01tuner kirjutas:
Tänud vastajatele, kuid kuna õnneks esimest korda autot ei oska, siis neid küsimusi sai juba küsitud, kuid jah, ausaid müüjaid on vähe. Mina olen sellega arvestanud, et alati peale ostu tuleb kindlasti mingi viga välja, ent kui müüja vastab ühte pidi ja kohale minnes on teine lugu, siis on pilt selge. Näiteks õli söömist saab minumeelest edukalt vaadata liitekohtade juurest (kuidas on kohad enne sõitmist ja pärast sõitu. Õli vardast peaks ka näha olema peale sõitu kas vahutab/ei vahuta, kas on natuke õli läinud või ei. Või peale pisikest proovisõitu ei olegi võimalik näha kas on söönud õli või ei? Samas on küsimus, et kuidas ma tean kas on hammasrihm vahetatud või ei?
kui sa peale väikest otsa peaksid märkama , et mootor õli sööb siis ta ju lausa rüüpab seda suurte sõõmudega ...
hammasrihma vahetuse kohta küsi tsekke ... mida müüjal kindlasti pole ...
tegelikult saad ise vaadata kui rihma katte eemaldad ... mingi mõni tuhat sõitnud rihmal peavad kirjad ilusti peal olema ja rullikute poolne pind täielikult ilma mõradeta ... veepumbaga veidi keerulisem aga seda saab vähemalt näha ega ta leki ... vaikselt lekkivale veepumbale tekib selline vahu moodi moodustis ...
tegelikult kui muus osas on auto korralik siis selle rihma ja veepumba hinna tingiks alla ja kindluse mõttes vahetaks ära ...
