krss kirjutas:
Need tuttavad, kes sõidavad C2 ja C3-ga, kiruvad vaid mõttetult suurt kütusekulu, muus osas autoga rahul. Aga neil tegelikult ka läbisõidud veel suht tagasihoidlikud (nn pere teine auto). Olen sõitnud ise C1-ga ja kui nii madal ei oleks, siis oleks juba ammu omale sellise ostnud. Selle reaalne keskmine kulu isegi ainult linnasõite tehes tuli minu käes vaid 5.2 (vähem kui tehase norm sellele Toyota vvti mootoriga putukal, maanteekulu samas tehase normist suurem)
Maantee kulu on selline üsna kindel asi ,stabiilne sõit 90-ga sellepärast see on nii, aga linnakulu on ju nii kõikuv ja arvestatud arvatavasti tihedama liiklusega linnaga, kui sina sõitsid, linnakulul loeb niipalju ka see, kuidas ise autot juhid jne, sellepärast see nii erinev ongi, sestap mulle maantee kulu meeldibki.
Linnakulul on küll oma miinimum, aga seda on võrdlemisi keeruline võrrelda, tiheda liiklusega õieti sõites kipuvad muidugi teatud sarnased numbrid tulema.
Citroen töötati välja ja seda ka toodetakse riigis, kus on suuremad linnad, kui eestis seega ka vähe teistsuguse liiklusega.
Ma ei tea mis linna sa krss sõitsid ja mis liilusega täpselt.
Aga kulu järgi 5,2 võttes ei saanud see mingi erilise tihedusega liilus olla.
Kuid nüüd eelmisele postitajale vastates, siis citroen c3, on normaalse turvalisusega, midagi eriliselt head ei ole, kuid täitsa normaalne.
Samas su sõbra näol saab öelda, et eks vahel veab ka, aga üldiselt jah citroen c3-l turvat ikka väheke on, mistõttu võibki öelda, et normaalne turva tänapäeva mõistes, aga mitte midagi eriliselt head.