Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=45224 |
1. leht 2-st |
Autor: | StreetRaceS4 [ 28.06.2010 00:25 ] |
Teema pealkiri: | BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Terv! On keegi käinud vaatamas seda masinat http://www.auto24.ee/used/712961 Soov oleks lähiajal masinat vaatama minna. Aga kilomeetreid mul on sinna 150 , niiet äkki keegi teab infot selle masina kohta ja oskab rääkida sellest. Igasugune informatsioon on teretulnud Coupe Bmw-de kohta. Ning kas valida 1.8is või 2.0 . ![]() |
Autor: | Artur_L [ 30.06.2010 01:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Is ikka. Kütte kulu tunduvalt väiksem ja samas ka minekut on. Hoolduskulud ka väiksemad kui r6'l. |
Autor: | Scorpio Ghia [ 30.06.2010 09:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
kui tahad võin pilgu visata, ta elab mingi 12km minust.. aga ma nt näen, et istmed on parandatud, ilmselt juhiiste seljatoe äär oli kulunud ja otsustati parandada, ja kohe mõlemad ismted, tagaistmeid ei hakkanud ilmselt "tuunima" ![]() |
Autor: | 4wd [ 01.07.2010 12:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
See sportistmetel suht tavaline et ääred kuluvad ära. Aga piltidelt tundub see masin küll sile niiet soovitaks kindlasti vaatama minna ja kerge proovisõit teha. Kui mootor töötab korralikult ja sillad ka vaiksed siiis ei oska nagu midagi öelda. BMW osad ka suht odavad ka r4 hooldus samuti odav (Kogu esisild ebayst 2000 eeku, õlivahetus miski 500 eeku max kuna mootorisse läheb kuskil 4 liitrit aind, amorte saab bmw klubist juba uusi alates 450 eeki tükk koos garantiiga) ja kui endal kõik võimalused ja oskused asju ise vahetada siis on suht soodsa ülalpidamis kuludega auto ![]() |
Autor: | Artur_L [ 02.07.2010 13:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Õli läheb 5l. miinimum, mõned on suunud 5.5 ja keegi vist iseg peaaegu 6l. sisse saada. Mul endal läks täpselt 5l. Jupid odavad-võrreldes isa e39'ga ja kui panna alla korralikud jupid siis nad kestavad ka. Eelmine ommanik pani minu autole alla ainut lemförderi juppe ja mina olen pea pool aastat sõitnud nendega ja siiani pole ühtegi lõtku mitte kui kuskil.. Igatahes, mine vaata see auto üle ja uuri igaks juhuks ka EBK's birgiti soovitatud autot ![]() |
Autor: | Reimers [ 02.07.2010 14:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Aga sellel IS mootoril omad kiiksud ka ju ? Äkki see R6 vähe odavam hooldada või ei ole |
Autor: | Artur_L [ 03.07.2010 14:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Hooldada küll ei ole.. kasvõi küünalde vahetus, õli, küünlajuhtmed ja muu "kulumaterjal" ![]() Kiiksud on nii ja naa, oleneb kuidas hooldatud on ju.. kui käest lastud sisi sinna jääbki raha taguma, kui korralikud omanikud olnud, siis vedas. Hetkel tekkis Ebk's veelüks Is, hinda oli 25k. Edit// http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 9&start=60 |
Autor: | micare [ 05.07.2010 13:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Endal ka IS müügis, oma arust küllaltki hea hinnaga. Soovitaks kaasa võtta kellegi, kes tunneb autosid hästi ja teise inimese vaatepunkti on ikka parem arvestada, kuna endale võib näiteks auto välimus liialt meeldima hakata ja seejuures unustatakse tehniline pool üldse ära. Mootori ketiosa (asub mootori eesotsas 1. silindri juures) ei tohiks liigselt häält teha, räägitakse, et kett pidavat hakkama liialt kõrisema kui vajab vahetust ning ketivahetus antud mootoril ei ole just odavate killast, kuna koos ketiga peab vahetama ka palju muid jubinaid. Tagumised suured puksid võiksid olla kolksuvabad ja üldse veermik võiks vaikne olla, on olnud ka juhtumeid kui mõnel on tagasild tahtnud alt ära tulla jne. Väiksemate asjade kohta, peaks üle vaatama kas kõik lisad toimivad, nt elektriaknad peavad ust avades ja sulgedes automaatselt ~1 cm langema ja tõusma jne. Rohkem infot ISide kohta saab kindlasti BMW klubist. Edu otsingutel |
Autor: | StreetRaceS4 [ 10.07.2010 02:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Tänud, olen IS-i kohta nüüd kohe palju infot saanud ja otsinud. Vaatama minnes peaks ühtteist oskama ka jälgida.. ![]() |
Autor: | RoosaNäpp [ 10.07.2010 03:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Kui võtta siis ikka R6 mootoriga. R4 mootoriga pole õige BMW. |
Autor: | micare [ 10.07.2010 09:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Sa ikka midagi IS mootorite kohta tead kah? See pole päris tavaline 1,8 ning mõtlemisaineks sulle - E30 M3 oli samuti neljasilindriline, küll 2.3, aga mõte jääb samaks ning mis oleks veel rohkem see õige BMW kui M. Kõige tähtsam ei ole alati kW'de arv ![]() |
Autor: | kehvauto [ 10.07.2010 12:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Nojah see m3 mootor tavaseadmes oli kah siiski suht sitahäda kiirendas mingi 7sekkiga 0-100km/h tänu sellele oli e30 kere kerge ka nii, et pole erilist midagi. R6 M mudeli mootorid alati kõvemad sõnad olnud. Nagu näiteks legendaarsel BMW M1 või siis näiteks M5 e28/e34, e24 m535/m5 |
Autor: | micare [ 10.07.2010 15:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
millest me räägime? E30 M3 ei olnudki mõeldud dragrace'ks, vaid pigem ringraja suunitlusega ja 7 seki sajani tol ajal ei olnud sitahäda, praegugi "tõmbab koti pähe" enamikele masinatele. R6 mudelid on alati kõvemad sõnad olnud? Mis mõttes M1 või M5 rohkem legendaarsem on kui E30 M3? M3'l on näidata palju, palju saavutusi. Jah loomulikult R6 käib pehmemalt, hääl on parem jne. Aga pane kõrvuti 318is ja 320 ning need kaks on vägagi tasavägised, 318is kaaluks läheb siis väiksem küttekulu ja odavamad kulujubinad. Kui R6 siis võiks vaadata juba 2,5 poole, kiirendusautodeks ei kõlba ükski. mis sa arvad kumb võiks paljude kurvidega ringrajal kiirem olla kas E30 M3 või E34 M5? Ise kipun arvama et E30, aga võin ka eksida, ahjaa.. jutt juba täiesti teemaväline. |
Autor: | kehvauto [ 10.07.2010 16:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Pista perse omale see IS. Kui ma tahan mingit r4 mootoriga masinat siis ma ostan mingi dacia logani. Ja kui ökonoomsust siis mingi diiselpilli. |
Autor: | micare [ 10.07.2010 16:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 318is head ja vead - vaja infot Keila Bmw kohta |
Ee.. ei oskagi midagi kosta. Aitäh adekvaatsete vastuste eest ![]() |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |