Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K: Toyota Avensis 2.0 D4D 85kW head ja vead
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=45581
1. leht 1-st

Autor:  thutmoses [ 04.07.2010 11:59 ]
Teema pealkiri:  K: Toyota Avensis 2.0 D4D 85kW head ja vead

Sooviks infot sellise auto kohta, mis on nende plussid ja miinused. Aastaks on 2003. Kuidas on vastupidavus

Autor:  mario. [ 04.07.2010 12:35 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Toyota Avensis 2.0 D4D 85kW head ja vead

KÜtusekulu on normaalne, kuid nagu sellise aja Toyotad ikka, siis hooldamine on veel suht kulukas, kuna pole B-varuosi saada eriti. Mootor on sitke, ressurssi jagub. Küll aga võib aegajalt kinni jääda gaasiklapp ja seda puhastada on ka paras keberniit, kuna avaneb elektriliselt, siis näpuga sa seda lahti ei lükka. Paaril autol on lampi kadunud turbo tagant ära, osadel on turbo geomeetria kinni jäänud.. Enamik vigu on lihtsalt puhastamise küsimus.. Endale tundub, et see diisli sidur on küllalt raske ning käiguvahetus võib näkku panna, kui sõidad nagu pensionär. Sellel on vääne suhteliselt kõrgel, et tahab ikka pööret saada, et ära põletada tahm ja et oleks minekut. Midagi halba ei oska öelda, samas autod, mis hoolduses käivad, on ka alles alla 200 000km läbisõiduga. MÕnel autol on selleks ajaks enamik juppe vahetatud, on olnud ka autosid, mis on väga hästi hoitud ja 100 000 pealt vahetatud alles klotsid ja paar pisipudinat. Saksast toodud autodel on probleeme ajuga, eeega vaata vähemalt autot, mis on Eestist ostetud ja siin sõitnud/hooldatud. Isiklikult siiski vaataks bensuka poole, kütusekulu vahe on 2.0 puhul ainult liiter bensuka kahjuks ja pole muresid ning pole tarvidust kalleid asju osta, kui miskit pekki läheb.

Autor:  919 [ 04.07.2010 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Toyota Avensis 2.0 D4D 85kW head ja vead

2,0 bensukal ja 2,0 diislil ei ole kindlasti kohe kütusekulu vahe 1 liiter. 2,0´il on tehase andmetel 8,1, 1,8´l on 7,2 ja diislil 5,8. Ise olen sõitnud pikalt 1,8´ga ja keskmine oli 6,7, diislil 5,2. Diislil oli kelladel pea 500 000 km ja selle ajaga polnud peale õlivahetuse suurt midagi tehtud. Minugi käes sai ainult klotse ja pirne vahetatud (esitulede pirnid on muideks nõrk koht, neid saab tihti vahetada), kõik muu kestis.

Autor:  mario. [ 04.07.2010 23:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Toyota Avensis 2.0 D4D 85kW head ja vead

pirnide põlemist põhjustab see, et kuna tagatuledes on palju väikseid pirne, siis iga katkiläinud pirn tõstab pinget ja lõpuks on nagu pesoo - hakkab üle laadima.
Eesti diisliga on pea võimatu alla 6L küttekulu saada, samas bensukas on maanteel võimeline sõitma 6.2 L sajale. See on Toyota poolt nii öeldud ka.
Ahjah, selle jätsin mainimata, et pihustid kardavad solki, üks Venemaa kütusega soome Avensis tuli meile hooldusesse ja pihustid umbes, minekut pole ning tahmab jubedalt. Ühe pihusti hind 22 000.-

Autor:  thutmoses [ 05.07.2010 09:58 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Toyota Avensis 2.0 D4D 85kW head ja vead

tänud vastuste eest. tundub et on ikka norm auto. Kui mingit jama sisse ei kalla. Plaan nagunii stati küte peal sõitta kuna stati klient.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/