Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

W211 2003-
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=164084
2. leht 2-st

Autor:  Cemtey [ 12.05.2017 16:15 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

v6sa kirjutas:
lamellidega punnsilm tõmbab end kenasti sirgu, kui pole just päris risti lastud ja tee laiusest piisab. E-klass on suur auto. Naastudega on muidugi kindlam, see on õige.


E W210, ei tõmba sirgeks. Lamell all automaatkastiga, siis ratas veab, vaba peale lükates sa ei päästa otse libisemisest, sest haakumist ei ole ja sa ei saa autot juhtida ei vasakule ega paremale. Kui plaanid kasutada käsipidurit, siis võid hakata otsima emergency-break ehk hädapidurit. Mersude miinus on see, et puudub vana hea kangiga käsipidur, juhi pool istet.

Mazdal on käsipidur kõrvalistuja pool. Seda andis ka otsida kui vaja läks.. (sain siiski sirgeks ;) )

Autor:  maksim12 [ 12.05.2017 16:45 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Cemtey kirjutas:
v6sa kirjutas:
lamellidega punnsilm tõmbab end kenasti sirgu, kui pole just päris risti lastud ja tee laiusest piisab. E-klass on suur auto. Naastudega on muidugi kindlam, see on õige.


E W210, ei tõmba sirgeks. Lamell all automaatkastiga, siis ratas veab, vaba peale lükates sa ei päästa otse libisemisest, sest haakumist ei ole ja sa ei saa autot juhtida ei vasakule ega paremale. Kui plaanid kasutada käsipidurit, siis võid hakata otsima emergency-break ehk hädapidurit. Mersude miinus on see, et puudub vana hea kangiga käsipidur, juhi pool istet.

Mazdal on käsipidur kõrvalistuja pool. Seda andis ka otsida kui vaja läks.. (sain siiski sirgeks ;) )

Põhjagaasi tuleb peal hoida, mitte neutraalile lükata!

Autor:  Cemtey [ 12.05.2017 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

maksim12 kirjutas:
Põhjagaasi tuleb peal hoida, mitte neutraalile lükata!

Ja kus sa selle põhjagaasiga lähed limiteeritud ruumiga parklas kui jää on ootamatu?
Siis tuleb küsimus tagasillaga vs esisillaga. Mersud on tagasild, Mazda esisillaga jää peal lamelli põhjagaas ei aita, sest haakumist ei ole (proovitud.) E-Klassiga ei olnud paraku sellist mõtetki gaasi põhja panna, siis oleks mahakandmisele läinud. :D

Loogika ütleb, et kui sul ees on post ja märkimisväärne juhitavus puudub vasakule ja paremale, siis annad gaasiga hoogu juurde. Sõltub nurgast, võid ka külg ees E-klassi raskuse tõttu posti otsa sõita.

Lisaks mainin, et LS pidurdusmaa on raskuse tõttu jääl tunduvalt pikem kui mõnel pisesemal mitte E klassi mersul ega LS vms luksuslaeval. Muidu LS oli parim auto, mida omanud. (Müüsin maha. Mingi 250k kellal.)

Autor:  Fluid [ 28.05.2017 21:32 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Kas W211 kesklukk on ikka vaakumiga? Kui mul see oli, siis ma pole küll tähele pannud, et lukud ennast kinni imeksid, tundus küll nagu läksid üsna kiiresti. Ja 2001- C klassi peetakse ju eriliseks saastaks, kuidas see saab olla parem valik kui W211?
Kui igav välimus välja arvata, siis on W211 hea auto. Kõige hullem tüüpviga vist ongi see SBS plokk, käigukasti jahuti jamad on vist tänaseks kõik juba korda tehtud. Roostetab võibolla rohkem kui E60 või C6 aga kindlasti mitte nii hullusti kui W210 või W203. Ja väga palju häid mootoreid pakuti ka, diislistest parimad peaks olema 2,7 ja 2,2.

Autor:  Black66 [ 31.05.2017 21:22 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Jah, 2.7 on tõesti hea, millel saalekolks sisse saada 400-500k pealt pole mingi imetegu. Nähtud neid küll. 3.2 diisel on vastupidavam, 2.2 pole kah paha, lihtsalt jube traktor.

SBC pole tänaseks päevaks küll kuskilt otsast kulukam, kui näiteks universaali õhkvedru. SBC ploki saab juba 800€ kätte, uue Boschi loomulikult.

211 on kesklukk elektriga nagu ka 203, viimane vaakumiga oli 210.

Autor:  Fluid [ 01.06.2017 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Sa mõtled 3,2 all seda R6 mootorit jah?

Autor:  v6sa [ 01.06.2017 12:06 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Cemtey kirjutas:
maksim12 kirjutas:
Põhjagaasi tuleb peal hoida, mitte neutraalile lükata!

Ja kus sa selle põhjagaasiga lähed limiteeritud ruumiga parklas kui jää on ootamatu?
...


Ega siis pole miskit teha, kui talvisel aal parkla ootamatult jääs on. Siis tulebki selle otsa maanduda, mida füüsika määrab. :waah

Olen viimased 13 aastat pidanud erinevaid mersu universaale ja sekka sõitnud kõiksuguse sodiga. Nii 50 + kkm aastas. Pean endiselt parimaks talveautoks piisavalt võimsa diiselmootori, lamellrehvi ja automaatkastiga universaalmersut. Lihtne ja loogiline raske auto, mis ei üllata ega jäta hätta. 211 puhul on ka ESp piisavalt nobe, et mitte ära tappa üritada. 210 puhul on võimalikud sellised olud, kus ESP-st on vaid kahju. Aga need ilmnevad alles siis, kui oled kaugel teiselpool mõistlikkuse piiri. :evil:

Pullitegemiseks hästi ei sobi, kuna on:
A) liiga raske;
b) liiga uimane mootor.

EDIT: Aga õnneks on pemm. Või paraolümpia, kui auto just peab valeotsavedune olema. :think

Autor:  Fluid [ 01.06.2017 13:27 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

v6sa kirjutas:

Aga õnneks on pemm või paraolümpia, kui auto just peab valeotsavedune olema. :think


Kas maailmas on üldse olemas mõnda valeotsavedulist Bemmi? :?

Autor:  v6sa [ 01.06.2017 14:12 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Fluid kirjutas:
v6sa kirjutas:

Aga õnneks on pemm või paraolümpia, kui auto just peab valeotsavedune olema. :think


Kas maailmas on üldse olemas mõnda valeotsavedulist Bemmi? :?


Mitmetimõistetavus õgvendatud, tänan märkamast.

Autor:  maeiteaasju [ 01.06.2017 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: W211 2003-

Fluid kirjutas:
v6sa kirjutas:

Aga õnneks on pemm või paraolümpia, kui auto just peab valeotsavedune olema. :think


Kas maailmas on üldse olemas mõnda valeotsavedulist Bemmi? :?


Mahtuniversaalid on.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/