Põhivead ventode puhul on mäda kere. Kindlasti kontrollida amordipüstakuid ning karpe. Kui karpidel on plastkatted peal, siis eemaldada need ja piiluda nende alla, kuna vägagi suure tõenäosusega ei pruugi seal all just parim vaatepilt sind oodata. Ka põhja seisukord tuleks auto all üle piiluda, vältimaks ebameeldivaid üllatusi. Mootori koha pealt: kui turbodiislit vaatad, siis pööra tähelepanu turbole ja temaga seotud osadele. Vabalthingava diisli puhul erilist vaadata ei olegi, kui ta käima läheb ja tagant musta seina ette ei löö, jätkub teda veel pikemakski ajaks. Pumbale võid ka pilgu peale heita, tuvastamaks sealt väliseid lekkeid. Endal oli 1,9d mootor käsutada ca 100000 km jooksul ning ainukene tegevus, mida selle mootoriga teha tuli, oli regulaarne õlivahetus...
|