Üldiselt need aisinid agu kestavad aga esivedustele vulvadele disainiti ju maailma õheimad tomatid, sest risti R6 oli vaja ju vahele panna
Tagavedustel on samuti aisinid mis oh üllatust, jagavad seda kasti esimese otsa LS ja GS lexustega mis omakorda ju usa turule viidi. Seal on pigem probleemiks elektroonika (meil on ju hea kliima), sest see kast on väga elektrit täis tolle aja kohta. Vulva insenerid leiutasid sinna veel ühe solenoid ploki lisaks ka. Muidu mehhaaniline osa on väga usaldusväärne.
BMW'dega on see asi, et neid on tulnud tihtilugu GM või ZF toodangu automaatkastidega. Viimane on minuarust usaldusväärsem aga 90ndatel kui see jõutegemise masinate jõu võidujooks pihta hakkas siis kastid lihtsalt ei jõudnud järgi.
X5el ei olegi minuteada mingit enda käigukasti vaid seda jagavad veel mitu teist BMW'd ning vabalt veel persetäis autosid. Näiteks E70 ja Q7 ZF kastide vahe seisneb ainult õlifiltri asukohas. Aga sellist asja on palju, et kui ühel margil on kast päris lahja kombinatsiooni küljes, siis teisel sama marki autol võib ta 2x võimsama mootori otsas istuda ja pole ime, et ei kesta.