Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Subaru Vivio GLi, R4, 1993
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=32595
1. leht 2-st

Autor:  sygnus [ 17.01.2010 02:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Putukat tahad, siis võta enne miski turboga Fiat Punto vms. Omal lõbusam. Kerejoon on ilusam, minek on parem & küttekulu ka teab, mis out pole. 8)

Autor:  offline [ 17.01.2010 03:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Räägi mille vastu vahetad ?

Autor:  charly [ 17.01.2010 05:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

tule mõistusele!
Mis sa sellise asjaga peale hakkad? osta auto, mida ei pea häbenema

Autor:  Lihapirukas [ 17.01.2010 05:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Ei näe küll põhjust, miks peaks Subaru toodangut häbenema. Küllaltki haruldane ja ilmselt ka silmatorkav aparaat. Pakuti vist isegi nelikvedu. Mõnus väike üllatusmuna ja sülearvuti vastu mõistlik saada ju.

Autor:  Scorpio Ghia [ 18.01.2010 13:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

räägitakse et veermiku kohta kurta ei saa, juhitavus on suht hea sellise mikro auto kohta, nimi Vivio tähendab - 660 (VI - 6, VI - 6, O - 0)

mootori kohta midagi halba pole leidnud, ise arvan, et vaata keret, sest vaevalt midagi leiad romulas selle kere jaoks, kui on roostes, siis loobu tehingust :)

Autor:  Scorpio Ghia [ 18.01.2010 14:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

KristoM kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
räägitakse et veermiku kohta kurta ei saa, juhitavus on suht hea sellise mikro auto kohta, nimi Vivio tähendab - 660 (VI - 6, VI - 6, O - 0)

mootori kohta midagi halba pole leidnud, ise arvan, et vaata keret, sest vaevalt midagi leiad romulas selle kere jaoks, kui on roostes, siis loobu tehingust :)

Suurimad tänud vastamise eest. Sain vähemalt vastuse mida ootasin. Paraku hetkel jääb tehing katki kuni soojade ilmade saabumiseni. Auto oli kuu aega seisnud ning omanik väidab, et kütusepump on jääs ning ei aitanud ka käima tõmbamine ning krokodillidega voolu andmine akule. Kere on tal olnud jah roostes ning parandatud. (vaata: http://www.eestiauto.ee/est/?page=info&iAdwType=0&sort=&limit=201&dir=up&usedsec=1&adw=9675


kui see sama pannike mis lingil, siis las su arvuti kogub tolmu riiulil edasi :)

Autor:  Makaron112 [ 18.01.2010 16:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

siin ka miski kuulutus sellest:
http://www.okidoki.ee/item/201011/

Autor:  roland525 [ 18.01.2010 20:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Sellist jaburdust küll ei soovitaks. Koledamat autot annab otsida. Sõidumugavust ei taha ette kujutadagi.

Tsiteeri:
ennast paneb mõtlema, et kuidas see pisikese mootoriga isend liigub näiteks linnas mäest üles jne.


Ei liigu see ei mäest üles ega mäest alla. Suurema vastutuulega ja 5 inimest autos ei usu mina, et see 5. käiguga vedada jõuab :)

Autor:  vodkaracer [ 18.01.2010 21:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Palju kütust võtab see?
Äkki tasub paari aastaga ära kütuse pealt ja saab autoostu raha kasumisse. :D

Autor:  BLACK-CIVIC [ 18.01.2010 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

roland525 kirjutas:
Sellist jaburdust küll ei soovitaks. Koledamat autot annab otsida. Sõidumugavust ei taha ette kujutadagi.

Tsiteeri:
ennast paneb mõtlema, et kuidas see pisikese mootoriga isend liigub näiteks linnas mäest üles jne.


Ei liigu see ei mäest üles ega mäest alla. Suurema vastutuulega ja 5 inimest autos ei usu mina, et see 5. käiguga vedada jõuab :)


Loll jutt :hail Olen Kreeta mägedes kulgenud Chevi Matiziga(0,...L) Sõitis 4-täiskasvanuga nii mäest üles, kui alla. Minu meelest, kui pole teemaalgatajal soovi "driftikunniks" hakate(selle autoga), siis niisama linnaliilkluseks on see täitsa tiba-toba putukas. Kütet ei võta, parkida lihtne, kindlustus odav..... Ei näe küll põhjust, miks miski üleliigne läpakas peaks parem olema :think

Autor:  Scorpio Ghia [ 18.01.2010 23:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

BLACK-CIVIC kirjutas:
roland525 kirjutas:
Sellist jaburdust küll ei soovitaks. Koledamat autot annab otsida. Sõidumugavust ei taha ette kujutadagi.

Tsiteeri:
ennast paneb mõtlema, et kuidas see pisikese mootoriga isend liigub näiteks linnas mäest üles jne.


Ei liigu see ei mäest üles ega mäest alla. Suurema vastutuulega ja 5 inimest autos ei usu mina, et see 5. käiguga vedada jõuab :)


Loll jutt :hail Olen Kreeta mägedes kulgenud Chevi Matiziga(0,...L) Sõitis 4-täiskasvanuga nii mäest üles, kui alla. Minu meelest, kui pole teemaalgatajal soovi "driftikunniks" hakate(selle autoga), siis niisama linnaliilkluseks on see täitsa tiba-toba putukas. Kütet ei võta, parkida lihtne, kindlustus odav..... Ei näe küll põhjust, miks miski üleliigne läpakas peaks parem olema :think


Üks kord sõitsin koju Smardiga, millel oli turbo õhtal, Tabasalu mäe poolteel mõtlesin, et keeran tagasi, auto ei liigunud edasi mitte kuidagi :) aga sõitsin teeäärde, ja vaikselt jõudsin ülese :)

Autor:  DeLaBig [ 18.01.2010 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Scorpio Ghia kirjutas:
BLACK-CIVIC kirjutas:
roland525 kirjutas:
Sellist jaburdust küll ei soovitaks. Koledamat autot annab otsida. Sõidumugavust ei taha ette kujutadagi.

Tsiteeri:
ennast paneb mõtlema, et kuidas see pisikese mootoriga isend liigub näiteks linnas mäest üles jne.


Ei liigu see ei mäest üles ega mäest alla. Suurema vastutuulega ja 5 inimest autos ei usu mina, et see 5. käiguga vedada jõuab :)


Loll jutt :hail Olen Kreeta mägedes kulgenud Chevi Matiziga(0,...L) Sõitis 4-täiskasvanuga nii mäest üles, kui alla. Minu meelest, kui pole teemaalgatajal soovi "driftikunniks" hakate(selle autoga), siis niisama linnaliilkluseks on see täitsa tiba-toba putukas. Kütet ei võta, parkida lihtne, kindlustus odav..... Ei näe küll põhjust, miks miski üleliigne läpakas peaks parem olema :think


Üks kord sõitsin koju Smardiga, millel oli turbo õhtal, Tabasalu mäe poolteel mõtlesin, et keeran tagasi, auto ei liigunud edasi mitte kuidagi :) aga sõitsin teeäärde, ja vaikselt jõudsin ülese :)


Pidid autodest midagigi teadma ju?

Tuksis turboga auto võimsust ei saa võrrelda sama litraasiga, ilma turbota, autoga.

Autor:  BLACK-CIVIC [ 18.01.2010 23:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

Itaalias/Sorrentos sõitsin Smardiga-millel turbs töötas ja Tabasalu künkaga võrreldes ikka mägimaal ja ei jäänud hätta.

Ja kohalikud noored liiklesid seal selliste 50cm3 masinatega:
Pilt

Autor:  charly [ 19.01.2010 00:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

1.2 miljardit inimest maailmas unistavad sellest, konkreetselt sellest autost. Kuigi tehniliselt on see täielik saast

Pilt

Seega millega tüübid kuskil agraar-Kreetal sõidavad pole nagu mingi pädev orjentiir.

Autor:  BLACK-CIVIC [ 19.01.2010 00:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Subaru Vivio GLi, R4, 1993

charly kirjutas:
1.2 miljardit inimest maailmas unistavad sellest, konkreetselt sellest autost. Kuigi tehniliselt on see täielik saast
Seega millega tüübid kuskil agraar-Kreetal sõidavad pole nagu mingi pädev orjentiir.


Kas sinu jaoks ongi orientiiriks Tabasalu "mägi" katkise autoga :hail
Minu mõte on ikka selles, et ka "säästuautodega" saab vabalt hakkama-ei pea olema 87600000000kw/593000733199875Njuutonit väänet :D

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/