Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=165623
2. leht 3-st

Autor:  WhoIsTheMaster [ 13.01.2018 19:33 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

Miks seda dpfi välja vaja lõigata? Tänapäeval saab dpf filtreid läbi ka pesta. Olen omal ja paaril tuttaval pestnud. Siiamaani pole nagu mingit jama rohkem nendega olnud. Pesemine on räigelt odavam(ma ei viitsi ainult altkookimisega tegeleda). Karlaauo pakkus võtmed kätte läbipesu 200€.
Oluliselt odavam, kui pornograafia tegemine, ning hiljem pole TÜVis probleeme ka, kui see filtrite kontroll lõpuks ametliku sunni saab.

Autor:  mattu [ 13.01.2018 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

pigem võtaks v70,ruumi rohkem,mugavam,d5 moto jne

Autor:  trafic_flow [ 13.01.2018 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

ega selle läbipestud dpf-iga pikka pidu pärast nagunii pole. see sisuliselt raha tuulde loopimine.

Autor:  S!!M [ 13.01.2018 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

mattu kirjutas:
pigem võtaks v70,ruumi rohkem,mugavam,d5 moto jne

Ei ole see V70 Passatiga võrreldes midagi suurem, mugavus on teine teema juba. V50ga pole muidugi midagi võrrelda. See D5 pole ka mingi imemootor, enamus on pool milli maha uhanud ja kestvus sõltub täielikult eelmiste omanike hoolsusest nagu kõigel muul.
DPF on enamusel peal va. esimeseotsa mudelitel, aga nagu eelnevalt mainitud, siis sellele saab suht mõistliku raha eest ravi, ei tasu lihtsalt viimaseid kopikaid auto enda ostu alla kulutada.

Autor:  tomcraft [ 13.01.2018 23:24 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

WhoIsTheMaster kirjutas:
Miks seda dpfi välja vaja lõigata? Tänapäeval saab dpf filtreid läbi ka pesta. Olen omal ja paaril tuttaval pestnud. Siiamaani pole nagu mingit jama rohkem nendega olnud. Pesemine on räigelt odavam(ma ei viitsi ainult altkookimisega tegeleda). Karlaauo pakkus võtmed kätte läbipesu 200€.
Oluliselt odavam, kui pornograafia tegemine, ning hiljem pole TÜVis probleeme ka, kui see filtrite kontroll lõpuks ametliku sunni saab.



Igal asjal on oma eluiga. 200€ mingi surnud varuosa läbipesu eest tundub ikka päris krõbe hind, arvestades nagu Trafficgi mainis, on tegemist üsna ajutise lahendusega. Arvestades, et praktiliselt sama raha eest saad probleemi igaveseks eemaldada. Ülevaatlusel heitgaasidega ei teki probleeme, kui kõik muu korras.

Ühesõnaga jutu point on, et nii Volvo kui Volkari diislite reaalsed läbisõidud on järelturul reeglina sellised, et lähiaja to-do listis on oluliselt valusamaid kohti, kui see filter.

Ja mis ruumi puudutab V70s, siis pagass on küll üüratu, aga see tuleb osalt tagumise istmerea arvelt. Polstrid ja istmed on samuti Volvos massiivsed ja istuda on ääretult mugav, aga osalt ka selletõttu on jalaruum tagaistujatel arvestades auto kabariite ikka üsna tagasihoidlik.

Autor:  WhoIsTheMaster [ 13.01.2018 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

Te ikka teate miks läbipesu tehakse, mis dpf filtris ummistuse korral aset leiab ning mida pesu teeb? Ega läbipesu mingi veega solgutamine pole. Selleks ikka õiget keemiat vaja. Mis iganes vesi isegi ei kratsi seda filtrit.

Autor:  GTIDriver [ 14.01.2018 11:04 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

DPF ummistus on tagajärg. Puhtaks võib selle kuuks-paariks saada, kuid varsti jälle umbes.
Umbe läheb see rikkis termostaatide, rõhu/temp. andurite, pihustite, turbo jms pärast. Tegeliku veapõhjuse eemaldamine maksab tihti rohkem kui DPF eemaldamise "teenus". Seetõttu paljud ökosohvrid eelistavadki autot otseselt remontimata kangi DPF-st läbi lüüa.

Autor:  tomcraft [ 14.01.2018 16:59 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

GTIDriver kirjutas:
DPF ummistus on tagajärg. Puhtaks võib selle kuuks-paariks saada, kuid varsti jälle umbes.
Umbe läheb see rikkis termostaatide, rõhu/temp. andurite, pihustite, turbo jms pärast. Tegeliku veapõhjuse eemaldamine maksab tihti rohkem kui DPF eemaldamise "teenus". Seetõttu paljud ökosohvrid eelistavadki autot otseselt remontimata kangi DPF-st läbi lüüa.


DPFi ära mõrvamiseks piisab ka täiesti keskmise diislijuku auto igapäevasest kasutamisest, ehk siis töristatakse linnavahel lühikesi otsi, kus mootor ei saavuta piisavalt kauaks töötemperatuuri ning iseeneslikud põletusprotsessid ei alga / jäävad poolikuks. Uue DPFi hind peaks jääma suurusjärku 1500€, olenevalt automargist kõigub ka hind natukene siia-sinna.

Autor:  Random Hero [ 14.01.2018 18:10 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

off-topic. Sotsiaalmeedia kärgmõistus on hirmuäratav. Pole ise DPFiga diislit omanud, lugesin vaid siinset teemat. Panin teema kinni, läksin FBsse ja esimene reklaam pakkus DPFi pesu.

Autor:  WhoIsTheMaster [ 14.01.2018 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

dpf ummistus on jah tagajärgi. Kuid olenevalt autost 200 000-250 000 km on dpf filtri täitumine normaalne. Pm võib paralleeli tuua korstna pühkimisega. Sa pead seda iga mingi aja tagant lihtsalt puhastama. dpf filter saab samamoodi täis, nagu mis iganes muu filter. Kuna dpf filter on uuest peast kallis ja ka pesemine on võimalik, siis pesu on hea lahendus. Pesemise käigus filtri enda struktuuriga ei juhtu midagi, ning ka keemiliselt säilib sama materjalide olukord. Kui just mingi lambi happega kallale ei lähe, mis suudab tahmaga märguda ning sees olevad väärismetallid välja pesta.

Autor:  Indrek300 [ 16.01.2018 05:30 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

mattu kirjutas:
pigem võtaks v70,ruumi rohkem,mugavam,d5 moto jne


Ma ostaks phaetoni, ruumi rohkem, mugavam, kolmene disla, fakk mis soovitused!

Autor:  varikasutaja [ 16.01.2018 09:58 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

ma võtaks auto, aga hooldada ei taha

Autor:  Indrek300 [ 17.01.2018 04:39 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

varikasutaja kirjutas:
ma võtaks auto, aga hooldada ei taha


Ära targuta oma hobuseseljas!

Autor:  varikasutaja [ 17.01.2018 10:56 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

täpselt selline see teema on ju.
kujutad sa traagikat, paarisaja tuhande km peale kulub autol hooratas ära või läheb pasafilter umbe, täitsa lõpp. olen kuulnud et mõnda autot peab tihedamini tankima kui 500km :waah

Autor:  Tanel [ 20.01.2018 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: VW passat b6 või Volvo V50 2004 diisel

Selles suhtes mida aeg edasi, seda rohkem tihti pekkiminevat kola autole külge pannakse.
Ega need mingit efektiivsust juurde ei anna, puhas keskkonna ja EU nõuete teema.

DPFi umbeminemiseks piisab täiesti veidi valest õlist. Minu kogemustepõhjal on ülimalt tundlikud autod volvod. Inimesed küll tihti jälgivad, et õlitootja lubab õli kasutada DPF filtriga autol kuid see pole ainuke nüanss. Näituseks võib juba ämbrisse astuda õli päritolumaa seadustega kus on teised nõuded kui meil jms.
Aga tihti mängib hoopis rolli näiteks tahmaosakeste sisaldus õlis.
Ühesõnaga seda DPFi võivad päris mitmed tegurid pekki keerata. Tihti on selleks mingi muu vigane detail nagu eespool mainitud.
Need kes linnavahel lühikesi otsi töristavad võiksid aegajalt tühjaks ka lasta kusagil või siis kasutada põletusprotsessi soodustavat lisandit.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/