Äkki mõni e34 mudelitest? 525 bensiin või 525TD, TDS näiteks. 25k eest peaks saama neid küll. Olenevalt seisukorrast. Mõne saad odavamalt ka, kõik oleneb lihtsalt vedamisest, otsimisest ja sellest kui palju remontida viitsid alguses

.
525-si endal paar olnud ja hetkel ka. Maantee küttekulu jääb nii 8 kanti kui vajutada ka vähe ja mitte pensionäri moodi sõita. Kohati sõidab 6-7l ka ära. Enamus ajast maanteed sõites saad keskmiseks 9l 100-le. Kui linna tahad ka sõita, siis natuke rohkem. Samas eks seda kõike mõjuta õiged rehvirõhud, mootori korasolek, sildade korrasolek ja reguleeritus, küünlad, lambdad jne. TD ja TDS peaksid olema küll ökopillid. Mitte, et nüüd Audit kohe maha kukuks tegema, kuid Bmw eeliseks võiks siis olla tagavedu, kettajamid. Küttekulu suhtes niipalju kui vaadanud olen, siis bemarid on selles suhtes paremad. Võid omada suurema mootoriga ja parema minekuga isendit, kui nt mõnda Audit, kuid küttekulu on suht sama.
Näiteks 525 ja 100 2,3, küttekulu peaks tulema suht samasse auku, kuid 2,5-l minek parem.
Audi kasuks räägib samas tsingitud kere, sildades on jubinaid vähem (kui esiveolise ostad. See just hea hoolduskulude mõttes, kuna Eesti teedel sillad paratamatult kuluvad) + mõnele ei meeldi Bmw maine ka kohe sugugi mitte.
Maitse asi lihtsalt. Kellele mis meeldib. Mina Audides midagi erilist ei näe, kuid eks nad sõitmiseks kõlbavad küll.
Samas, kui sul nüüd see hinnaklass on pandud selle järgi, kui palju raha käes on, siis soovitaks osta midagi odavamat äkki. (Kui tudeng, õpilane, töötu vms). Mis võiks olla suhteliselt mugav, suur ja normaalse küttekuluga väiksema hinnaklassi juures? V: Sierra. Neid saab juba päris odavalt, jupid on odavad, nagu kestavad ka, midagi väga hullu niimoodi pole. Minek on omas klassis ka hea. Sees üllatavalt palju ruumi, pagass ka suht suur. Talvel eeliseks jällegi tagavedu. Miinuseks võiks lugeda rooste.
Kui midagi pangetasin, eks siis keegi targem jälle parandab
