Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=46936
1. leht 1-st

Autor:  Thomas [ 30.07.2010 15:32 ]
Teema pealkiri:  K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a

Tere, mida arvata Pajerost 2,8 95a pikk varhant,
Manual kast.
Mida ostu puhul eriti kontrollida?
kuidas vastupidavus, jupid, võimsuse ja ökonoomsuse suhe.
Rooste on suur probleem?
varuosade hinnad ja kättesaadavus.

Autor:  tomcraft [ 30.07.2010 16:51 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a

meil siin foorumis on yx vend, kes taolise asjaga vist sõidab, ja tundub, et maailma parim auto 8) aga ex ta ise oska lähemalt pajatada :)

Autor:  .Alar. [ 30.07.2010 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a

Suurt midagi eraldi kontrollima ei pea võrreldes tavaautoga, peaasi, et raam korras ning õli jahutusvedelikus pole. Nende suurim viga on too jahutusvedeliku mitte õigeaegsest vahetusest tulenev ülekuumenemine ja sellest johtuvad plokikaane hädad. Räägitud on ka vahekastis üleviskavast ketist, kuid selle kohta ei oska miskit öelda. Suurim häda mis avataril olevat Pajerot vaevab on tagaklotside ülikiire kulumine, nimelt on 1500km jooksul vahetatud juba 2 komplekti neid. Peamiseks nende kulumise põhjuseks on kaitseplekkide ära kõdunemisest klotsi ja ketta vahele kogunev saast, eriti kui autot otstarbekalt kasutatakse.
Mul küll mootoriks 2,5TD seega 2,8 hädade kohta olen vaid lugenud.
Häda võivad tekitada veel EGR klapp, selle jaoks on parim rohi eBayst tellitav nö "blanking kit", samuti võib muresid olla eelsüüteküünalde töötamisega. Samuti soovitan kontrollida, et veovõllide kaitsekummid oleks esisillas terved, kui need katki ja võll ise p_ska täis siis aitab enamasti vaid vahetus ja see pole kuigi odav.
Erinevate hädade kohta saad lugeda siit http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=25& ... 27a7bf3621
Kõikse suurim ja targem Pajero/Shoguni/Montero alane foorum on see http://www.pocuk.com/forums/
Varuosad kättesaadavad ilusti Taketist ja Roosna-Allikult, maasturid.ee vahendusel.
Autot ostes vaata, et tegu oleks SuperSelect neliveoga. Lahjematel versioonidel seda polnud. SS-i eeliseks on kuni 100km/h pealt lülitatav ja väljalülitatav 4WD, lisaks ka el. diffrilukk, millest maastikul palju abi.

Autor:  .Alar. [ 01.08.2010 12:43 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a

Me ostsime vähekasutatud Insa Turbo Saharad 2000 krooniga jooks. Mudas väga head, maanteel paras peavalu tekitaja. Eile sai Pakri poolaarel nende headuses just veendutud.
Sellised siis:
Pilt
Pajero vedrustuse eeliseks on tema "tasuta" tõstmisvõimalus, seda muidugi küll vedrustuse käigu arvelt. Paljudel on muuseas el. reguleeritavad amordid, kuid enamusel need tavaliste vastu vahetatud, nii ka mul kellegi eelmise poolt.

Autor:  Thomas [ 15.08.2010 11:55 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a

Auto käes :)

Autor:  Thomas [ 03.09.2010 12:25 ]
Teema pealkiri:  Re: K:Mitsubishi Pajero 2,8 95a

krss kirjutas:
Mis viga, et juba müüd? Peaks ju ometigi olema parim võimalikest Pajero versioonidest?
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=48833



Viga ei olegi midagi, lihtsalt tuli paar tähtsat asja elus ette ja vajab nüüd ökonoomsemat autot

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/