Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 30.04.2024 23:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
qpi kirjutas:
usku kirjutas:
Täna tulin Tartusse hoopis isendiga 2005 a Citroen C4 1.6 automaat. TERVE tee sõitsin cruisega @ 92 km/h, tegin kaks möödasõitu ning 1 kohvipausi, 70 alas lasin kiiruse korraks alla ja kiirendasin sujuvalt üles. ca 20 km sõitsin Sebe bussi taga. Keskmine kütusekulu tuli 7,2 l / 100 km kohta... kõik radarid näitasid täpselt sama kiirust, mida elektrooniline spidomeeter mu autos ning auto mõõtis läbisõitu 3 km vähem kui näitasid teetulbad.


Kas automaat käigukast annab Citroenile tõesti nii palju küttekulus juurde? Paar aastat tagasi sai võetud Citroen Xsara 1.6 keskmine kulu 880km kohta ja selleks oli 5.7, sisaldas ka natukene linnasõitu ning Soomes 110 km/h sõitu. Citroeni 1.6 on väga ökonoomne mootor.


Pole see küttekulu 7,2 midagi nii hullu bensukaga, eriti, kui automaat on, lihtsalt on inimene kes räägib ausalt küttekulu ära nii nagu on, mitte ei mõtle ulmenumbreid välja:)
Samuti kuulun mina nende hulka, kes küttekulu osas ei valeta.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 15:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss kirjutas:
> Diisel on just pöörete alguses hea, tal avaldub pöördemoment madalast pöördest.

See väide kehtib paraku vabalthingavate ja päris vanade turbodiislite kohta. Juba 90ndate algusest tehti ka päris võimsad turbodiislid sellised, et päris all otsas ei toimu eriti midagi, varsti midagi juba toimub ja kui turbo taha tuleb, siis on juba lust ja lillepidu - põhjuseks alandatud surveaste vabalthingavatega võrreldes, et ka turbomootor kestaks.

> Täiesti jabur jutt, scorpa ei võta sul elusees 4 sajale. kui 6-ga hakkama saad oled õnnega koos

Jaburat pole midagi, kuigi enamike suust ma seda juttu siiski ei usuks. Aga see, kes on tunneb mootoreid, oskab selle ise lahti võtta ja ära remontida (muide kapremont vanal mootoril toob juba kütusekulu kõvasti allapoole!) ja pärast ka õigesti ära häälestada, see võib sealt saada kätte üsna väikesed numbrid. Omal oli kunagi üliväikese läbisõiduga 86a diisel-Scorpa talvesõiduautoks, sõitsin ainult maanteed (st linnasõitu max 20%) - ostes oli kulu 7-8 sajale, sai seejärel ainult peenhäälestus tehtud ja keskmine kulu tuli 5.5 sajale, st puhas maanteekulu pidi olema 5 või gramm üle viie. Sama suure Audi 100 2.0D-ga sama lugu, enamus vanu masinaid pole sugugi ökod, kuid korda tehtuna on sellel maanteekulu nähtud ette u neli ja pool sajale, häälestada on võimalik oluliselt täpsemalt kui tehasenormid, tuli ka minul linn/maantee keskmine kogu auto omatud aja jooksul 5.5 (sh 5p nädalas iga päev 6 lühikest otsa külmalt). Kui eesmärgiks oleks ökotamine ja mootor selle tarvis häälestada, saaks sealt kindlasti vähemalt liitri veel maha. Aga Zombi Scorpa puhul jäi mulle natuke selgusetuks, misasi seal 94a ja misasi 88a oma oli? Samuti tundub see 4 sajale loogiline pigem minimaalse kuluna, mitte maksimaalsena, igal juhul tahaks sellist asja juba ise näha (mitte kulu testida vaid autot näha).

Kompuutrid on inimeste lollitamiseks, lihtsalt arvutiprogramm arvestab seda, mida saaks arvestada ka muidu. Ise kasutan alati paak täis ja odo/GPS (mitte autonavi vaid tundliku antenniga looduses müttamise gps), näeb kohe ära, mis kui palju valetab ja annab reaalse kulu.



See madala pöörde jõu puudus tundub sellepärast, et turbo pole järgi, siis tal avaldub lihtsalt jõud, mida ilma turbota pakkuda on ja see on hea, kui turbot järgi pole siis saad aru, et tegelikult ka neil uuematel avaldub jõud madalal pöördel, lihtsal on vähe millel avalduda.
Kuid on üks asi, mis vähendab ka diislil madalate pöörete jõudu, nimelt kui kolvikäik väheneb, siis pöördemoment langeb ja kw tõusevad, selliseid niiöelda sportlikumaid diisleid on meil veitsa tehtud küll jah, need on natuke rohkem pöörete pillid ka juba.
Scorpa ametlik kulu maanteel on juba midagi tugevalt üle 5, selle 5,5 võisid saavutada ainult nii, et sõitsid 4nda käiguga 60-ga stabiilselt siis jah, aga maanteel 90-ga ta sul kindlasti alla 6 ei võtnud, pole mõtet isegi mitte seletama tulla mulle seda.
selle audi 4,5 jutu võid ka ära unustada, hea kui 5-ga said hakkama, kui sedagi.

Ei ole mõtet tulla inimestele valetama ja väitma täiesti utoopseid numbreid.
Füüsika seadused siiski kehtivad ja auto edasiliikumiseks on vaja teatavat energiat, mida saab kütuseks.
paraku siin aga kuuleb selliseid numbreid, nagu auto õhust liiguks.
Tolle aja mootori tehnoloogia ja auto aerodünamaamika oli sellisel tasemel, et nii utoopseid kütusekulusid, küll kuidagi ei saa.
lisaks vanal autol ei ole enam vabajooks nii hea, kui uuel ja sa ei saa seda kah nii heaks, kui sa just uhiuut difrit käigukasti, kõiki laagreid ja muud ei osta, mis on niisiis tehase omad ja kindlasti ka värske määre neile, mitte halvem, kui seda on tehase oma.
Aga neid osi pole enam võttagi paljudele nii vanadele autodele ja kui on siis lõpp maksumuseks kujuneb 100 000kr, kui mitte peale.
Kapremonditud mootor pole kunagi sama, mis tehase oma, ühesõnaga tuleb uus mootor ka osta.
On mõningad erandid, aga need ei ole tavaliselt sõiduauto mootorid ja kindlasti mitte ei remondi keegi nii vanade autode mootoreid.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 19:33 

Liitunud: 15.07.2005 18:20
Postitusi: 120
Asukoht: Tartu
hmm.. ei ütleks et saatanast. Kui ostad auto, millel pump ja muu tähtis korras on siis saad sõidurõõmu pikaks ajaks. Varem oli peres siis Passat 1,6 TD ( 55kW vist ), millel oli plussiks hea suur paak ning üldse ei ütle midagi halba antud auto kohta (oli ta aastast 93) ning praegu Passat 1,9TDI (99a.) ja mõlemad on vägagi ökonoomsed autod. Kuigi massi on uuemal Passatil suhteliselt palju ja kW vähevõitu, on ikkagi 90nelt gaasi vajutades tunda tõmmet (väänet diislil jagub) ja kõige ökonoomsem pidi olema sõita täpselt 90nega, kuna siis pöörded just natuke alla 2000.. Endal on BMW 325 disla ja piisavalt kW ning maanteel tuleb keskmiseks ikkagi ~ 6 l/100km ja linnas alla 10l/100km. Eelsüüteküünlad korras läheb ka külma ilmaga käima. Bens küll äkilisem, aga madalatel pööretel diislil enamasti rohkem jõudu ja kui pöörded on 1600 - 1800 juures siis tuleb ka turbo taha :devil


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 21:18 

Liitunud: 27.05.2003 19:27
Postitusi: 162
Asukoht: tallinn
Oli endal ka mingi aeg otsuse koht, kas diisel või bensiin. Kuna mul on läbisõidud suured, aastas kuskil 35.000 ja 40.000 vahel, siis otsustasin proovida diislit. Kõik senised autod olid olnud bensiinimootoriga.

Esimeseks katseeksmplariks sai Saab 9-3 2.2 tdi. Sellel autol on siis põhimõtteliselt Opeli diisel peal. Lugesin ja uurisin enne ostmist tõsiselt vigade poolt erinevatest kommentaaridest. Tundus, et kestab ja kui lendab, siis lendab korralikult. Kui auto kätte sain, siis diisli omadused üllatasid nii positiivselt, et suu oli pidevalt kõrvuni. Mootoril jõud juba madalalt olemas, ei pea pöördesse ajama. Ja mis põhiline, kütust neelas üsna vähe. Maanteel ca. 5.5-6 ja linnas 7. Väidetavalt pidi see mootor veel janune olema. Remondiks kulus ühe korra rohkem raha, kui otsustas kõngeda õhumassimeeter. Alguses ei olnud vahet peal emootoritule põlemist, kuid mingil hetkel hakkas jubedalt suitsema ja kütusekulu hüppas ülesse. Peale selle vahetust oli mootoril juba endine meeleolu tagasi. Väga hea auto oli, kuid kahjuks sõideti katki.

Järgmist autot vaja ja nüüdseks ei olnud enam küsimust, kas diisel või bensiin. Loomulikult diisel. See kord siis osutus valituks Volvo 850 tdi universaal kerega. Sai pikalt kaalutud I generatsiooni v70't, kuid mingil hetkel tundus mõttetu maksta tunduvalt enam, et saada veidi ümaramate nurkadega armatuur.

Volvo kere on tunduvalt raskem kui Saabil ja tunne on, et Saab läks paremini pöördesse ning ka kiirendas paremini. Tegelikkus on selline, et spidomeetri järgi vaadatuna on paigalt kiirendus sama. Väike vahe on möödasõitudel, kus Saab oli erksam. Samas on Volvo vanem ja läbisõitu nüüdseks juba pea 320000 turjal. Kütusekulu poolest on Volvo natukene janusem, kuid see-eest kaks korda ruumikam. Linnas on mu kulu ca 7.2 ja maanteel kuskil 6.x. Tavaline paak tühjaks-täis arvutamisel on keskmine 6.3-6.8. Mis diisli puhul on väga mõnus, seniste kogemuste põhjal, see, et diisel ei ole tundlik selles osas, palju autos rahvast on. Volvo maanteekulu tõusis ainult keskmiselt 0.2 liitrit sajale, kui autos oli 5 inimest+nende pagas+ 4 velge rehvidega. Kiirendus säilis praktiliselt muutumatuna. Võrdluseks sõbra väikese mootoriga BMW, mis muidu maanteel neelab sama palju bensiini kui minu Volvo, annab selgelt tunda juba 3 inimese viibimine autos. Kulu märgatavalt suurem ja kiirendus tunduvalt hullem.

Muidugi, kui läbisõit on väike, siis ei ole vahe üldse tunda, siis pigem bensiinikas.

_________________
www.vedurreklaam.ee- valgusreklaamid, kleebised, freesimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 22:03 

Liitunud: 27.06.2008 01:57
Postitusi: 17
krss kirjutas:
> Diisel on just pöörete alguses hea, tal avaldub pöördemoment madalast pöördest.

See väide kehtib paraku vabalthingavate ja päris vanade turbodiislite kohta. Juba 90ndate algusest tehti ka päris võimsad turbodiislid sellised, et päris all otsas ei toimu eriti midagi, varsti midagi juba toimub ja kui turbo taha tuleb, siis on juba lust ja lillepidu - põhjuseks alandatud surveaste vabalthingavatega võrreldes, et ka turbomootor kestaks.

> Täiesti jabur jutt, scorpa ei võta sul elusees 4 sajale. kui 6-ga hakkama saad oled õnnega koos

Aga Zombi Scorpa puhul jäi mulle natuke selgusetuks, misasi seal 94a ja misasi 88a oma oli? Samuti tundub see 4 sajale loogiline pigem minimaalse kuluna, mitte maksimaalsena, igal juhul tahaks sellist asja juba ise näha (mitte kulu testida vaid autot näha).



94aasta kere ja 88aasta mootor



nats OT kah pistke see kuradi part ometi ahju!!!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 22:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
tann19 kirjutas:
Kle sierra 2.0 dohc sai keskmiseks kuluks 6L/100km
Maantee oli 5, millegiga
Kütus m66deti täpselt ära ja paak oli ennem m66detava kütuse lisamist tühi.


Tead, ära tule siin bensiini sierra kohta sjukest valet kokku ajama eksole, no way ei võta ükski bensu sierra alal 6,5 ja eestis olemas olevad kasutatud bensu sierrad ei saa oma kulu isegi mitte alla 7.

Kui diislist rääkida siis jah neile loeb vähem, kui mingi koorem peal on.
Kuid üleüldiselt võite neid ulmekulusid omavahel edasi heieteda, see palju on inimesel kogemusi ja oskusi mingil alal ei muuda seda, et ta lihttlabaselt näkku valetab või muidu loll on.
Tehases on asi juba ideaalilähedaselt paika pandud, ise sa seal küll midagi eriti paremaks enam lihtsa reguleerimise teel ei tee. sa võid oma mootori sisselased ja mis iganes ära lihvida, aga suur raske masin sul 4 ikka võtma ei hakka, jätke see loll utoopiline jutt juba ükskord.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
part, kas autoajakirjadest ammutatud lõppematu tarkus ei ole selles teemas väärikalt kaasarääkimiseks piisavalt artikleid lugemiseks ja targutamiseks takka saanud? ebakompetentsus, ebaviiakus ja täielik kitsarinnaline debiilsus vaatab vastu küll igast sinu postitusest, olgu see siis millises teemas iganes.
aga vast ei ole mõtet oma ebapädevust teiste kasutajate vastu ropendamisega enam sügavamalt alla joonida?

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 14.01.2009 23:49 

Liitunud: 01.11.2007 14:05
Postitusi: 58
Asukoht: Tallinn
usku kirjutas:
Täna tulin Tartusse hoopis isendiga 2005 a Citroen C4 1.6 automaat. TERVE tee sõitsin cruisega @ 92 km/h, tegin kaks möödasõitu ning 1 kohvipausi, 70 alas lasin kiiruse korraks alla ja kiirendasin sujuvalt üles. ca 20 km sõitsin Sebe bussi taga. Keskmine kütusekulu tuli 7,2 l / 100 km kohta... kõik radarid näitasid täpselt sama kiirust, mida elektrooniline spidomeeter mu autos ning auto mõõtis läbisõitu 3 km vähem kui näitasid teetulbad.

C4 1,6 automaadi kohta ennegi negatiivset kuulnud, et küttekulu pidi meeletu olema.
Samas enda C4 1,6 maantel 90km/h maanteel võtab 5,9l/100km (kompu näitab 6,1l/100 km aga 5,9 saadud tanklast tanklani). Üle 90km/h tõuseb küttekulu muidugi hüppeliselt, sest pöörded kasvad üle 3000 (manuaal kasti puhul vähemalt).

_________________
Prorent Autorent


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 00:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
traur kirjutas:
part, kas autoajakirjadest ammutatud lõppematu tarkus ei ole selles teemas väärikalt kaasarääkimiseks piisavalt artikleid lugemiseks ja targutamiseks takka saanud? ebakompetentsus, ebaviiakus ja täielik kitsarinnaline debiilsus vaatab vastu küll igast sinu postitusest, olgu see siis millises teemas iganes.
aga vast ei ole mõtet oma ebapädevust teiste kasutajate vastu ropendamisega enam sügavamalt alla joonida?

Minu arust sa ise sõimad.
sa oled ise seda seda kõike ja te ise olete siin paljud ajanud jama juttu ja lihtsalt näkku valetanud, kogu lugu nii lihtne see ongi.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 00:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2005 14:35
Postitusi: 1774
Asukoht: imavere-tallinn
seda teemat lugedes tundub et kõigil on elu säästu masinad.

meil peres passat 1,9tdi keskmine minu jala juures 6,2, ema sõidab 5,6.

Honda 2,0 98kw võtab mul enda jala juures 10-11 sajale.

Mõlema autoga on enamus otsad lühikesed- tööle.koju. kooli-koju

_________________
Madis. Http://freelander.planet.ee audi a6 avant 3.0bitdi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 01:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:38
Postitusi: 552
Asukoht: FiNlAnDiA/LäÄnEeMaA
Kle part1
Mul on peale minu veel 4 tunnistajat,teekond algas haapsalust ja sealt riiga,ja tagasi haapsallu :bs

_________________
+372 56 71 8 222
http://www.estfordclub.pri.ee/index.php ... 8dcd785f89


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 11:28 

Liitunud: 17.07.2006 14:46
Postitusi: 109
Asukoht: Raplamaa
Peamiselt liigelnud bensuneelajatega. Esimene diisel sai hangitud paar päeva tagasi seega näited tulevad enda sõidetud bensukate kohta.
Senator 3.0 132kW-88a. automaat ... minu esimene Senator üldse. Autot ostes olin arvestanud kütusekuluga al. 12l kuna rahvas nii rääkis. Suur oli üllatus kui esimest paaki tühjaks sõites tuli keskmiseks 8,5l . See ei saanud ju ometi võimalik olla ... proovisin uuesti ja sama tulemus. Üllatus oli muidugi meeldiv ja peale seda gaasijalga enam tagasi ei hoidnud. Järgneva pooleteist aasta jooksul mil autot kasutasin jäi keskmine kusagile 9,5l kanti. Mingi aeg elasin ka linnas ja seal sain keskmiseks suvel 11l ja talvel 13l. Autot müües kui jutt läks kütusekulu peale siis vaadati pilguga , et räägi räägi mees ... nädal peale auto müüki helistas ostaja (esimene mõte , et mis nüüd ära lagunes) ... tunnistas , et olingi tõtt rääkinud.
Ka praegu on hoovi peal 2 Senatorit. Uuem aastast `92 3.0 130kW ... keskmine alla 10l. Vanem `83 2.5 100kW ... keskmine 10.5-12.5l ...
Oma kogemustest tean , et kõige janusem 3.0 mootor Senator B-l on 3.0 115kW ... läheb samasse auku 3.0 150kW mootoriga. Kõige ökom aga 3.0 130kW (132kW võis leiduda algusaasta versioonidel). Tunduvalt janusemad on Senator A-d. Siit ka tõenäoliselt pärit need rahva müüdid.

Kõige ökom auto millega ise sõitnud olen oli `98 aasta Corolla 1.3 63kW manuaal. Min. kütusekulu mis õnnestus saavutada oli 5.5l ja max. 6.7l ... need siis keskmised näitajad. Nelja aasta jooksul mil autot omasin (sõitsin maha 140 t. km) tuli keskmiseks 6.2l.

Hetkel kärutan ringi oma esimese diisliga Isuzu Trooper `91 2.8 TdC ... tehase andmed lubavad keskmiseks 10l kanti ... esialgu tunduvad need andmed paika pidavat ... jääb isegi veidi alla 10l ... arvatavalt kusagile 9l kanti. Sõidan linnas ja maanteel ... mitte maastikul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 17:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
krss kirjutas:
part1 kirjutas:
te ise olete siin paljud ajanud jama juttu ja lihtsalt näkku valetanud, kogu lugu nii lihtne see ongi.

Täpselt sama loogiline mula, kui minna lugejate autode teemasse sõimama neid, kes on ehitanud autosid kauem kui siin mõnel kommenteerijal vanust, käivad peale tegemist ka dünos, et saada kätte numbriline tõestus enda jaoks (kuivad faktid, ilma emotsioonideta), ja siis tuleb mingi tarkpea seletama, et mis sest et turbo pandud, mis sest et nitro peal, mis sest et chipitud, tehase võimsusest ei saa rohkem olla ja valetate kõik näkku :kill


Ei tea, selle teemaga ma ei tegele, piirdun kütusekulu teemaga.
Kui just mõni pässakas ei tule väitma, et tema pani oma mazda 1,3 mootorile turbo peale ja sai 500 hobujõudu sealt kätte ja asi töötab kenasti. Samas ta peale turbo peale paneku midagi muud ei teinud selle mootoriga. Vat siis tülen küll, et jama ajab aga selle teemaga ma eriti ei viitsi mässata, sest seal on natuke teine lugu ja dyno stend on üsna usaldusväärne asi, kui just selle andmeid keegi ei valeta, aga jah selle teemaga ma ei tegele.
Kuid tehase kütusekulu on natuke muu asi, kui võimsuse tuunimine.
Võimsuse juurde tuunimisega, tavaliselt küttekulu tõuseb kah.

1,3 mootorile on võimalik tekitada 500 hobujõudu küll, aga mitte pelgalt turbotamisega, lisaks veel see, et see mootor peab tööle kah jääma.

Toonitan veelkord, see, et kellelgi on kogemusi või väidab, et on, ei takista tal valetamast!
Ehe näide on ühe maineka kooli õppejõud, kes autoremonti õpetas, tema vana bensiini ford scorpio võttis alati 6 sjale, ükskõik mis olud olid.
ilmselge vale ju.

Mulle hakkavad üha enam pinda käima need küttekulude valetajad, neid on lihtsalt nii massiliselt.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Vastan siis kohe siia ära, DIISEL EI OLE SAATANAST!

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: On siis diisel saatanast?
PostitusPostitatud: 15.01.2009 17:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2008 22:31
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu/Jõhvi
part1 kirjutas:
Mulle hakkavad üha enam pinda käima need küttekulude valetajad, neid on lihtsalt nii massiliselt.
Kas sa ei arva et targem oleks ise lõpetada ning mitte oma joru ajada? Kõik saavad aru kui midagi on valetatud või mitte. Antud teemas on vähemalt 5 sinu postitust, mis ütlevad kellelegi näkku "VALETAJA!". Kuidas sa saad olla endas nii kindel, kui sa ei tunne postitajat, veel enam tema masinat ning mis sellega tehtud on. Ma palusin abstraktseid numbreid ning need ma ka sain.

Lõppkokkuvõttes järeldasin siit, et pole diisel saatanast midagi. Lihtsalt on see üht tüüpi sõitjate jaoks ning bens teiste jaoks.

Kui moderaator arvab et teema võiks lukku panna, et vähendada kaasfoorumlaste meelehärmi part1 (tulevaste) postituste lugemisel, ei ole ma vastu. 7 lehekülje pealt sai kokku pandud ammendav vastus.

_________________
Oasis Solutions - veebilehtede valmistamine, värskendamine, optimeerimine


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7