Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K:mazda 6 gt 2002a.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=31831
1. leht 1-st

Autor:  Dialed [ 08.01.2010 15:09 ]
Teema pealkiri:  K:mazda 6 gt 2002a.

Tere

Oskab keegi midagi öelda konkreetse masina kohta :http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/545/auto_php-id=656545-www_auto24_ee.html

Ja samas kuidas lood nende mazda 6`gt üldse on, mis on plussid ja miinused.
Millele tuleks ostmisel tähelepanu pöörata?

Autor:  MartenL [ 08.01.2010 15:15 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

Loe viimast Tehnikamaailma, paras peavalu on esimeste aastate mudel rooste seisukohalt, samuti oli 2.3 mootor väga probleemne oma õlitusega.

Faceliftiga jamad kõrvaldati.

Esimeste 6-e ja 3-e kohta saab vist iga eestlane öelda, et ta ei tea kedagi, kes ei teaks kedagi, kes poleks oma Mazdaga keregarantiis käinud ning pool autot üle värvinud.
Ise tean kolme autot.

Konkreetne auto paistab piltidelt küll vägagi ühte tooni. Stangedel on uuena juba kerega toonivahe sees, sellega ei tasu nokkida. Paistab, et uute rehvide all mõeldakse uusi Hiina rehve http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=22461912.161.18818&typ=R-164315&ranzahl=4&Breite=225&Quer=45&Felge=17&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=161&sowigan=So

Autor:  Renka [ 08.01.2010 17:21 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

Faceliftil on siiski roosteprobleem täitsa olemas. Tädi mees ostis uuena omale facelift mazda 6, sõitis esimese talve ära ning sai kevadel külgedelt roostetäppe kokku lugeda

Autor:  SpikeBMW [ 08.01.2010 20:37 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

tehase keregarantii ka olemas ju... juhul kui uuena eestist ostetud ja esinduses hooldatud.

Autor:  tomcraft [ 08.01.2010 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

Roostetab mõnuga :lol Väidetevalt on see viga alles päris uuel mudelil kõrvaldatud(kahtlen sellegi, aga aeg annab aru). Samas keregarantii on pikk ja korralik.(endal 2004 autol vahetatud kõik uksed, luuk, värvitud tervenisti yle jne, kusjuures läxin sinna yltse sooviga tagatiivalt kobrutus likvideerida ennem talve-nii et pole aint relakas+spray - selle eest plussid PS! Toimis ka siis, kui 2 viimast hooldust oli tehtud mujal kui mazdaesinduses. Mingi õllekõht mulises kyll varuosa letis, aga tehas andis rohelise tule-jutt sis Tartu mazdast. Aga Sinu vaiandi puhul keregarantii läbi saand just). Ennem facelifti olid jah suure õlituseprobleemid, kuna vist oli alla pandud 2.0 karter ehk sis õli mahtus vähem sisse kui peaks. 2004 kunagi see sai kõrvaldatud. Muide, väga ettevaatlikuks teeb, et kui vaadata läbisõitu ja see õige on sis just 150k oli see piir, kus mootorid kotti jooksid. Muidugi positiivne jällegi on see, et kui eestist ostetud ja esinduses hooldatud, sis vahetati neid esinduse kulu ja kirjadega-ja neid on olnud ysna mitmeid, see on probleem tugevasti olemas. (kas seda säästuajal ka tehakse on isekysimus, aga pm teada, et on tehtud ja nende viga, nii et kohus abiks, kui muud yle ei jää, ja võidu peaks saama)
Muidu norm liikur, ruumi on, kyttekulu ja mineku suhe on täiesti ok. Kuigi nõme on see, et tahab pöördeid saada. 5000 pealt rebib veel kõvasti, nagu turbo tuleks taha, aga vahepeal on loid tsipa (vb asi ka selles, et vabalthingav benakas? - eelmised autod olid kuni 100kw benakad, ja need ei kerinud kuskil vahemikus normaalselt edasi :D). Istmed muidugi natukene kõvad, pika otsa peal kipub perse valusaks jääma, samas tuge pakuvad ja ei ole ebamugavad. Sidur on omanäoline-töötab nagu on/off režiimis ja jube raske on(ise ära harjud on mugav, aga teisest autost ymber istud sis esimese pauguga ei jõua pedaali allagi vajutada). Kasko ka väga normalse hinnaga(kui see peaks teema olema Sinu jaoks). Kontrolli veel istmesoojendusi, kas töötavad. Üldiselt lisad töökindlad ja bose sound koos 6se boxiga on ka täitsa talutav, arvestades auto hinnaklassi, kuigi nõudlikum kõrv viskaks selle originaalsuppari nahhui ja paneks midagi, mis mängib ka madalale, mitte ei lärtsu varuratta sees.

Autor:  AMD [ 09.01.2010 00:59 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

pigimatt-heliisolatsioon kohustuslik

Autor:  f115 [ 20.01.2010 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

Rooste on kõige suuremaks probleemiks, endal lendas bensupump mingi hetk, olen vahetanud ka siduri ja ühe esimese rattalaagri, midagi rohkem esimese hooga ei meenugi. Nõrgaks kohaks on pidurid, mis kipuvad kinni jääma, kui ei hoolda/puhasta neid mingi aja tagant. Enda autot just vaevas see probleem sel nädalal.
Sõitnud olen enda omaga ca 70k km ja hetkel ei ütle ühtegi halba sõna peale selle, et roosteuss kipub ikka väga usinalt närima. Kütusekulu suvel keskmiselt 8,5, talvel keskmiselt 9,5. Eripäraks on see, et mingit vahet ei ole kas sõidad maanteel või linnas, vähemalt minul mitte. Xenoni pirnidega on vahel veidi jama, kipuvad vilkuma. Õlikulu on kuskil 1l/2000km peale, aga esinduse arust on see täiesti normaalne, liikus vahepeal mingi jutt, et mootor vajab remonti siis kui võitab õli rohkem, kui 1,3l/900km peale.
Edasi läheb täiesti rahuldavalt, maanteel möödasõitudega probleemi ei ole.

Autor:  tets [ 20.01.2010 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

mu vennal on praegu selline kuus. aastat ei mäleta, roosteprobleemi igatahes tal ei ole. piduritega oli mingi teema vahetati kettad, sadulad, täis kompott ära. muidu tore auto, edasi astub ka.

Autor:  tomcraft [ 20.01.2010 21:40 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

f115 kirjutas:
Rooste on kõige suuremaks probleemiks, endal lendas bensupump mingi hetk, olen vahetanud ka siduri ja ühe esimese rattalaagri, midagi rohkem esimese hooga ei meenugi. Nõrgaks kohaks on pidurid, mis kipuvad kinni jääma, kui ei hoolda/puhasta neid mingi aja tagant. Enda autot just vaevas see probleem sel nädalal.
Sõitnud olen enda omaga ca 70k km ja hetkel ei ütle ühtegi halba sõna peale selle, et roosteuss kipub ikka väga usinalt närima. Kütusekulu suvel keskmiselt 8,5, talvel keskmiselt 9,5. Eripäraks on see, et mingit vahet ei ole kas sõidad maanteel või linnas, vähemalt minul mitte. Xenoni pirnidega on vahel veidi jama, kipuvad vilkuma. Õlikulu on kuskil 1l/2000km peale, aga esinduse arust on see täiesti normaalne, liikus vahepeal mingi jutt, et mootor vajab remonti siis kui võitab õli rohkem, kui 1,3l/900km peale.
Edasi läheb täiesti rahuldavalt, maanteel möödasõitudega probleemi ei ole.


palju sul ls on? Minu omal 150k ees ja neid vigasid kyll ei ole täheldanud, peale rooste muidugi. Õlikulu kohta oli see, et kui toorelt pähe anda, sis pidi ryypama hakkama. Ise olen siiani teind 15-20k välbaga hooldusi, pole kordagi vahepeal pidanud õli juurde valama ja pidurid asjad määritakse ikka hoolduse ajal jne. Mul muidugi 2004a ka, aga pidurid ja asjad ilmselt ikka samad. Aga kyttekulu kohta ytleks, et 8,5 ja 9,5 on sellised numbrid mis on umbes 50/50 linn/mnt. Reaalselt koos soojendamisega kisub talvel 11 kanti linnas.(ma muidugi olen siuke vend ka, kes laseb auto, maja ees soojendeda 10-15 minutit praeguste ilmadega, vb kui kohe minema pyrstida sis saab vähema kuluga hakkama), Suvel saab 10ega ilusti hakkama, mnt on 7-8.(normaalselt sõites sain mnt yhe korra 8,5 ja see oli 5 matsi sees,+katusebox ja terve tee kickdowni haapasalu) Huvitav on veel see, et ökom on sõita 130-140ega kui 70ega.... :evil:

Autor:  f115 [ 25.01.2010 02:10 ]
Teema pealkiri:  Re: K:mazda 6 gt 2002a.

tomcraft kirjutas:
palju sul ls on?


250k hetkel just sai täis. Endal oli 5kesi autos, kõik täismehed+boks+nelja päeva varud pagassis ja suusavarustus jms, kuluks maanteel 11,2l/100km. Eks need probleemid hakkavad ilmnema ka, mul on teada ajalooga auto, kui sain oli ees 180k ja siis ei olnud ka veel midagi vahetatud.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/