Suurt midagi eraldi kontrollima ei pea võrreldes tavaautoga, peaasi, et raam korras ning õli jahutusvedelikus pole. Nende suurim viga on too jahutusvedeliku mitte õigeaegsest vahetusest tulenev ülekuumenemine ja sellest johtuvad plokikaane hädad. Räägitud on ka vahekastis üleviskavast ketist, kuid selle kohta ei oska miskit öelda. Suurim häda mis avataril olevat Pajerot vaevab on tagaklotside ülikiire kulumine, nimelt on 1500km jooksul vahetatud juba 2 komplekti neid. Peamiseks nende kulumise põhjuseks on kaitseplekkide ära kõdunemisest klotsi ja ketta vahele kogunev saast, eriti kui autot otstarbekalt kasutatakse.
Mul küll mootoriks 2,5TD seega 2,8 hädade kohta olen vaid lugenud.
Häda võivad tekitada veel EGR klapp, selle jaoks on parim rohi eBayst tellitav nö "blanking kit", samuti võib muresid olla eelsüüteküünalde töötamisega. Samuti soovitan kontrollida, et veovõllide kaitsekummid oleks esisillas terved, kui need katki ja võll ise p_ska täis siis aitab enamasti vaid vahetus ja see pole kuigi odav.
Erinevate hädade kohta saad lugeda siit
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=25& ... 27a7bf3621Kõikse suurim ja targem Pajero/Shoguni/Montero alane foorum on see
http://www.pocuk.com/forums/Varuosad kättesaadavad ilusti Taketist ja Roosna-Allikult, maasturid.ee vahendusel.
Autot ostes vaata, et tegu oleks SuperSelect neliveoga. Lahjematel versioonidel seda polnud. SS-i eeliseks on kuni 100km/h pealt lülitatav ja väljalülitatav 4WD, lisaks ka el. diffrilukk, millest maastikul palju abi.