Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Vanad Nissan Bluebirdid 87-90
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=22282
1. leht 1-st

Autor:  Noor24 [ 16.09.2009 00:57 ]
Teema pealkiri:  Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Õhtust.
Võimalik saada siis endale üks selline, 2,0 mootoriga isend. Seisnud on 5 aastat garaasis, roostet pole ja välimus kõik ülikorralik, omanik on tuttav. Ls on midagi 220 tuhat ja see on ka õige. Aga küsimus nüüd selline, et masin jäi seisma, sest läks koguaeg keema. Et kuidas sellel masinal juppidega on ja kas on kallid? Nt kui plokikaane kõveraks tõmmanud ja üldiselt üldse juppide saadavus?
Muidu masin tundub aus, siga mugav, salong on nagu uus ja 4x elektriaknad, mis töötasid enne seisma jäämist.

Autor:  Noor24 [ 16.09.2009 20:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Keegi aitaks? Laupäeval tahaks minna masinat vaatama ja siis on juba vaja otsus langetada :evil:

Autor:  agaa [ 16.09.2009 20:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Bensukas? Diisel? mõlemad 2,0-id. Käiguosa kestab. kontrolli kere roostekahjustusi. Ja siis kontrolli veelkord roostekahjustusi. Rooste on selle mudeli viga ja vaenlane. Tiivad B-na ca 1000- ,tuled kallid ja kereosi eriti lammutustes pole. Rooliotsad ,laagrid jms kuluosad norm hinnaga. Amordid ca 1200. Sõita üüber mugav ja vaikne auto. Pidasin sellist 2 aastat ja eelmist udelit 5 aastat. Keemaminek jama selle puhul. Diisli puhul osta uus töötav mootor. Pikk jutt. Kui käid vaatamas saada ps.mis motoga tegu. Kuna siiakanti on ka äraeksinud twinspark motod ja nende remont komplitseeritum. Mu kaasa siiani meenutab hea sõnaga kui sai sellise vabriku klaasluugist tähti imetletud. :P

Autor:  Noor24 [ 16.09.2009 21:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Bens.

Autor:  Noor24 [ 17.09.2009 00:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Sorry, et topelt post aga mis peaks kindlasti tegema enne käima panemist? Viis aastat seisnud? Uus bensiin sisse ja õli tase kontrollida? Kohe pole mõtet vist uut õli sisse panna? Muidu auto käis enne seisma jäämist, aga läks keema.

Autor:  agaa [ 17.09.2009 08:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Kuna ta keema läks siis ega sa temaga sõitma ja paarutama lähe. Uus benss ja aku kaasa proovid kas käib. Kui käib siis las töötab senikaua kuni keema läheb. Või teed seda hiljem kodus. Vaata kas vurri käima tõmbab eest ja kas jahutussüsteemi suur ring lahti läheb. Pärast keemise vea likvideerimist vahetad õli.
Bensuka moto remont on odavam. Vaja sul siis nö ülemist tihendisarja koos plokikaane tihendiga,termostaati, plokikaane polte sest vanad venivad järgi. Kui teed endale siis võta lahti ka õlivann ja pese seestpoolt ära. Seismisega laagerdub ikka uskumatu sodi sinna ja kui auto ajalugu ei tea siis tont seda teab mis õlidega sõidetud on. Siis veel uued küünlad ,vajadusel juhtmed sest juhtmeid vahetatakse iga40000 km järel. Vastu talve veel ka kütusefilter. Mul peaks veel alles olema üks Bluebirdi rem. raamat ,küll venekeelne aga seal kõik ilusti ära näidatud mis ja kus. Haynesi analoog. Kiirotsing riiulilt ei tuvastanud seda.

Autor:  Noor24 [ 17.09.2009 13:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Masin ei lähe põlluralliks vms. Ikka igapäevasõiduks :)

Autor:  Noor24 [ 19.09.2009 22:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

Käisin vaatamas. Selgus ,et see on mingi eriline mudel, 90 ja peale oli aasta. 8 küünlaga ja kolme süütepooliga mingi täispritsungi värk.
Noh generaatori rihm on katki, sest genekas on kinni roostetanud, plokikaane tihend tuleb vahetada, halvemaljuhul plokk lihvida või uus. Noh ja sellised nipet näpet tegemist ja keegi ei tea tegelt kui palju seal teha oleks vaja :( . Ma olengi nüüd küsimuse ees ,et pärast on seda nii keeruline remontida ja läheb sitaks pappi alla:S. nt Golf 3 mootoriga võrreldes(1,6) mida on omajagu lahti kokku pandud siis seal on poole rohkem juhtmeid ja kõik võimalike voolikuid.

Autor:  agaa [ 21.09.2009 10:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

[quote="Noor24"]Käisin vaatamas. Selgus ,et see on mingi eriline mudel, 90 ja peale oli aasta. 8 küünlaga ja kolme süütepooliga mingi täispritsungi värk.
Noh generaatori rihm on katki, sest genekas on kinni roostetanud, plokikaane tihend tuleb vahetada, halvemaljuhul plokk lihvida või uus. Noh ja sellised nipet näpet tegemist ja keegi ei tea tegelt kui palju seal teha oleks vaja :( . Ma olengi nüüd küsimuse ees ,et pärast on seda nii keeruline remontida ja läheb sitaks pappi alla.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

tegemist sul siis keretüübiga T72 sellel moditud stanged jms.
Jupid mis vajaksid sul vahetamist seoses keemisega.

Hammasrihm 137- eek
Hammasrihma pinguti 316- eek
Õlivanni tihend 51- eek
Ülemine tihendi kompl 820-eek
Gen rihm 105-eek
Süüteküünal 40-87 eek tk
Termostaat 120-eek
Vaata kust jupid odavamalt saad, kas Japanpartsist või Ladu 24. Ära võrdle seda autot Golfiga.

Autor:  kloox [ 21.09.2009 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Vanad Nissan Bluebirdid 87-90

oli ka omal sarnane pill ja viga oli natu erinev,mul nimelt kohapeal seistes tegi suitsukatet :D ,aga sõites kõik ok. Vahetasin plokikaane tihendi aga kasu mitte mõhkugi (käis survestamises ja lihvimises)ja nii ta seisma jäigi.Mul oli ka 8 küünalt peal(maha keerates nendest üle poole murdus),aga karpa ja jagaja oli vana.Nii et 8 küünlast töötas 4.Ja kuna mul sai kopp ette,siis läks kuusakoskisse.Stanged ,tagaluuk ja nipet-näpet vedeleb kuuri all veel alles.Aga muidu oli väga mugav küll.Ja amortide koha pealt sobivad kõik sinilinnu omad sinna,neid koode pole mõtet tähele panna.Mul oli T12 ja alla läksid U11 ehk universaali amordid ja siis ostsin T72 ja sinna läksid sama varjandi omad alla,kuna sain pm tasuta need.Kui pill korras,siis pm väga vastupidav masin,kalla ja talla.Aga enne kui lammutama hakkad,siis pane paberile kõik juhtmete ja voolikute asukoht kirja,siis pärast lihtsam kokku panna.Ahjaa ja veel nendel oli mingi imelik viga 5-s käik kadus ära millegipärast,kahvel vist läks katki,ei mäleta enam täpselt ja keegi ei tahtnud rääkida ka ning parandada samuti mitte.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/