Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valikut) http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=44464 |
1. leht 2-st |
Autor: | 01tuner [ 13.06.2010 20:12 ] |
Teema pealkiri: | Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valikut) |
Kuna valikus on mitu erinevat masinat ja ei tea, millist valida, siis mõtlesin kohe siia pöörduda. Küsimusi on mitu. Valikus on: Audi 100 c4 2,8 128kw quattro Audi 100 c4 2,8 128 kw esiveoline Audi 80 b4 2,8 128 kw esiveoline Audi 80 b4 2,8 128 kw quattro Bmw e34 525 2,5 141kw Bmw e34 535 3,5 155kw Ise olen kuulnud seda, et Audi 80 ja 100 vahel (esiveolised) sildade hoolduskulud ja muidu hoolduskulud samad, kas vastab tõele või mitte? (Audiclubist seda juttu kuulnud). Quattro kohapealt huvitaks siis see, et kui palju selle hooldus kallim tuleks, võrreldes esiveolisega? + Quattro kohapealt see ka, et kui palju tal sillajuppe on võrreldes e34-jaga? Ülalpidamiskulud quattrol võrreldes e34-jaga? (Nii 141kw kui ka 155kw variant) Siis huvitaks veel hoolduskulude erinevus Audi 100 c4 esiveoline võrreldes e34-jaga (141kw)? Tean seda väga hästi, et pigem quattro, kuid kui ikka hoolduskulud väga palju erinevad, siis ei ole mõtet quattrot ostma hakata. E34-ja tõin sisse sellepärast, et endal selline olnud ja tean täpselt kui palju seal juppe all on. ( Hea võrrelda Audiga siis kulude poolest) Hindade suhtes sooviks ka tagasisidet saada. Ise arvasin, et Audi 100-l sillajupid odavamad ja üldiselt ka odavamad, võrreldes näiteks e34-jaga. Tegin ladu24 lahti ja minu imestuseks oli nii mõnigi jupp 5. seerial odavam. Mingisugune jupp isegi 500.- odavam sillas. Veel huvitaks hinnaklass. Nimelt siis, milline variant on kõige odavama hinnaga saadaval, kuid kõige korralikum selle raha eest (nt. keegi rääkis, et korralikum Audi 100 2,8 maksab vähem kui sama korralik 5. seeria 141kw versioon). Igaks juhuks paneks hinnaklassi ka siia ära. Minu hinnaklass oleks kuni 18.000.- Ootan siis tagasisidet ja vastukaja. Tänud kõigile vastajatele |
Autor: | freelander [ 13.06.2010 20:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
quattro ja tavalise hooldus ega varuosade hinnad eriti erinevad ei ole. Audiclub-is kovasti juttu sellest. Mine istu e34 ja siis c4 kerega audisse. Minu jaoks on vahe lihtsalt tohutu. Audi kaalub ikka tunduvalt üle asja. Aga see ainult minu arvamus. |
Autor: | 01tuner [ 14.06.2010 15:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
freelander kirjutas: quattro ja tavalise hooldus ega varuosade hinnad eriti erinevad ei ole. Audiclub-is kovasti juttu sellest. Mine istu e34 ja siis c4 kerega audisse. Minu jaoks on vahe lihtsalt tohutu. Audi kaalub ikka tunduvalt üle asja. Aga see ainult minu arvamus. Pöördusingi siia, kuna ise audiclubist juttu palju ei leidnud, natukene küll, kuid sooviksin rohkem. Ootan siis veel arvamusi. |
Autor: | kaput [ 14.06.2010 20:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
Miks kolmest ei taha? Ei usu, et ta halvem on kui viiene. Eriti veel rullnokale. 18k eest saab juba korraliku 525 141kw, suvaline näide: http://www.okidoki.ee/item/389165/ Edu |
Autor: | roland525 [ 15.06.2010 00:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
kaput kirjutas: Miks kolmest ei taha? Ei usu, et ta halvem on kui viiene. Eriti veel rullnokale. 18k eest saab juba korraliku 525 141kw, suvaline näide: http://www.okidoki.ee/item/389165/ Edu Kolmese puhul usun, et pead silmas E36-te. Üpris võrreldamatud autod. E34 tundumalt mugavam, pehmem, vaiksema salongiga jne. Peres mõlemad autod olemas ja võrdlusmoment omast käest võtta. Olen ka üsna kindel, et 18 tuhandega ei saa korralikku 525-te 141kw mootoriga. |
Autor: | charly [ 15.06.2010 09:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
krss kirjutas: . Quattro puhul armastatakse öelda, et arvesta sellega, nagu oleks autol all veel teine esisild (sisuliselt ju ongi). Tegelikult pole see päris õige, sest ka poolikuveolisel autol on all tagasild, millel on teinekord rohkemgi pukse-liigendeid ja mis nõuavad paljude markide/mudelite puhul rohkem ja kallimat tähelepanu kui Quattro enda vedav tagasild. Sellise esiveduse Audi tagasild on sisuliselt üks raudteerööbas, mis on parajaks lõigatud ja rattad sinna otsa keevitatud. PS! Arvesta sellega, et Audil istub kogu mootor eespool esisilda (sellest ka nii imelikult pikk esiülend) ja see omakorda tähendab pehmelt öeldes sitta juhitavust. Auto tahaks igalt poolt otse läbi/üle minna. Samas kui kiirused on mõistlikud siis vahet pole. |
Autor: | qpi [ 15.06.2010 10:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
krss kirjutas: Mul endal oli see 90ndatel ülikooli kõrvalt lisateenistuseks, heal juhul õnnestus teenida kuus 10-15K ajal, kui õppelaenu anti 1500kr poole aasta kohta ja selle 1500-ga oli võimalik ka reaalselt ära elada! 90ndatel oli bensiin ka odavam ja rohi rohelisem. Autoturule sõites ei jõudnud piletitki osta, kui auto juba müüdud oli. Praegu käib asi tunduvalt vaevalisemalt. |
Autor: | 01tuner [ 15.06.2010 16:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
kaput kirjutas: Miks kolmest ei taha? Ei usu, et ta halvem on kui viiene. Eriti veel rullnokale. 18k eest saab juba korraliku 525 141kw, suvaline näide: http://www.okidoki.ee/item/389165/ Edu Võib öelda, et kolmene oleks tegelikult unistus, kuid 325-t selle raha eest naljalt ei saa. 2,0 on mõttetu, kuna rüüpab nagu 2,5. 1,8 ketiga pole eriti saada, 1,8 rihmaga ei ole kuigi ökonoomne ja seega mõttetu. 1,8 is - ei tea, kas saab selle rahaga korralikumat + kett küllaltki kapriisne. 1,6 on minu jaoks täiesti out. Sellepärast saigi valikusse viiene pandud, kuid korraliku kolmese puhul olen alati enam kui nõus teda ostma, lihtsalt ma arvan, et korralikum e34 on odavam kui e36. Mulle millegipärast tundub, et sinu toodud näites olev masin ei ole nii korralik selle raha eest ![]() Teistele suured tänud vastamast. Quattro kohta teadsin seda rattakallete värki ja sitta juhitavust. Kartsin tagasilla ehitust ja selle kohta ootan jätkuvalt vastuseid. Väga hea oleks, kui keegi võiks võrrelda või öelda kui palju sillajuppe on e34-jal ja quattrol? Minu meelest oli e34-jal neid juppe iga terve pe*setäis seal all ja kui quattrol rohkemgi on, siis peab selle variandi kahjuks ära unustama. |
Autor: | prelude20 [ 16.06.2010 21:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
endal olemas b4 2.8 128kw ja esivedu. kütuse kulu veidi suurem kui ootasin. eks loeb ka saabas ja mu sõidumaneer. juhitavus mainitud, et kehvake lõbusamat sõitu tehes. palju aitab madaldus. kipuvad olema juba kulunud ja tutvuskonnas järjest tehtud moto remonte. eriti huvitav on just lekkiv juhipoolne plokikaane tihend ja lekkivad roolivõimu pumbad. kuna tal väänet piisavalt siis kehva märja teega võib võtta lampi ratta all ringi gaasi vajutades. pole vaja põhja pressidagi. ennast kere on nagu audil ikka- kui veidigi hoitud ja rappimata siis ka ei mädane. remont on bmw võrreldes tasuta. tean kuna pidand ka järjest mitut bmw e36. võtame kasvõi tagasilla b4- sillatala puksid 4tk- ca 80 eeku tükk olid ja amordid - rattalaagrid ![]() ![]() |
Autor: | Harri_K [ 26.06.2010 22:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
Millest me siin üldse räägime? Raha kokkuhoiust(juppide võrdlemine)? Selge on see et iga inimese jaoks teeb auto heaks just temale tähtsad asjad, kellel on tähtis kiirelt 0-100 sisse saada, kellele ökonoomsus, kellele ilus välimus, kellele mugavus, kellele vastupidavus, kellele need kõik kokku(pahatihti seda just tahetaksegi). Mina selliste autode juures raha kokkuhoidu ei näe kuskiltki otsast, sest nad kõik õgivad kütet meeletult ning lagunevad piisavalt. Ise eelistaks audit kui ma isegi ei tea mida ma tahan kuna esi(neli) vedu on tagaveole ikka eeliseks + tsingitud kere ning mainest rääkimata. Aga kui raha kokkuhoid siis kindlasti ei valiks kumbagi. |
Autor: | 01tuner [ 27.06.2010 14:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
Harri_K kirjutas: Millest me siin üldse räägime? Raha kokkuhoiust(juppide võrdlemine)? Selge on see et iga inimese jaoks teeb auto heaks just temale tähtsad asjad, kellel on tähtis kiirelt 0-100 sisse saada, kellele ökonoomsus, kellele ilus välimus, kellele mugavus, kellele vastupidavus, kellele need kõik kokku(pahatihti seda just tahetaksegi). Mina selliste autode juures raha kokkuhoidu ei näe kuskiltki otsast, sest nad kõik õgivad kütet meeletult ning lagunevad piisavalt. Ise eelistaks audit kui ma isegi ei tea mida ma tahan kuna esi(neli) vedu on tagaveole ikka eeliseks + tsingitud kere ning mainest rääkimata. Aga kui raha kokkuhoid siis kindlasti ei valiks kumbagi. Raha kokkuhoiust räägime juppide võrdlemisel, s.t millisel masinal juppide poolest odavaim hooldamine tuleks (põhiliselt sillajupid siis). Ühe valikus oleva masina ostuks läheb niikuinii, seega pole vaja öelda, et ühtegi neist ei ostaks:) . Saan aru, et nelivedu on tagaveo ees eeliseks, kuid mismoodi seda on esivedu? Maine poolest ei ole minumeelest Bmw-l häda midagi. |
Autor: | Harri_K [ 27.06.2010 14:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
01tuner kirjutas: Harri_K kirjutas: Millest me siin üldse räägime? Raha kokkuhoiust(juppide võrdlemine)? Selge on see et iga inimese jaoks teeb auto heaks just temale tähtsad asjad, kellel on tähtis kiirelt 0-100 sisse saada, kellele ökonoomsus, kellele ilus välimus, kellele mugavus, kellele vastupidavus, kellele need kõik kokku(pahatihti seda just tahetaksegi). Mina selliste autode juures raha kokkuhoidu ei näe kuskiltki otsast, sest nad kõik õgivad kütet meeletult ning lagunevad piisavalt. Ise eelistaks audit kui ma isegi ei tea mida ma tahan kuna esi(neli) vedu on tagaveole ikka eeliseks + tsingitud kere ning mainest rääkimata. Aga kui raha kokkuhoid siis kindlasti ei valiks kumbagi. Raha kokkuhoiust räägime juppide võrdlemisel, s.t millisel masinal juppide poolest odavaim hooldamine tuleks (põhiliselt sillajupid siis). Ühe valikus oleva masina ostuks läheb niikuinii, seega pole vaja öelda, et ühtegi neist ei ostaks:) . Saan aru, et nelivedu on tagaveo ees eeliseks, kuid mismoodi seda on esivedu? Maine poolest ei ole minumeelest Bmw-l häda midagi. Siis oleks b4 kõige odavam jah, kuna kõige lihtsama silla ehitusega. Esivedu on talvel kindlasti eeliseks tagaveole, minu postitust pole mõtet tsiteerima hakata selle koha pealt. No ise sõidan e34ga ja rahul. ![]() |
Autor: | 01tuner [ 27.06.2010 15:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
Äkki tead öelda, kas c4 ja b4 sillaehitus sama ei ole? Audiclubis sellist juttu kuulnud..... |
Autor: | hallscorpio [ 27.06.2010 21:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
midagi väga erinev ei saa ola , c5 ja b5 tuli see äge sild. audi 100 91a c4 hetkel 7a olnud, ja ühtegi halba sõna ei ütle, ainult rihmad rullikud, õlid ja ükskord ka esipiduri voolikud ja kässeritrossid koos sellega mis supporti küljes liigutab vms ( 3k läks to nali). jahutusvedeliku vooliku mingi osa vahetasin ka ära. Ja kõik ![]() |
Autor: | 01tuner [ 29.06.2010 17:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Milline auto valida? (Audi vs Bmw ja mitu erinevat valik |
Äkki viitsid pikemalt rääkida, miks nii kindlalt kohe quattro? Ise vaatasin ka vahepeal ainult quattro poole, kuid esivedune saigi mängu võetud sellepärast, et quattrol peaks neid jubinaid seal sillas kõvasti rohkem olema. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |