täitsa soliidne olla, aga maksab reeglina korda 2-3 nendest roigastest rohkem, kust hinnad algavad. Ja "vigade" pärast ei tasuks ilmselt väga muretseda, kui hooldusajalugu olemas, on neil need vead ammuilma remonditud.

Autor:  e60forever [ 08.05.2017 10:18 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

tomcraft kirjutas:
e60forever kirjutas:
Kahjuks pole see vana eeklass ei soliidne ega ammugi mitte vigadeta. Eelpoolmainitud Kia ja Hyundai on kindlasti paremad valikud. Jah, riispekki küll ei saa aga seevastu ei pea ka remonditöökojas istuma kogu aeg.


Võib täitsa soliidne olla, aga maksab reeglina korda 2-3 nendest roigastest rohkem, kust hinnad algavad. Ja "vigade" pärast ei tasuks ilmselt väga muretseda, kui hooldusajalugu olemas, on neil need vead ammuilma remonditud.


Niiöelda "esindusautodega" on asjalood nii, et kui tuleb välja uus mudel või näotõste, siis kõik varasem on juba vaeste pärusmaa. Ja vaesed pole kunagi "soliidsed".

Autor:  Cemtey [ 09.05.2017 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

E klass üldiselt kunagi oli üpris kallite üllatustega.

Näiteks, soovitan pilgu peale visata vaakumpumbale. (W210) Puhul oli tagaistme all kõrvalistuja pool. Kui peale istuti siis istuti katki lõpuks ka need plastmassist voolikud selle peal, 115K EEK maksnud masinal, maksis pump esinduses 7K kui mootor üles ütles kuna voolikud puruks, siis uue mootori sai romulast teiselt pumbast, ühtpidi pumpas vaakumit, teistpidi + ja - genereeris kompressorõhku. Pull vidin, ise tuli kokku ehitada miskit. Kui ukselukud korralikult ei toimi või ka kui toimivad, tõsta tagaiste üles, ja ehk on ka W211 puhul samas kohas.

Autor:  Cemtey [ 09.05.2017 23:29 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Siin üks otsib W210 juppideks juba. viewtopic.php?f=13&t=163964

Soovitan E klassi asemel vaadata C klassi 2001+. See ei lagunenud isegi mitte ühe jupi võrra sellel ajal kui minu kasutuses oli. Diisel.
Lisaks on C klassi juhitavus kõvasti parem libedaga. Näiteks mustal jääl võid 100km/h möödasõitu teha, kui külge ette tirib, lased gaasi hetkeks lahti, tõmbab kohe sirgeks tagasi. Vaata, et naelad all oleks.

E klass + lamellid poleks mitte muffigi teha selle laevaga.

Autor:  Cemtey [ 09.05.2017 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Ja kui mingit luks masinat tahad, siis Lexus LS 430 (2001 ja edasi,) suht võrreldav C klassi mersu juhitavusega (naelad kindlasti talvel, tõmbab hetkega sirgeks, ka 90km/h gaas põhja panna ei õnnestu külge ette saada mustal jääl,) +mugavus, uksed avanevad kui käe paned ukselingile ja käivitub ilma võtmeta. 5+ Auto ja kui juppidest rääkida, siis 560EURi ühe kõrguseanduri eest.. vot see masin on seda raha väärt.

Autor:  x2k [ 10.05.2017 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

No w210 ja C klassi võib jaanitulle tõugata. Olen omanud C6 jne. Selliseid vanu premium marke peetud küll. Huvi tekkis lihtsalt w211 vastu. Olen siin vaatamas käinud kallimaid ja odavamaid. Müüakse ikka igasugust sitta küll. Lootus hakkab kaduma varsti ja tuleb sammud Dacia müügisalongi poole pöörata.
:D

Autor:  v6sa [ 10.05.2017 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Cemtey kirjutas:
...
Lisaks on C klassi juhitavus kõvasti parem libedaga. Näiteks mustal jääl võid 100km/h möödasõitu teha, kui külge ette tirib, lased gaasi hetkeks lahti, tõmbab kohe sirgeks tagasi. Vaata, et naelad all oleks.

E klass + lamellid poleks mitte muffigi teha selle laevaga.


Loll jutt suhu tagasi - lamellidega punnsilm tõmbab end kenasti sirgu, kui pole just päris risti lastud ja tee laiusest piisab. E-klass on suur auto. Naastudega on muidugi kindlam, see on õige.

Kui inimene küsib lääpsilma kohtal, siis miks te pakuta talle punnsilma ja kurvasilmset kutsikat? Funktsionaalse lugemise hälve?

211 roostetab siis, kui on avariiline. Või labaselt kriibitud.

Ükski MB ei ole murevaba. Murevaba on rendiauto.

Autor:  Black66 [ 11.05.2017 10:37 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

211 roostetab ka siis, kui on uuena Eestist (rootsist või soomest kah nt) ostetud. Saksast ja veelrohkem lõunapoolt toodud isendid hakkavad pärast 5-7 aastat Eestis sõitu esimesi roostemärke näitama.

Vaadata tasuks 2004 üles isendeid, esimestel on palju elektrikalasid, olen mitmega maadelnud ja see on oluliselt kallim rahakoti jaoks kui mingi roostetav tiivaäär.

Juhitavuselt on 211 väga hea ja mingi C-klassiga küll võrrelda ei saa. :kill

Autor:  x2k [ 11.05.2017 11:21 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Roostetav tiivaserv polegi nii hull. Kuid kui ukseplekk on juba lahti mädanenud, siis vähe sitasti. C klassi võtaks ainult kas C32 AMG või C55. Ülejäänud sellised räkatsid ei kannata kriitikat. Algusaasta oma ei otsigi. Ei otsi ka priliikivi, kuid võiks enamvähem viisakas olla. Aga Valerid ja Vadimid ütlevad, et kõik on sajebis, sõidab väga sujuv. Roostet tsut tsut. Kohale minnes on pilt ikka väga trööstitu.

Autor:  tomcraft [ 11.05.2017 14:30 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

x2k kirjutas:
Roostetav tiivaserv polegi nii hull. Kuid kui ukseplekk on juba lahti mädanenud, siis vähe sitasti. C klassi võtaks ainult kas C32 AMG või C55. Ülejäänud sellised räkatsid ei kannata kriitikat. Algusaasta oma ei otsigi. Ei otsi ka priliikivi, kuid võiks enamvähem viisakas olla. Aga Valerid ja Vadimid ütlevad, et kõik on sajebis, sõidab väga sujuv. Roostet tsut tsut. Kohale minnes on pilt ikka väga trööstitu.


Eks nii on päris paljude selliste mudelitega millel hinnaskaala on ulmeliseks paisunud. Punnsilma pm annab sortida 2500-10.000€. Ilmselgelt võib puusalt tulistades öelda, et kuni 5-6 tonnini on totaalne p*sk, või siis on ls tugevalt üle 500.000 (mis pole muidugi teab mis katastroof kui on pakkuda adekvaatne ajalugu) aga suuremal osal on ilma ühegi paberita 200-300k kellal ja hooldusajalugu kujutab endast "naaber Kirill on eluaeg autosid teind ja hoidis kõik rea peal)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/