Novart kirjutas:
Alfa 166,
Saab 9-5
Volvo S80
Peugeot 607
Honda Legend (96a ja uuem)
Nissan Maxima (2000a ja uuem).
Mõeldavad on veel ka: selline
http://www.auto24.ee/used/750337 Range Rover,
selline
http://www.auto24.ee/used/694786 Grand Cherokee,
selline
http://www.auto24.ee/used/714496 DeVille.
Alfa 166 oskan aint head öelda, ise pole omanud, aga enda parimale sõbrale sai kunagi tootud 166 2.5 mootoriga, ls oli sel hetkel 280 000 km, präegu 330 000km, ja auto peab mittu korda parem vastu, kui tema teine auto - bmw 750i

kuttil raha s--ks, et autod tal v.heas seisukorras, aga AR käinud ainult hoolduses, nende 4 aasta jooksul mõned silla osad vahetanud, rihmad (kallis lõbu), ja 2 radikat, mis on 166 nõrk koht, roostetavad läbi, aga 1 kord vahetad, siis jätkub veel tükkiks ajaks

Veel lisaks kahel tuttaval on 166-sed, aga need on tuttavad, neid näen harva, aga ka nad ei kurda eriti.. Ütlen, nii AR lagunemise kohta juttud on mitte rohkem kui tõsi, kui kreeka müütid.. (olen Alfasi väga palju toonud Eestisse, alates 145 kuni 156-166FL).. btw, Alfa 166 super kasko on soodsam, kui mitsubishi galandi oma

Autol on väga täpne käigukast, hea AR hääl (ka lahjema mootoril

), kvaliteetne nahk sisu, kui otsida hea varustusega, siis leiab Naviga, telefoniga jne variandi.. Mu sõbral on täis laks masin, isiklikult ei soovita otsida "puit" sisuga variandi.. 166ne on üks nendest autodest, kuhu see ei sobi üldse

olen ise nendega sõitnud, võiks seda omada, aga mitte automaat kastiga

(atm kasti aju paikneb täpselt salongi radika all, mis kippub lekkima)
Saab 9-5, peale Aerot olen ka neid müünud... kuna autod on pruugitud, siis tavaliselt olen teinud eelmüügi hooldused-remondid, selle aja jooksul aint ühel 9-5 tuli teha kettivahetus, auto oli USA-st pärit, ja ma ei tea, kuidas seda seal piinati

Auto on suht pehme, mäletan, et oli krõbe veermiku hind, vb olla präegu see värk muutunud, pead arvestama, et kõik 9-5 mootorid on turboga, ehk siis vaadata, kas turbo töötab või mitte, mulle auto meeldis, kas tahaks ma ise seda omada? ... ei tea..
S80.. selle variandi puhul ma valiks 2.5TDi ja atm kasti.. 2.9 150kW on suhteline rüppaja, 2.8 200kW minek pole selline mida ootad.. otsiks samuti täis laks variandi (tavaliselt T6 on täislaks).. Mis ei meeldi - parkida, kuju selline, et vajab harjumist

607 pole müünud, pole sõitnud, ei oska öelda..
Legend, kogemused samad mis 607
Maxima, hea masin, aga imho välimus nagu seebil, samas 3.0 on suht öko, ja mis on nt minu jaoks tähtis - kettiga

Mul olen üks kord toonud Saksast sellist variandi, mille oli sees väljasõitev Navi, Eestis sellist lisa polnud, aga tegelt pointless, kuna kaarte niiguinii pole, aga vähemalt erastast teistest Maximadest

Range Rover, mu lemmik maastur, aga tasuks vaadata alates juuli 1999, kui oli facelift.. samad minu käes olnud RR (oli kokku 7tk) ei omanud probleeme, viimane RR mis oli mu käes oli aasta 2000 oma, ja tahtsin endale jätta, aga somm ostis ära. Pead arvestama, et 2.5TD on lahja selle masina jaoks, ja 4.0 ja 4.6 on süht rüppajad, kuna autol pidev 4x4.. aga auto on hea

Kasutanud, meeldib, hea meelega ostaks endale..
GC - 5.2 võtab mitte vähem kui 15l ... maantel

mulle on mittu korda liisingust tagastatud neid GC 5.2, kuna inimesed ei uskinud, et auto võib tarbida kuni 28l sajale, ja nädala jooksul olid autod tagastatud, kuna ei jaksanud tangida neid.. ise müünud neid vähemalt 25tk.. hääled on mõnusad, seistes vajutades gaasi auto kiigub, nagu tõsine usakas.. mulle ei meeldinud juhitavus, läbivus jne.. Ei tahaks omada..
Deville, olen kasutanud aint ühe Deville, ja too oli 1997 aasta mudel euro turu jaoks Concours.. suur usakas, istmepadjal - nahk, külgedel termantiin, väärispuidu asemel - plastik

(samuti ka Broughamidel, olen neid 2 tk müünud).. Aga konkreetse auto välimus tüüpiline USA neegripenkari jaoks.. imho pole piisavalt klassikaline

hea meelega soovitaks veel Jaguar, aga korralike pole müügis, ja kahjuks XJ (X300) pole piisavalt suur sees, ja too oleks ainuke RWD auto kah siis.. sest kõik mis valisid välja on FWD
