Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=3580
1. leht 3-st

Autor:  Raiko112 [ 25.01.2009 21:11 ]
Teema pealkiri:  Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Tere

Tahaks siis kuulda nende autode headest ja veadest. Kumba eelistatksite ja soovitaksite.
Neid autosi mõtlen siis mahtuniversaalidena(5 kohta).
Berlingot mõtlen kas 1. gen. 1998-2002 või siis 2. gen. ...-2005 umbes.
Partnerit mõtlen kas 1. gen ...-2002 või siis 2.gen ka umbes 2005. aastani.

Kes oskab kindlaid isendeid välja tuua siis, hinnaklassi peaks neil jääma 50000 juurde.

Mootorites on eelistatumad 1,4 ja 1,6 keegi võiks nendest ka rääkida. Kütuse eelistusi pole.

Midagi jäi kindalsti küsimatta, kuid ehk arutluse käigus saame hakkama.

Aitähh vastajatele.

Autor:  priitsuvila [ 25.01.2009 21:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Tere,

tegemist ju sama autoga, märgid ja liistud veidi erinevates kohtades. Ise kasutan '05 Berlingot, 2.0HDI mootoriga.

Ahjaa, diislite puhul soovitati üle vaadata, et lekkeid poleks, nende likvideerimine on kallis. Samuti veermik, tagasild on kulumaterjal, mis vajab vahetust ala 100-150kkm pärast. Tagasilla remont on 20 000 eeku.

Muidu nagu prantsuse auto ikka. Mul ikka vahepeal esineb imelikke anomaaliaid elektriga ja ukselukkudega.

Edit: mineku kohta, 2.0HDI (66kW) liigutab seda kuuti üsna käredalt, teised diislid on uimasemad. Bensiinimootoritega kogemus puudub.

Priit

Autor:  corbe [ 25.01.2009 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

95 % 1:1 auto, mis sa neist ikka võrdled, võta üht ja viska teist.
Niipalju kui endal kokkupuuteid, siis tegemist suhteliselt omapärase autoga. Pöörderaadius oli tema puhul see mis pani imestama, nimelt ei teinud suuri tõllavankri ringe kui oli vaja kirtsas kohas manööverdada. Mahutavuse poole pealt ei saa ka laita, kui võtad ilma tagumiste istmeteta kuudi mahub sinna igasugu asju. Ja kui võtad istmetega variandi, lükkad need kokku ja asjad mahuvad ikka peale. Ja kui perekond olemas, siis soovitan istmetega isendit.
2 generatsiooni tavaline diisel on igatahes jube uimane.Turbodiisel veel liigub vähe.Edasi ta eriti liikuda ei taha, kuid samas oma otstarvet täidab ta hästi ja eeldan et sa seda kiirenduse jaoks ei ostagi.
1 generatsiooni kohta on ka see variant, et diislitel kipuvad vahetevahel kolvid sisse ära põlema... Jääb variant et auto on garantii ajal esinduses käinud ja mootor on korraliku ülekäimise saanud. Kui nüüd mälu ei peta, siis pidi olema see kuskil 60 või 90 tuhande kandis pihta hakkav probleem. 2 generatsiooni kohta ei oska kommenteerida õnneks/kahjuks seda probleemi.

Autor:  oopc [ 25.01.2009 21:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Vahet ei ole :)

Autor:  Sagnitz [ 25.01.2009 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Tagasilla remont on u.5-7 tuhat.Huvitav kus need ulmelised hinnad?

Autor:  saarlane [ 25.01.2009 21:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Mis seal sillas remontida on? paar puksi ju + amordid-vedrud.

Autor:  Raiko112 [ 25.01.2009 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Seda tagasilla muret olen kuulnud ja kuulutustes seda ka rõhutatakse kui on remonditud. :)
Jah seda küll 1:1le auto põhimõtteliselt, tahtsingi teada kas neil vigade poolest ka suuri erinevusi.
Võtta on plaan kindlasti istmetega varjant. Ja nendest arvamustest mis siin hetkel on, tundub siis et bensiinimootor on remondi poolest pikemas perspektiivis otstarbekam(odavam)?
Kellel teadmisi ja viitsimist võiks mainida jah sildade ja muude kuluosade remondihindu.

Autor:  insche [ 25.01.2009 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

saarlane kirjutas:
Mis seal sillas remontida on? paar puksi ju + amordid-vedrud.

Kui rattalaagri kulumine on üle piiri läinud, siis vahetadki tagasilda, nagu pesoo 206.. Rattalaagri õigeaegse vahetuse puhul saad mingi 3k-ga ehk hakkama... Värdjalikud autod on need prantslased anyway, ma vaataks pigem kasvõi opel combo poole...

Autor:  DeLaBig [ 25.01.2009 22:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

OT! Ostuabi teema all peaks olema see, ehk saab liigutada?

...peaks ka modeks hakkama? :P

Autor:  Dinks [ 25.01.2009 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

DeLaBig kirjutas:
OT! Ostuabi teema all peaks olema see, ehk saab liigutada?


Tehtud. :wink:

Autor:  Raiko112 [ 25.01.2009 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Sry et vale alateema oli.
insche kirjutas:
saarlane kirjutas:
Mis seal sillas remontida on? paar puksi ju + amordid-vedrud.

Kui rattalaagri kulumine on üle piiri läinud, siis vahetadki tagasilda, nagu pesoo 206.. Rattalaagri õigeaegse vahetuse puhul saad mingi 3k-ga ehk hakkama... Värdjalikud autod on need prantslased anyway, ma vaataks pigem kasvõi opel combo poole...

Mis seal rattalaagri vahetuse juures 3k maksma läheb?Rattalaagreid läheb nagu putru?
Combod on jällegi kallimad berlingodest ja partneritest

Autor:  insche [ 25.01.2009 22:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Ma ka täpselt ei mäleta, mul oli üks 206 ükskord.. Mingid lollakad nõellaagrid, mis ei kesta eriti.. Ja kui ülemäära kulunud on, keerab midagi peeti ja see vist tähendaski juba tagasilla vahetust.. Laagrite vahetuse tööaeg öeldi ka mulle 6-8 tundi.. Perversne ühesõnaga.

Eks saast ongi odav.

Autor:  Sagnitz [ 25.01.2009 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Rattalaager ja õõtsades olevad nõellaagrid on vääääääga erinevad asjad.Tee endale see silla ehitus selgeks ja tule rääkima.
Kui on normaalse kulumisega(hakkab kergelt kolksuma tagant) siis vahetus umbes 2-4 eek(uued laagrid,määritavaks tegemine ja töö raha)Hind oleneb kuidas lahti tuleb ja kas tuuakse sild või koos autoga.Raskem juhus kui juba suur kolks ja loks sees.Siis on juba tappidesse ja õõtsadesse sisse söönud(healjuhul ainult tappidesse).Kõike annab taastada ja seljuhul hind 5-8(oleneb olust võib ka rohkem kui taastada ei kannata).See hea et olemas vahetus fond,viid vana sinna ja saad uue asemele.
Ise omanud 1,9 d 5 kohta.Kiirenduse pill pole aga ei midagi hullu.üksi sõites raputab ,kuid kui 50 kg liivakott taga oli päris hää.Sillajupid normaalse hinnaga.Mootoriga hädasi polnud(ls üle 300000)

Autor:  priitsuvila [ 25.01.2009 23:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Korra veel. Selle tagasilla remondihind on tõesti esinduse oma. Ma silla ehitust väga hästi ei tunne, seega võin ka mõistetes eksida. Nimelt väideti esindusest, et tagasilla puhul kuluvad ära just laagrite pesad (st. kus laagrid sees istuvad) ja selle puhul ei ole muud teha, kui tuleb sild ära vahetada. 20000 oli esinduse hind ja usun, et kindlasti saab odavamalt.

Mina helistasin enne ostu nt. Tartu Vehosse, kust anti head informatsiooni, mida jälgida. Samuti sai infot erinevate mootorite, vastupidavuse ja muude asjade kohta.

Mul on nt. anomaalia lukkudega. Autol on 2 võtit, ühe võtmega saab keerata süütelukku, kuid uksi ei ava - võti käib sees ringi. Väga harva haakuvad ukselukud selle võtmega. Teine võti keerab 2 ukse lukku, tagaluugi oma käib samuti ringi, süütevõtit jälle ei keera. Ei ole jõudnud uurida, mis on kulunud ja miks, aga veider on küll.

Teine häda on see, et uksed lahti silt vilgub koguaeg ja samuti piiksub. Mulle tundub, et see on seotud kuidagi rõhuga salongis. Kui panna ventilaator õhku seest võtma, siis piiksub vähem. Samuti avades akna piiksub vähem.

Minu jaoks on tegu veidrate anomaaliatega, mida kipub juhtuma just prantsuse autodega.

Priit

Autor:  Sagnitz [ 26.01.2009 07:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Citoen Berlingo VS. Peugeot Partner

Lukudega oli sama häda,sellega millega sai uksed lahti ei saanud süüdet keerata kuigi olid identsed.
Kui tagasild teha määritavaks pole mingit probleemi.Korra aastas lööd jälle määret sisse ja peavad vastu küll.Ei tea miks pole seda juba tehase poolt tehtud.Lihtsalt 2 auku ja määrde niplit ja oleks asi lahendatud olnud.Neid lammutatud omajagu ning kõik tehtud määritavaks.

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/